Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vanhempi saa puhua teinien seksielämästä julkisuudessa

Vierailija
25.07.2017 |

Niin tarkoittaako se sitä että teini saa päivittää someen aina kun äidillä on jotain sutinaa päällä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin teini voisi jättää sekstailun aikuisuuteen, toiseksi, toisten tuonlaatuisista yksityisasioista ei kenenkään kuulu muille kertoa, kyllä asianomaiset itse asioistaan kertovat jos haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle.

Vierailija
4/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin teini voisi jättää sekstailun aikuisuuteen, toiseksi, toisten tuonlaatuisista yksityisasioista ei kenenkään kuulu muille kertoa, kyllä asianomaiset itse asioistaan kertovat jos haluavat.

Ensinnäkin, miksi (vastuullinen) sekstailu on vain yli 20-vuotiaiden oikeus, toiseksi, miksi sitten vanhemmat saisivat levittää teinien yksityisasioita?

Vierailija
5/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, miksi (vastuullinen) sekstailu on vain yli 20-vuotiaiden oikeus, toiseksi, miksi sitten vanhemmat saisivat levittää teinien yksityisasioita?

" ... ei kenenkään kuulu muille kertoa ... "    tarkottanee myös vanhempia.

Vierailija
6/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä on kyse?

Vierailija
7/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin moni asia on jätetty täysi-ikäisyyteen. Silloin oikeasti ymmärtää mitä tekee, eikä vain luule olevansa vastuullinen.

Vierailija
8/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla ei ole mitään oikeutta puhua teinin seksielämästä kellekkään. En kyllä ymmärrä kuka teini puhuihi omasta seksielämästä vanhemmilleen.

Onko joku jossain puhunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi