Miehestäni on tullut outo
Kerron nyt aluksi että mies ei ole todellakaan enne ollut tällainen, se on muuttunut nyt vähälle aikaa.
Viikonloppuna meille tuli riitaa koska mies lupasi olla minun ja lasten kanssa, kun ei paljoa viikolla kerkeä näkemään töiden takia ja lapset kaipaa isänsä seuraa. Mutta mies olikin kavereiden kanssa ja nukkui koko viikonlopun. Suutuin, koska olen aina lasten kanssa keskenään ja olisi kiva myös perheenä tehdä jotain. Mies on joka viikonloppu omilla menoilla tai lepää kun on "niin rankkaa töissä". Noh ei ole tullut mitään anteeksi pyyntöä, mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut ja kaikki olisi normaalisti. Minä olen vieläkin hänelle vihainen, koska olisin toivonut jotain anteeksi pyyntöä tai pahoitteluja. Mutta ei mitään.
Minua oksettaa ja ihmetyttää miksi mies käyttäytyy noin? Tavallisesti jos on tehnyt toisin kuin luvannut hän on pyytänyt anteeksi ja lepytellyt. Nyt ei mitään, yöllä ottaa kainaloon väkisin, juttelee päivällä ihan kuin ei mitään. Mutta ei elettäkään että ottaisi puheeksi viikonlopun, tavallisesti mies hipsuttelee hiuksia tai minun jalkoja, nyt istuu kauempana minusta mutta silti esittää normaalia. Tänään itkin kun mietin onko viikonloppuna tapahtunut jotain (uusi kiinnostava nainen) vai miksi?! Ja mietin pitääkö erota? Mies näki sen, yleensä kysyy mikä hätänä ja lohduttaa, nyt ei välittänyt mitään, kävelin vain ohi ja oli kuin ei olisi huomannut vaikka todellakin huomasi.
Toivottavasti tajuatte tästä jotain, pointti on se että vähälle aikaa mieheni on muuttunut todella oudoksi, kylmäksi ihmiseksi ja jotenkin tuntuu että ajattelee vain itseään. Ennen niin avulias ja huolehtiva, nyt ihan eri ihminen. Mikä voi olla vialla? Miehen kanssa ei voi puhua asioista kun se ei osaa, väittää ettei ole mitään ja että minä liioittelen asioita ja sitten ohittaa koko puhumisen.