Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45v miesopettaja miettii: 19v naisopiskelijani valitti muutama kuukausi sitten, että joku ilkimys on useampaan otteeseen käynyt rikkomassa hänen pyöränsä kumin

Vierailija
25.07.2017 |

Hän siis asui ainakin sillä hetkellä ihan koulumme lähettyvillä, sillä niillä suunnilla vuokranantajat vuokraavat paljon asuntoja opiskelijoille.

Sanoin hänelle, että varmaan joku irstas naapurinäijä käy rikkomassa hänen pyöränsä kumin, jotta pääsisi ikkunastaan tiirailemaan, kuinka tämä nuori nainen kerta toisensa jälkeen vaihtaa hiki hatussa pyöränsä kumin, ja saa tästä jonkinlaisia kiksejä. Lisäsin vielä, että niin minäkin luultavasti tekisin, mikäli asuisin hänen naapurissaan.

Tämä nainen on sellainen aika välimerellisen tumma (hänen jompikumpi vanhempansa tietääkseni Espanjasta) ja hänen vartalonmuotonsa, erityisesti kuplamaiset pakaransa ja todella, todella leveä ja tiimalasimainen lantionsa on lievästi sanottuna täydellinen. Hän on myöskin vähän sellaista pyöreää sorttia, muttei kuitenkaan milläänlailla liian lihava.

Stalkkasin häntä myöskin kerran netissä ja huomasin, että hän kuuluu eräällä sivustolla itse perustamaansa ryhmään nimeltä "DILF:in metsästys". Mietinkin tässä, voisiko minulla olla hänen suhteensa yhtään mahiksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D kaikenlaista tuubaa sitä tullekin luettua! 

Vierailija
2/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteamuslauseet eivät ole kysymyslauseita.

Vierailija
4/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ekat naurut :D kiitos siitä

Vierailija
5/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
6/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tarina hermanni

Vierailija
7/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesopettajien toiveet nuorille naisille ovat enemmän sellaisia kuin palauttaisipa se esseensä ajoissa eikä valittaisi taas arvosanasta ja pitäisi päänsä ja puhelimensa kiinni tunneilla.

Vierailija
8/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihq päiväuni.162

Vierailija
9/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tämä ilkimys?

Vierailija
10/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aapee hopeakettu?

Vierailija
11/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aapee hopeakettu?

On minulla joitain yksittäisiä harmaita hiuksia, mutta ehkä on vielä liian aikaista alkaa kutsumaan itseään hopeaketuksi. 

AP

Vierailija
12/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset pärinät sieltä sitten.

Vierailija
13/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuplamaiset pakaransa" :poop:. Älä hyvä mies vaan ainakaan pomon pöydälle pasko ennenkuin lähdet yrittämään proosakirjailijaksi. 

Vierailija
14/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista päästää kissa ulos kun heräät.

Vierailija
15/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tulee työpäivinä flirttailtua ja heitettyä vähän kaksimielistä huumoria ja vihjailua nuorille, naispuolisille "asiakkailleni", mutta en minä sentään heidän omaisuutensa kajoa kuin korkeintaan opetustarkoituksessa.

AP

Vierailija
16/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesopettajien toiveet nuorille naisille ovat enemmän sellaisia kuin palauttaisipa se esseensä ajoissa eikä valittaisi taas arvosanasta ja pitäisi päänsä ja puhelimensa kiinni tunneilla.

Minullapa saattaa olla naisopiskelijoilleni kahtalaisia toiveita.

AP

Vierailija
17/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tulee työpäivinä flirttailtua ja heitettyä vähän kaksimielistä huumoria ja vihjailua nuorille, naispuolisille "asiakkailleni", mutta en minä sentään heidän omaisuutensa kajoa kuin korkeintaan opetustarkoituksessa.

AP

Jos opettaja rupeaa heittelemään kaksimielisiä vihjailuja nuorille, hän on pomonsa edessä selittelemässä tekojaan ennen kuin ehtii lauseen loppuun. Ammatteja seksualisoivia fantasioita on aina niillä tyypeillä, jotka eivät todellisuudessa kyseistä työtä tee, eivätkä siitä mitään tiedä. Opettaja/oppilas fantasiat kuuluvat samaan sarjaan kuin hoitaja/potilas fantasiat tai  pitsalähetti/kotirouva fantasiat.

Vierailija
18/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos opettaja rupeaa heittelemään kaksimielisiä vihjailuja nuorille, hän on pomonsa edessä selittelemässä tekojaan ennen kuin ehtii lauseen loppuun. Ammatteja seksualisoivia fantasioita on aina niillä tyypeillä, jotka eivät todellisuudessa kyseistä työtä tee, eivätkä siitä mitään tiedä. Opettaja/oppilas fantasiat kuuluvat samaan sarjaan kuin hoitaja/potilas fantasiat tai  pitsalähetti/kotirouva fantasiat.

En minä sentään liian pitkälle mene, ja pidän kyllä aina hevoset housuissa. En tiedä, onko kukaan naisopiskelija koskaan vaivautunut vitseistäni, mutta kyllä he yleensä aina ottavat juttuni huumorilla, joten eipä ole montakaan valitusta vuosien varrella tullut. 

Koulutuspäällikkö ja rehtorikin ovat tietoisia siitä, että olen tällainen harmiton huuliveikko, joten eivät he laita tikkua ristiin asian eteen.

AP

Vierailija
19/19 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

En minä sentään liian pitkälle mene, ja pidän kyllä aina hevoset housuissa. En tiedä, onko kukaan naisopiskelija koskaan vaivautunut vitseistäni, mutta kyllä he yleensä aina ottavat juttuni huumorilla, joten eipä ole montakaan valitusta vuosien varrella tullut. 

Koulutuspäällikkö ja rehtorikin ovat tietoisia siitä, että olen tällainen harmiton huuliveikko, joten eivät he laita tikkua ristiin asian eteen.

AP

Ei pidä paikkaansa. Nykyisin ollaan erittäin tarkkoja siitä, mikä on sopivaa, joten tuollainen muka harmiton vitsien heittely ei kävisi koulumaailmassa todellisuudessa päinsä. Kehittämiskeskusteluissa tulisi noottia joka kerta, jos eivät vitsit loppuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän