Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Värit, joihin oot ihastunut, ja värit jotka kuvottaa sinua?

Vierailija
24.07.2017 |

Minä oon vaaleanpunaiseen ja violettiin eniten hurahtanut. Beige saa kuvotuksen aikaan. Johtuen kun monet pukeutuu päästä varpaisiin siihen.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kyllä kovasti vaaleansinisestä, mutta joskus liika on liikaa http://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005301300.html

Vierailija
42/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempi- tai inhokkivärini eivät juuri ole muuttuneet vuosien varrella.

Pidän erityisesti violetin, purppuran, vaaleanpunaisen, mustan ja harmaan sävyistä. Myös vihreän sävyt ovat usein kivoja.

Sinistä, oranssia ja keltaista välttelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän: musta, valkoinen, harmaa, kitti, viininpunainen, syvä ja tumma vihreä sekä kirkkaanpunainen. Nämä ovatkin ne värit, jotka pukevat minua parhaiten.

En pidä: ruskea, vaaleanpunainen, lila, ruosteenpunainen, lohenpunainen, kermanvalkoinen yms. 

Vierailija
44/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonvärit ja oranssi on inhokkeja. Turkoosi ja murretut sävyt lempivärejä.

Vierailija
45/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosi, punainen, vanha roosa ja sinivihreä ovat suosikkivärini. En erityisemmin välitä tummansinisestä ja laivastonsinisestä, myöskään tummanruskea ei miellytä silmää (liian tunkkainen sävy).

Vierailija
46/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi sitä kutsutaan, mutta sellainen kellanvihreänruskea sävy joka oli trendikäs joskus 10 vuotta sitten, aiheuttaa melkeinpä fyysistä pahonvointia

Vierailija
47/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saa nyt varmaan hirveästi alanuolia, mutta olkoon niin:

Vihaan sekä vaatteissa että sisustuksessa sellaista beige-harmaa-valkoinen-musta-linjaa. Minulle pelkästään näiden värien käyttö kertoo ihmisen mielikuvituksettomuudesta ja sietämättömästä tavanomaisuudesta. Esim. huolella sisustettu valkoinen tai harmaa koti on tylsääkin tylsempi. Jos taas vaatteissa ei uskalla käyttää muuta kuin beigeä ja mustaa, näyttää ihminen jotenkin massan mukana kulkevalta harmaavarpuselta.

Rakastan värejä, kaikkia värejä. Jalkokivivärit ja murretut sävyt kutittelevat aivojani ihanimmin. Pastellisävyistä tulee vähän huono olo, mutta nekin sopivat monille. Vaatekaapistani löytyy aikamoinen sateenkaari, ja kotinikin on sisustettu rennon boheemisti omilla lempiväreilläni ja -materiaaleillani.

Vierailija
48/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ihan mahdotonta sanoo että en pidä jostakin tietystä väristä tai värisävystä näkemättä väriä koska värisävyjä on niin valtavan paljon. Jopa sinapinkeltaisesta on kaunita ja kuvottavia versioita.

Vierailija
49/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikista heleistä, raikkaista, kylmistä väreistä, suosikkina vedenvihreä ja muut raikkaat vihreän/turkoosin sävyt.

Inhokkina kaikki tunkkaiset, murretut värit kuten sinapinkeltainen, peenruskea, poltettu oranssi. Ällöän myös laivastonsinistä ja viininpunaista, ovat ns. vanhanämmänvärejä.

Vierailija
50/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon vaaleanpunaiseen ja violettiin eniten hurahtanut. Beige saa kuvotuksen aikaan. Johtuen kun monet pukeutuu päästä varpaisiin siihen.

Joo, mun lempivärit on myös violetti ja pinkki, joskus on ollut vihreä kausi. En voi sietää sinistä, ruskeaa tai beigeä, harmaakin on sellainen epäväri. Oranssi, keltainen ja punainenkin menee. Kaikki mieltä piristävät värit.

Kerran helsingissä n. 20 vuotta sitten näin bussipysäkillä naisen ja lapsen rattaissa, koko kaksikko oli puettu ruskeaan päästä varpaisiin ja myös ne rattaat oli ruskeat, siis ihan naisen hiuksissa oleva hiusdonitsikin oli vain ruskea, ei mustaa, ei valkoista, vain ja ainoastaan ruskeaa. En unohda sitä näkyä koskaan, hyvä kun sain pidettyä varani ettei suu loksahtanut auki :)

Vierailija
51/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pidän vaatteissa, sisustuksessa ja muutenkin tummanpunaisesta (siitä tulee lämmin, iloinen ja hyvä olo), tummansinisesta (meri), vaaleansinisestä (puhtaus), hempeän vaaleanpunaisesta (herkkä ja naisellinen väri) ja valkoisesta (myös puhtaus).

- En ollenkaan pidä violetista (yhdistyy mielikuvissani goottihiuksiin ja -vaatteisiin tai mihin lie Milla Magia -tyyppeihin), neonväreistä (räikeät värit vain sattuvat silmiin), turkoosista (liian miesmäinen väri) ja mustasta (tylsä tai tulee mieleen hevarit).

Vierailija
52/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tykkään varsinkin oranssiin taittavasta keltaisesta (mandariini), mutta myös keltaisista ja oransseista sävyistä ylipäätään. Muted-tyyppisistä maanläheisistä väreistä en oikein välitä: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/79/b3/17/79b31740f09eab7…

Mieluummin kirkkaita värejä.

Vierailija
53/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sanoisin että tietyt väriyhdistelmät ovat vastenmielisiä, kuten sini-keltainen tai musta-harmaa tai beige-ruskea. 

Muuten sekä pukeutumisessa että sisustuksessa kartan pastellisävyjä. 

Ruskea ja poltettu oranssi myös inhokkeja. 

Myös violetti tökkii ja neonvärit.

Vierailija
54/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanläheiset, rikotut sävyt ovat inhokkejani. Oliivinvihreä, ruskea, sinapinkeltainen...

Suosikkejani ovat sininen ja punainen (sekä musta ja valkoinen, mutta en laske niitä väreiksi).

Vierailija
55/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista muista väreistä tykkään, paitsi violetista.

Minulla ei ole mitään vaatetta missä sitä olisi, eikä täältä kotoakaan löydy yhtään mitään missä olisi violettia. En vaan siedä sitä yhtään.

Vierailija
56/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sinapinkeltaista ja aniliininpunaista. Viininpunaista suorastaan rakastan.

Mulla nää on just toisinpäin! :D Tai no, kaikille väreille on paikkansa, kyllä viininpunainen joissain yhteyksisä toimii. :) Makuasioita. 

Vierailija
57/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit ei inhota, lähinnä sävyt väreissä. Jokaisesta väristä löytyy hyviä sävvyjä, ja yleensä ne mun kohdalla tarkoittaa murrettuja värejä (eli sekaan on sekoitettu mustaa.) Pastellisävyistä en ole ikinä piitannut, kuin ehkä pikkuvauvoilla (pastelliin siis sekoitetaan valkoista).

Vierailija
58/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vihreän eri sävyjä, erityisesti ruohonvihreää ja myrkynvihreää.

En pidä yhtään mustasta, oranssista tai pastelliväreistä lukuunottamatta sellaista vaaleaa, turkoosinsinistä.

Vierailija
60/72 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan violettia ja mustaa, etenkin yhdistelmänä.

Inhoan keltaista.