Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut naiset suuttuu hulluksi jos koskee niiden tukkaa - miksi?

Vierailija
25.07.2017 |

Ei ehkä suomalaiset lattatukat, mutta monet jenkit hokee DON'T TOUCH MY HAIR!

Siis mitä ihmettä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että olet joutunut moisiin tilanteisiin... tietenkin jos olet mies ja yrität koskea naisen hiuksia, kyse voi olla pissiksestä, jolla on hiukset aseteltu lakalla siten, ettei niihin saa sen takia koskea.

Vierailija
2/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lemmikkieläimesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaaa-a. Kysy niiltä? Ei me suomalaiset "lattatukat" tiedetä.

Vierailija
4/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että olet joutunut moisiin tilanteisiin... tietenkin jos olet mies ja yrität koskea naisen hiuksia, kyse voi olla pissiksestä, jolla on hiukset aseteltu lakalla siten, ettei niihin saa sen takia koskea.

Näin.

Vierailija
5/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on niiden naisten kruunu. Ei saa pöyhiä prinsessan hiuksia :(

Vierailija
6/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisiin tilanteisiin joutuu, jos ei hallitse alkeellisiakaan käytöstapoja.

Vierailija
7/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap pitää sekoittaa kampaus, kun laitan kampauksen, sitä ei kosketa, sama monella muulla.

Vierailija
8/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä monella on pitkään ja hartaasti lakalla asetellut hiukset, ja pilallehan ne menee jos joku lakka-arkkitehtuuria rupeaa hiplaamaan. Joten pidäpä näppisi kurissa vain! Ne ovat kuin museoesineitä, saa katsoa muttei koskea.

Vierailija
9/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihmisiin EI kosketa ilman lupaa.Ikinä.Mihinkään ruumiinosaan.Menikö perille?

Vierailija
10/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vaivaudu laittamaan tukkaa mutta jos panostaisin aamuisin siihen ja sinä tulisit paskaisilla sormillasi hipelöimään ja sekoittamaan kampauksen niin varmasti ärsyttäisi.

Myös usein baareissa joku kokee tarpeelliseksi silitellä naisten hiuksia. Joka kerta vähän vituttaa. En ole sun koira tai lapsi. Et tunne mua, älä koske.

Hipelöi omia hiuksias 🙄

Vierailija
11/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai koske lupaa kysymättä muita? Se on aika outoa, vaikken sekoakaan, mutta ihmettelen kyllä.

Vierailija
12/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla useinkin tapana kosketella toisten hiuksia? Siis ellei jostain vahingosta esim. ruuhkabussissa ole kyse.

Vierailija
13/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaanko tässä nyt koskemassa naisystävän/vaimon tukkaa, vai R-kioskin myyjän? Pieni ero.

Vierailija
14/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on autistinen poika joka tykkää välillä hieroa ja silitellä mun hiuksia ja päätä.

Silloin ärsyttää kun hän hieroo niitä hiuksia niin että me menee naamalle. Tai jos olen laittanut hiukset jotenkin, esim vaikka vaan ponnarille ja sitten sitä ponnaria tullaan nykimään ja pörrötetään tukka niin että saan laittaa hiukset taas uudestaan.

Jos ap tekee tuollaista niin uskon että naisia ärsyttää.

Vierailija
15/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on aseteltu niin pitkään ja huolellisesti.

Kerran pääsin lähietäisyydelle erään naisen kanssa, jolla oli ihanin tukka mitä olen nähnyt ja koskin sitä, mutta tukka olikin ihan kivikova :D

Vierailija
16/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on aseteltu niin pitkään ja huolellisesti.

Kerran pääsin lähietäisyydelle erään naisen kanssa, jolla oli ihanin tukka mitä olen nähnyt ja koskin sitä, mutta tukka olikin ihan kivikova :D

No luulitko että se unelmatukka pysyy ilman mitään muotoilutuotteita unelmatukkana?

Jos laitan hiuksiin rullat niin tarvitsen kunnon muotoilutuotteet että ne kiharat pysyy ja näyttää hyviltä.

Vierailija
17/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on autistinen poika joka tykkää välillä hieroa ja silitellä mun hiuksia ja päätä.

Silloin ärsyttää kun hän hieroo niitä hiuksia niin että me menee naamalle. Tai jos olen laittanut hiukset jotenkin, esim vaikka vaan ponnarille ja sitten sitä ponnaria tullaan nykimään ja pörrötetään tukka niin että saan laittaa hiukset taas uudestaan.

Jos ap tekee tuollaista niin uskon että naisia ärsyttää.

Vastakarvaan ja silmille, yäk!

Vierailija
18/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään silittäminen on todella hellä teko. Jos menee vieraan ihmisen tukkaa käpälöimään, tunkee todellakin toisen intiimialueelle. Ei kai kukaan tule sinunkaan rintakarvojasi hinkkaamaan.

Vierailija
19/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niillä on neljän tunnin spermis ja kuuden tunnin hiulakka. Ärsyttäviä.

Nääg, nääg ja nääg.

Sinkkumies

Vierailija
20/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuvat koska et kunnioita alkeellista käytöstapaa: "toisiin ei kosketa". Hiukset ovat vielä jossain määrin "seksikäs" ruumiinosa etenkin nuoremmilla naisilla.

Onhan se nyt todella creepyä jos joku tuntematon tai puolituttukin alkaisi yhtäkkiä hiplata hiuksiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä