Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut naiset suuttuu hulluksi jos koskee niiden tukkaa - miksi?

Vierailija
25.07.2017 |

Ei ehkä suomalaiset lattatukat, mutta monet jenkit hokee DON'T TOUCH MY HAIR!

Siis mitä ihmettä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustan jenkkinaisen hiuksia ei kuulemma saa koskea, koska sitten voi tuntea hiusten juuret, joihin suorat pidennykset on ommeltu.

Oon mä koskenut, mutta avokki on vastannut, että ne voi irrota.

Sinkkumies

Vierailija
22/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä, että minun hiuksiin kosketaan. En itsekään hiplaa niitä ja kosken niihin vain sen verran, mitä on välttämätöntä. Hiplaillessa hiukset rasvoittuvat alta aikayksikön ja niitä saisi olla jatkuvasti pesemässä. Hiusten kuivaaminen ja laittaminen on sen verran työlästä, että en sitä huvikseni tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä ota hiuksista kiinni takaapäin. (oli ommeltu tahi ei)

Sinkkumies

Minun kanssa se olisi sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta niin päin. Voisin kyllä sinun hiuksiasi repiä.

Vierailija
24/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu inhottavalta ja yksityisyyden loukkaamiselta. En myöskään halua, että kukaan tuntematon tai puolituttu tulee hivelemään ihoani tai muutenkaan lääppimään. Sama juttu hiusten kanssa. Kunnioita toisten yksityisyyttä.

Vierailija
25/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihosairaus (psoriasis) päänahassa ja niskassa. En todellakaan halua, että kukaan vieras huomaa ihottumaani ja kommentoi sitä millään lailla. Se ei näy kaukaa päällepäin, mutta hiuksia lähempää tutkailemalla ja nostelemalla psori paljastuu. Siksi siis hätkähdän, jos joku yrittää hipaistakin hiuksiani. Se on yksityisaluetta.