Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun toivoo raskautta, niin keho tekee temput

Vierailija
25.07.2017 |

Mulla oli ovulaation ajoista asti tunne, että nyt varmana raskauduin. No, sittenhän alkoi kaiken maailman oireet. Väsytti, selkää ja vatsaa särki, oli huono olo, hajut ja maut koki paljon voimakkaammin, paleli, nännipihaan ilmestyi "nystyröitä", rinnat kipeät, mielialan hurjat muutokset ja mitäs kaikkea... No, menkat oli päivän myöhässä, niin johan innostuin! Tein eilen testin, joka oli negatiivinen. No, en lannistunut vielä, en edes silloin, kun illalla alkoi punertavan rusehtava vuoto. Vuorokauden aikana siteeseen on tullut yksi tippa, mutta pyyhkiessä aina tulee sellaista limaista, mutta ihan verenpunaista vuotoa (ja kyllä, olen sidettä vaihtanutkin välissä, mutta vain yhteen siteeseen tuli tipan verran :)). Sen jälkeen kyllä olen lannistunut. Kolme raskautta nimittäin takana ja ikinä ei ole mitään vuotanut raskauden aikana.

Kyllä ärsyttää, kun keho tällä lailla temppuilee ja huijaa, niin ehtii kuvittelemaan kaikenlaista. Eipä kannata testiä tehdä liian aikaisin, ei :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta se on. ei pitäs testaa liian aikasi. no onnex aina voi yrittää seuraaval kierrol uudestaa.

Vierailija
2/2 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Tosin pelkään olevani oikeasti sairas, mutta kun paine alavatsalla alkoi, olin ihan varma, että olen raskaana (vaikka seksiä oli heti menkkojen jälkeen ja varmat päivät ovat ennenkin toimineet hyvin..). Kaikki oireet hävisivät viikoksi, mutta nyt mulla on painetta vatsan seudulla, pahoinvointia, maha aivan sekaisin, närästystä, pientä kihelmöintiä rinnoissa jne. Olen siis varma, että mulla on joko vatsahaava (tai jotain pahempaa..) tai olen raskaana. Oikeasti en usko olevani, kun tein jo yhden negatiivisen testin, tosin liian aikaisin tähän kiertoon nähden. En vaan silti usko, vaikka haluaisinkin uskoa, joten pelkään jo kaikenmaailman vatsatähystyksiäkin. Tai sitten mun kroppa tosiaan on lähtenyt tähän raskaushaluamiseeni niin mukaan, että kaikki oireet ovat psykosomaattisia.. Huoh. Yksi lapsi on jo, ja silloin rintaoireet olivat selvempiä, maha ei ollut näin sekaisin ja tulin raskaaksi ns. oikeaan aikaan eli en varmana päivänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä