Värit, joihin oot ihastunut, ja värit jotka kuvottaa sinua?
Minä oon vaaleanpunaiseen ja violettiin eniten hurahtanut. Beige saa kuvotuksen aikaan. Johtuen kun monet pukeutuu päästä varpaisiin siihen.
Kommentit (72)
Mintunvihreä ja vaalean lila, semmonen laventeli.
Harmaa ja ruskea, vain pieninä annoksina vaatteissa menettelee. Liian nukkavieruja värejä. Ap
Inhoan sinapinkeltaista ja aniliininpunaista. Viininpunaista suorastaan rakastan.
Vuosien varrella ne ovat vaihtuneey. En osaa sanoa, paljon muoti vaikuttaa asiaan. Tai oman elämän muutokset, kun haluaa jättää taakseen tietyn elämän ja siihen kuuluvat sävyt.
Nyt olen viehättynyt laventelinsinisestä, ja muistakin sinisen sävyistä, sekä roosasta. Kaikki ruskeat ja taitetut vihreät kuvottavat minua.
N48
Vierailija kirjoitti:
Siis inhootko vai tykkäät? Ap
Ai, että beige oikein kuvottaa? Voi hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
Ai, että beige oikein kuvottaa? Voi hyvänen aika!
Niin? On monella muullakin värejä, joita ei voi sietää yhtään ,pitää kuvottavana tms. Ap
Hurahtanut violettiin ja harmaaseen. Inhokkivärejä ovat oranssi ja keltainen.
Sisustuksessa rakastan tällä hetkellä vaalean harmaata ja aivan vaaleaa vaaleanpunaista.
Pukeutumisessa myös vaal.pun, valkoinen ja musta.
Todennäköisesti tämä ihastus vaaleanpunaiseen vaihtuu pian tumman vihreään 😃
En pidä ruskeasta enkä vaalean sinisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis inhootko vai tykkäät? Ap
Tykkään! Inhoan maanläheisiä värejä, ruskeeta, sinapin keltaista ym
Mulla vaaleanpunainen ja pinkki on aina olleet inhokit. Tykkään kirkkaista väreistä, kuten vihreä, keltainen, oranssi.
Musta, valkoinen, harmaa, ruskea ja beige hyviä värejä kaikki tavallaan, mutta pelkästään noiden käyttäminen tekee tylsähkön näköiseksi. Kumminkin moni haaveilee/tahtoisi käyttää muitakin värejä, mutta kun ei kehtaa, jos on liian värikäs kumminkin (tyyliin laukku olisi vain väripilkku). Ap
Rakastan vaaleanpunaisia ja pastellisävyjä muutenkin, mutta lohenpinkki on kuvottava, samaten laivastonsininen. :c
Rakastan valkoista, ja pidän murretuista sävyistä.
En voi sietää kirkkaanpunaista (siis missään muodossa; kukissa, vaatteissa, sisustuksessa, autoissa, huulipunassa, ym).
Kaikki muut värit menee, paitsi sininen...
Pidän eniten petrolin sävyistä, turkoosista, violetista, oranssista, tummanpunaisesta, lähes kaikista sinisen sävyistä ja oliivinvihreästä. Puhdasta valkoista en päälleni pukisi, mutta sisustuksessa sekin menee esim. makuuhuoneessa.
Musta! Yök yök yök yök yyööööök!
Kaupoissa on kymmeniä ja kymmeniä metrejä pelkkää mustaa rättiä ja ihmiset repii niitä sieltä hullun kiilto silmissä ostoskoriinsa. Ja katukuva näyttää siltä niinkuin katselis propagandafilmiä entisistä itäblokin maista.
En voi sietää oranssia.