Olen 35v nainen ja sain esikoisen pari kuukautta sitten. Raskauden aikana lihoin vain 3 kiloa ja ne ovat lähteneet..
Raskauden aikana painoin 60kg ja kilot ovat karisseet jo 57kg. Olen 170cm pitkä. Maha on palautunut, ei arpia, ei venyvää vatsanahkaa ja rinnatkaan eivät ole kasvaneet kuin yhden kuppikoon verran.
Näköjään tämäkin on helppoa joillekin :)
Kommentit (40)
No eihan tuo mitään tavatonta ole.
Minä lihoin raskauksien aikana 15 kg ja joka ainut kilo katosi jo sairaalassa, vatsa oli ihan litteä.
Laihtuminen raskausaikana ei tee hyvää sinulle tai vauvalle ja sitähän teit, jos paino nousi vain kolme kiloa. Hyväksi ei ole myöskään järjetön lihominen, jotem turha tulla sanomaan, että puolustelen sitä.
Mulla kävi samoin. Lihoin neljä kiloa ja kaikki lähti kuukauden aikana, synnytys meni hyvin ja lapsi on terve kuin pukki. Ikää nyt 42v.
Eivät kaikki lihoa 10-15kg .
Mulla tuli raskausaikan painoa seitsemän kiloa, synnärillä lähti kymmenen ja kotona vielä yksi 😆
Ilmoitit painosi muutokseksi kolme kiloa, mikä vastaa täysiaikaisen vauvan painoa. Puhut samalla raskauden aikaisesta "lihomisesta". Et ole voinut yhtäaikaa lihoa kolmea kiloa ja kasvattaa sisällä samankokoista vauvaa. Tästä tulee väistämättä jo kuusi kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli raskausaikan painoa seitsemän kiloa, synnärillä lähti kymmenen ja kotona vielä yksi 😆
Se jäi vielä et vaikka mulla onkin ylipainoa niin vatsa oli heti synnyttämisen jälkeen litteä ts. ennallaan. Kyllä mä vähän ihmettelin kaikilla kun muilla äideillä koosta riippumatta oli vielä hyvinkin suuret vatsat ja ku kätilöt kävivät kohtua painelemassa... Täytyy toivoo et ens kerralla olisi yhtä nopea palautuminen 😊
Oletteko pystyneet imettämään normaalisti? Imetyshän on todella kuluttavaa, maito on rasvaista. Itse olin todella laiha vuoden imetyksen jälkeen, kiloja putosi kuusitoista. 168/51.
Noin Mullakin meni... esikoisen kanssa😂 Teeppä toinen ja kokeile onnistuuko vielä.
Mä lihoin 8 kg ja nyt ole timmissä kunnossa ja ikää 40v. Painan tällä hetkellä 62kg. Käyn salilla kolme krt viikossa.
Mua ärsyttää se, että sain halveksuvia katseita naisilta, kun olin timmissä kunnossa 30v raskauden jälkeen. Ystävät lihoivat 15-20kg ja sai kyllä kuulla päivittäin siitä, että olen pinnallinen ihminen. No, mulla on sen verran hyvä itsetunto, että nauroin jutuille vain.
Mä en ymmärrä miten joku voi lihoa 20kg. No tietty jos syö kahden edestä. Sitten ihmetellään, kun miestä ei haluta enää..
Mä lihoin 6kg . Painan nyt 54kg ja olen 168cm. Vatsa on litteä ja treenattu.
Vierailija kirjoitti:
Mä lihoin 8 kg ja nyt ole timmissä kunnossa ja ikää 40v. Painan tällä hetkellä 62kg. Käyn salilla kolme krt viikossa.
Mua ärsyttää se, että sain halveksuvia katseita naisilta, kun olin timmissä kunnossa 30v raskauden jälkeen. Ystävät lihoivat 15-20kg ja sai kyllä kuulla päivittäin siitä, että olen pinnallinen ihminen. No, mulla on sen verran hyvä itsetunto, että nauroin jutuille vain.
No jopas oli pitkä raskausaika sulla, ihmekkään et kaverit vähä ihmettelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että sain halveksuvia katseita naisilta, kun olin timmissä kunnossa 30v raskauden jälkeen. Ystävät lihoivat 15-20kg ja sai kyllä kuulla päivittäin siitä, että olen pinnallinen ihminen. No, mulla on sen verran hyvä itsetunto, että nauroin jutuille vain.No jopas oli pitkä raskausaika sulla, ihmekkään et kaverit vähä ihmettelee.
Niin no varmaan ikää tarkoitetaan :D ei mulle ollut ainakaan epäselvää. Mitäs se kateellinen riipputissi huutelee siellä..
Mulla paino nousi raskauden aikana 3kg ja viikko synnytyksen jälkeen painoin 7kg vähemmän kuin ennen raskautta. Oli kyllä jonkin verran ylipainoa ennen raskautta.
Minäkin pääsin synnytyksen jälkeen melkein alkupainoon. Sitten olin kotiäitinä 2 v ja lihoin sinä aikana 10 kg pelkästä uupumuksesta ja tylsistymisestä.
Synnytitkö keskosen? Aika vähän painanut vauva, istukka ja lapsivesi 😂