lihavien keksimiä
" pitää olla jotain josta saa kiinni"
" eipähän luut kolise"
" ulkonäöllä ei ole merkitystä"
" mieheni ei valita kiloistani"
keksikää lisää
Kommentit (13)
Miten tämä on lihavien keksimä? Jos ei valita niin ei valita, mitäs sitten?
t. normaalipainoinen
Kannattaisikohan opiskella vähän elämää, ettei ajatukset pyörisi painon ympärillä? Joko on sormet olleet kurkussa tälle aamulle? Äkkiä sinne pöntön reunalle niin kyllä mieskin tykkää pususta sen jälkeen.
" älykkyys korreloi elopainon kanssa"
" Kaikki lihavat on laiskoja sohvaperunoita"
" kaikki kokoa 44-> ovat läskejä"
Itse olen saanut 7 kg ylimääräistä läskiä joka raskaudessa ja se on ollut tarpeen: maito riittää ja vauva ja äiti voivat hyvin. Lopettakaa nyt hysteeriset se painon vartioiminen edes raskausajaksi!
oksentaminen on kivaa, suklaakin maistuu takaisin tullessaan hyvälle.
ostan lasten-osastolta vaatteet, onneks nykyisin on lapsille ja taaperoillekin stringejä ja seksikkäitä toppeja!
poikakaverini rakastavat posliiniani ja aaa-kupin tissejä
(Ja sitähän ei voi koskaan tietää kuinka monta lasta sitä saa...)
XD
..mutta se on nimenomaan se ' varasto' , minkä elimistö kerää imetystä ja vauva-aikaa varten. Nämä ' raskauskilot' , joita minä tarkoitin ovat niitä, jotka ovat paikoillaan vielä vuosien kuluttua (ja käytännössä tulleet raskausaikana, kun äiti on 9 kuukautta maannut sohvalla ja mutustanut suklaata.. Raskausaikana tulleita kiloja, muttei mitään tekemistä raskauskilojen kanssa).
Vierailija:
Raskauskilot ovat ihan totta, ja raskauden kuuluukin kerryttää kiloja!
Itse olen saanut 7 kg ylimääräistä läskiä joka raskaudessa ja se on ollut tarpeen: maito riittää ja vauva ja äiti voivat hyvin. Lopettakaa nyt hysteeriset se painon vartioiminen edes raskausajaksi!
kateellisten tanttojen puheita! laihduttakaa hyvät ämmät, ettei tartte sitten tänne marista, kun " löysin mieheni repusta kortsuja!"
Se voi olla aivan totta, mutta samalla jätetään kertomatta, että illat mätetään kaikkea hyvää ;)
Vierailija:
" kaikki meidän suvussa on isoja"
" lihavat on lepposia"
eiks se nyt näy jo varrasta että harrastan syömistä!
hieroo mahaansa: kallis se oli kasvattaa vaan kiva sitä on katsella!
ja eikös näin sano jo " laki" kin että: saavutetuista eduista ei saa tinkiä?
" kaikki meidän suvussa on isoja"
" lihavat on lepposia"