Mitä järkeä noissa Fatbikeissa on?
En halua tuomita vaan ymmärtää. Onko sinulla sellainen tai tunnetko sellaisen omistajan? Mitä motivaatiota kyseiseen hankintaa voi olla? Onko se jotenkin parempi kuin tavallinen? Selittäkääpäs tämä, olen jo raapinut päänahkani lähes verille. Alkaa sattua, auttakaas!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen FatBike. Sopivissa olosuhteissa oikein hauska pyörä mutta välillä sillä ajaessa tulee olo kuin olisi siirtynyt 30 vuotta taaksepäin:). Parhaiten se sopii pöpperölumisille metsäpoluille ja kesällä pehmeälle hiekalla ja tasaisille kangaspoluille. Kaupungissa sopii parhaiten lähinnä cruisailutyyliseen luppoajoon. Jotkut masokistisen luonteen omaavat henkilöt ajavat semmoisilla kaikki ajonsa, mutta kyllä se tosiaan lievää hulluutta vaatii:).
Tai sitten jotkut vaan tykkää liikunnasta.
Olen kuullut huhuja että jotku pöhköt käyvät paikassa jota kutsutaan kutosalissa ja siellä on laitteita, jotka on tosi keveitä liikuttaa, mutta niihin laitetaan tahallaan lisäpainoja, jotta niistä tulisi raskaista liikuttaa. Sitten niitä laitteita vemputellaan niin että tulee hiki, hengästyy ja lihaksia pakottaa. Ei mitään järkeä, keveämpää olisi vaikka katsoa telkkaria.
Ostin pari viikkoa fatbiken ja olen käynyt polkemassa joka päivä ja aivan mahtavaa kun voi ajella myös polkuja pitkin.
Kuntoilla voi ilmaiseksi ulkona joten mitä järkeä maksaa siitä.
läskit nyt ajaa sähköllä mut läskistyvät entisestään kun pitää syyä, peruspertit polkee suolla läskill
Mites metsässä puuta tai kiveä päin ajaminen? Taitaa olla samat seuraukset kuin katupyörälläkin vai
Hehän voivat olla matkalla sinne metsäpolulle.