Niin pitkään, kuin olojen kurjistaminen jatkuu, aion hankkia kaiken tarvitsemani ulkomailta
Tiedän, tai niin ainakin väitetään, että rahojen pitäminen suomessa kannatta. Vaan kun meidän heikkojen osaa heikennetään niin tämä on minun vastalauseeni. Yrittäjät jotka tästä tulevat kärsimään voivat osoittaa harmistuksensa minun sijaani hallitukselle.
Kommentit (10)
Tai jos suomi on kerran yritys Oy Ab, niin pitäisi varmaan ottaa lopputili. Eli siis muutto, ei loisiminen.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Miten osaasi on tarkkaan ottaen heikennetty?
Kiky-lomarahojen leikkaus, en saa pyhäpäivistä korvausta ja työpäivät ovat pidemmät. Myös opiskelijan tukia heikennettiin paljon joka heijastuu talouteemme.
Minä olen ostanut jo vuosia melkein kaiken ulkomailta.Ruokaa tulee tietysti välillä ostettua suomesta.Vaatteet käyn liikkeessä suomessa sovittamassa ja tilaan ulkomailta halvemmalla.
Öö.. Eli pidät huolen siitä että valtion varallaisuustaso laskee entisestään? Kerrassaan loistava logiikka!
Vierailija kirjoitti:
Myös tuleva sote kuulostaa hengenvaaralliselta uhalta, työttömyysturvaa on heikennetty ja työttömiä simputetaan jos jossain kohtaa jäisin työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiky-lomarahojen leikkaus, en saa pyhäpäivistä korvausta ja työpäivät ovat pidemmät. Myös opiskelijan tukia heikennettiin paljon joka heijastuu talouteemme.
Toisin sanoen olet julkisessa työpaikassa ja puret sitä kättä, joka ruokkii sekä sinua että opiskelijaa.
Niin mäkin. Mua ei vain rehellisesti sanottuna kiinnosta sijoittaa tienaamiani rahoja tukemalla Suomea. En välitä. Veroja maksan jo tarpeeksi, loput rahat menköön mihin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Öö.. Eli pidät huolen siitä että valtion varallaisuustaso laskee entisestään? Kerrassaan loistava logiikka!
Mitäs sitten pitäisi tehdä? Maksaa naurettavan suurta veroa kaikesta ja sen jälkeen rahaa ei jää enää mihinkään, samaan aikaan kun Sipilä kiertää veroja minkä ehtii. Mitäs sitten kun kurjistetaan lisää? Pitää muuttaa porvoon surkeimpaan lähiöön, sairastuu eikä mitään säästöjä..
Minä taas kulutan aiempaan nähden 90 % vähemmän, en siis ymmärrä miten kukaan kuvittelee leikkausten auttavan mihinkään, tuskin olen ainoa joka ei enää osta juuri mitään (ja leikkaa hiukset itse ja käyttää omenaviinietikkaa deodoranttina jne.. päätin ryhtyä aivan helvetin säästeliääksi)