Lue keskustelun säännöt.
Ansiosidonnaisen käsittelyaika 6 viikkoa
24.07.2017 |
Olen ollut työttömänä jo 3 viikkoa. Siis järkytyin. 9 viikkoa wtf.
Kommentit (3)
Ihan normaalia.
Eikö ekan hakemuksen saa laittaa sisään 2 vko jälkeen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia.
Eikö ekan hakemuksen saa laittaa sisään 2 vko jälkeen?
No 2 vko 5pvä on tässä tainnut mennä. 2-3 viikon jälkeen sanottiin että laita eka hakemus, niin että päättymispäivä sunnuntai. Laitoin sitten tänään maanantaina ekan hakemuksen sisään.
Meillä ei mitään säästöjä koska olen ollut hoitovapaalla :( Onneksi on visa mitä ei ole yhtään vielä vingutettu.
Työttömyyspäivärahan hakemus minimissään noin kk.
Eli kusessa on moni kun työmarkkinatuelle tippuu ja ensimmäistä kertaa hakee, ellei ole kyennyt varautumaan ja säästämään puskuria odotusaikaa varten.