Käytetty Helkama Nappula???
Hei,
Kuka osaisi kertoa, mikä olisi kohtuullinen hinta oikein hyväkuntoisesta Helkama Nappulasta?
Onko se 16" aatelia, kuten jotkut sanovat, vai ajaako joku toinen edelle?
Kiitos hurjasti avusta!
Greta
Kommentit (5)
Kiitos vastauksesta :-)
Tällä kertaa olen itse ostajan ominaisuudessa, ja mietin ostanko tarjotun Nappulan vai toisenmerkkisen pyörän...
Olisin halunnut tietää onko nappula siis oikeasti parempi kuin muut, ja onko muita tosi hyviä? :-)
Itse pidän lasten pyöristä todella hyviä entistä Tunturia (eli valmistettu viime vuonna tai sitä ennen, ne on vielä kotimaisia avainlipputuotteita) ja juuri Nappulaa.
Itse maksaisin puolet uuden hinnasta hyväkuntoisesta käytetystä pyörästä, jos se olisi Tunturi tai Helkama. Muita pyöriä en edes ostaisi käytettynä...enkä uutena.
Nappula on lastenpyörien aatelia...siitä kannattaa maksaa! Oikeesti...;) muuta en huolisi, en edes sitä Tunturia.
on suuret pyrät, mitä muissa vastaavissa ei oo, ja silti sopii ensipyöräksi istuin-poljin välin puolesta.Menee pitempaan kun muut ja sillä voi oikeesti ajaa. Meilläkin monta vuotta vanha, ei mitään vikaa ja kulkee kuin unelma. Ja tulee meneen kiertoon samassa kunnossa kun siitä luovumme..;)
Ongelmana myynnissä voi kuitenkin olla se, että siihen hintaan melkein jo saa uuden suht hyvän pyörän. Pitää löytyä ostaja, joka arvostaa laatua. Uskoisin että 70¿ voisit pyörästä hyvinkin saada.