Tu Janni Hussihan on aivan loistava tyyppi, pirteä ja iloinen, varsinainen ilopilleri.
Kommentit (18)
Olen samaa mieltä. Vaikuttaa mukavalta, iloiselta ja asiansa osaavalta pt:lta aamutvn perusteella.
Janni on iloinen ja kaunis nainen joka pitää huolta itsestään. Luonnollisesti herättää katkeruutta tällaisella palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä sitä haukkumista mitä täälläkin on saanut lukea. Eikä näytä minusta mitenkään liian laihalta.
No täällähän nyt haukutaan kaikki nuoret, kauniit, laihat, menestyneet ja julkisuudessa olevat iloiset naiset.
Jannilla on hyvä olla itsensä kanssa ja se säteilee ulospäin.
Ei ole tosiaankaan liian laiha, vaan juuri sopiva. Ja tummat hiukset sopivat.
Miksi Janni ei seurustele kenenkään kanssa?
Tero kirjoitti:
Nyt kun katson tuota jumppaa Aamu-TV:ssa.
Samaa mieltä. Tosi vilpittömän olonen ja reilu. Hän on kokenut raskaita aikoja parisuhteessa ja oman kehonsa kanssa - samaan aikaan vielä julkisuuden tuomat paineet. Mielestäni hän on aina ollut suomen kauneimpia naisia. Parhaalta hänellä näyttää pieni pyöreys. Onneksi hän tajusi jättää rankat näännytysfitnessit ja keskittyy olemaan terve. Hyvä esikuva jolla on omakohtaisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janni ei seurustele kenenkään kanssa?
Jos ei ole vielä valmis?
Sehän on lihonut paljon. Ei ole enää liian laiha. Mukavan oloinen nuori nainen.
Kateellisten panettelua. Janni on positiivinen, energinen ja kaunis nainen eli kaikkea sitä, mitä nämä haukkujat haluaisivat olla.
Mä tykkään varsinkin siksi että on aktiivisesti eläinsuojelutyössä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä sitä haukkumista mitä täälläkin on saanut lukea. Eikä näytä minusta mitenkään liian laihalta.
No täällähän nyt haukutaan kaikki nuoret, kauniit, laihat, menestyneet ja julkisuudessa olevat iloiset naiset.
Jannilla on hyvä olla itsensä kanssa ja se säteilee ulospäin.
???
Siis esimerkiksi tässäkin ketjussa en näe muuta kuin kehumista
MInä todella ihmettelen, jos tuolla uutistenlukijalla ei jumpan aikana hieman jäykistynyt.
Harri tykkää kovasti, mutta Lauri ei niinkään...
Olin todella yllättynyt miten paljon Janni on muuttunut ja saanut sellaista luonnollista itsevarmuutta.
Ja nyt kun hänellä ei ole enää sitä blondattua bimbotukkaa, niin sekin varmasti vaikuttaa.
Positiivinen ilmiö!
Ihana nainen! Energinen, reipas, iloinen, ystävällinen ja rento tyyppi :)