Ei jaksaisi töiden jälkeen enää mitään.
Työaika 7,4 h + matkat 1 h. Ylitöitä kyllä tulee jonkun verran nykyisin ei niinkään. Töiden jälkeen syön ja rojahdan sänkyyn selamaan nettiä. Kyselen teineiltä kuulumisia, ja jos ei ole kavereita haluaisko ne tehdä jotain... toivoen salaa etteivät haluais.
Pitäisi laittaa pyykkikone pyörimään, pitäisi pyytää teinejä ottamaan omia vaatteita.. pitäisi lähteä lenkille. Onneksi mies sentään huolehtii ruuan, imuroi ja kävi kaupassa (itse työtön). Joka arkipäivä nämä samat rutiinit ja välillä kavereiden tapaamisia tai lasten kanssa asioilla käymistä, mutta ei millään jaksaisi. Sitten vielä vähän harrastusrumbaa syksyllä.
Just luin menestyjän kirjoituksen. Vaikutti olevan koko ajan tekemässä jotain. Kaipa siihen pitäisi olla intoa ja energiaa, jotta olisi menestyjä. Itse ainakin tykkäisin välillä laiskotella.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mulla työaika 9h 15min päivittäin ja jaksan hyvin, tosin nukun n. 1-2 tunnin päiväunet töiden jälkeen. Ja viikossa on vain 4 työpäivää :)
Aloitatko aikaisin työpäivän, kun ehdit nukkuakin päiväunet? Itse en osaisi nukkua. Mietin jos kävisi välillä aamulenkillä, kun voisin lähteä vaikka puoli yhdeksältä töihin. Tuo 4 pv./vk voisi sopiakin (jäisi matkat pois), mutta ei taida sopia työnantajalle...
Ap
Mulla työaika 9h 15min päivittäin ja jaksan hyvin, tosin nukun n. 1-2 tunnin päiväunet töiden jälkeen. Ja viikossa on vain 4 työpäivää :)