Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten "rento suhde alastomuuteen" vie tietyn terän seksistä

Vierailija
25.07.2017 |

Ihan turha argumentoida tähän että "ei meillä ainakaan", sillä asia on fakta. Kun alastomuudessa sinänsä ei ole mitään huippujännää ja kiellettyä, niin tottakai se vie seksistä niin olennaista hehkua ja jännitystä pois. Ei minulla miehenä varmaan koskaan ole seissyt pelkästään nähdessäni alastoman miehen (olen homo), mutta tiedän että näin käy monille ulkomaalaisille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan totta.

Jännitettä on helpompi ylläpitää, jos siinä on jotain salamyhkäistä.

Vierailija
2/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen puritaaneja jenkkejä joille ei tuota pienintäkään tuskaa tulla Suomeen ja mennä saman tien sekasaunaan. Itse en pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Monissa maailmassa alastomuuteen liitetty häpeä, synti ja kielteinen asenne vievät iloa, kun on ensin koko elämä toitotettu miten se on väärin ja syntiä. Kielteinen asenne alastomuutta kohtaan on monissa maissa myös kielteistä asennetta seksuaalisuutta kohtaan, vaikkakaan ei tietysti kaikissa maissa tai piireissä.

Vierailija
4/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun turha jännite on poissa, pääsee seksissä mielestäni paljon syvemmälle. Toisen kehosta ja mielestä löytyy loputtomasti ammennettavaa. Ihan samalla tavalla seksi kehittyy paremmaksi tutun kumppanin kanssa. Jännitystä siinä ei samalla lailla ole, mutta kaikkea muuta parempaa. Näin minun mielestäni.

Vierailija
5/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo homollakaan helppoo, häiritsee kun kikkelimeri uimahallin saunassa vie halut.

Vierailija
6/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi gynekologin haluista on paikallaan. Onhan se selviö että seksiin liittyy ehdottomasti kielletyn hedelmän aspekti, vaikka julkkiksetkin kuulemma nykyään kertovat naineensa eduskuntatalon edessä.

Vierailija
7/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset näe Suomessakaan alastomia miehiä yhtä paljon kuin miehet. Eivät kaikki mitään sekasaunoja harrasta kuin perheen kesken. Joten ehkä tämä on enemmän homojen ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä