Värit, joihin oot ihastunut, ja värit jotka kuvottaa sinua?
Minä oon vaaleanpunaiseen ja violettiin eniten hurahtanut. Beige saa kuvotuksen aikaan. Johtuen kun monet pukeutuu päästä varpaisiin siihen.
Kommentit (72)
Pinkki, valkoinen, vihreä, ruskea ja beige ovat mieleen.
Sinisestä en tykkää ja enkä erityisemmin mustasta. Ainakaan vaatteissa, ehkä se on se synkkyys.
Inhoan keltaista. Myrkyllisten sammakoiden, ampiaisten, kusen, oksennuksen ja migreenin väri. (synestesia, jos lista kuulostaa hämärältä)
Rakastan vihreän sävyjä.
Sinistä voin käyttää muuten, mutta en sisustuksessa. Ei edes vessassa. Muut värit ok.
Kaikissa väreissä on yleensä joku sävy joka on ok ja jossain kuviollisessa vaatteessa monet värit ovat ok jos ne ovat toisiinsa sopivia. Vaatteissa hyviä värejä ovat musta valkoinen tummansininen sähkönsininen pinkki fuksia ja moni muukin väri oikean sävyisenä. Inhokit beige viinin- ja tiilenpunainen ruskea harmaa sinapinkeltainen vihreä. En tykkää hailakoista väreistä enkä pastelleista.
Kaikille väreille on paikkansa. Siis jokin asia, johon ne sopivat.
Pukeutumisessa rakastan keltaista, punaista ja turkoosia.
Sisustuksessa rakastan murrettuja, vahvoja sävyjä (ei pastelleja).
En inhoa mitään väriä. On värejä, joihin en pukeutuisi ja värejä, joilla en sisustaisi. Ei ole väriä, jonka nähdessäni minua alkaisi kuvottaa.
Vihreä ja punainen, lila, vaal.pun on pop inhokki keltainen ja ruskea
Tykkään nykyään hirveästi erilaisista turkoosin sävyistä, mintun vihreästä ym. Myös vaaleanpunaiset, pinkit, keltainen on ihana. En tykkää sähkönsinisestä ja violetti sekä laventeli on mulle sellaiset iki-inhokit.
Pidän noista monien inhoamista beigen, harmaan ja ruskean sävyistä. Lisäksi pidän punaisesta, viininpunaisesta, yönsinisestä, laivastonsinisestä, hempeästä vaaleasta violetista ja vaaleanpunaisesta.
Myös sinapinkeltaista inhoan, mutta "kummallisia" inhokkejani ovat turkoosi sekä raikkaat vihreät. Joku khakinvihreä tai tumma myrkynvihreä vielä menee, mutta sellaiset kirkkaat, raikkaat ruohonvihreät sävyt ovat minusta jotenkin tympeitä. Erityisesti vaatteissa turkoosi ja raikkaat vihreät saavat minut tuntemaan oloni vähän miehekkääksi, vaatimattomaksi seinäruusuksi (jostain syystä tummansiniset vaatteet tuntuvat naisellisemmilta, vaikka sen pitäisi olla "miehekkäämpi" väri). Ja vihreä tekee oloni myös jotenkin tanttamaiseksi, jotenkin liian Marimekko-henkinen väri.
En pidä violeteista enkä viininpunaisesta. Viininpunainen on anoppini lempiväri. Tiukkaa tekee ostaa esim. joku sisustustyyny tai huivi lahjaksi viininpunaisena. Se on minulle niin vieras väri. Muutoin melkein väri kuin väri käy - kunhan on tarpeeksi kylmä sävy.
Inhokkeja ovat pastellivärit, pinkki, mintunvihreä ja lohenpunainen. Pidän voimakkaista väreistä, petroolinsininen on yleensä ollut ykkösenä, kirkas punainen, okran keltainen (murrettu keltainen), sammaleen vihreä, voimakas sininen (ei tummansininen), murrettu oranssi, vihertävä turkoosi jne. . Pidän monista väreistä.
Inhoan keltaista, ehkä vähän pinkkiä.
Pidän turkoosista ja joistakin sinisen/lilan sävyistä.
M44
En voi sietää neonvärejä. Siis pukeutumisessa.
Rakastan jäänsinistä, laventelia ja hailakkaa "balettipinkkiä", mutta nämä värit eivät valitettavasti minua pue; näytän niissä sairaalloisen keltaisesta. Sama juttu puhtaan valkoisen kanssa.
Pukeudun tiilenpunaiseen, tummansiniseen, viininpunaiseen ja myös siihen kaikkia muita kuvottavaan sinapinkeltaiseen. Oikeastaan kaikki "likaiset" ja murretut sävyt pukevat minua ja saavat näyttämään terveeltä.
Minkäs teet?
N 21
Lempivärejäni ovat violetti, musta, purppura, viininpunainen ja lila. Tuossa järjestyksessä. Harmaa on ainoa väri, josta en pidä.
Inhoan valkoista. Se on niin hauras väri ja siinä näkyy kaikki lika. Minulla ei ole yhtään valkoista vaatetta, eikä yhtään valkoista lakanaa, astiaa, pyyhettä tai vastaavaa. Kotonani on vain vähän valkoista: wc-kalusteet, keittiön kaapin ovet, valkoisia laattoja ja toki asunto on maalattu kermanvalkoisella. Itse en noihin juuri saanut vaikuttaa ja jos olisin vain wc-kalusteet olisi noista valkoisia. Minä olen se, joka joutuu noita pesemään ja todellakin ärsyttää kun lika näkyy kun tietää, että jossakin muussa värissä ei näkisi. Suosin tummia värejä, sillä ovat paljon käytännöllisempiä.
Mä tykkään sellaisista voimakkkaista ja kirkkaista jalokiväreistä eli smaragdinvihreästä, rubiininpunaisesta, safiirinsinisestä ja sellaisesta voimakkaan keltaisesta. Lisäksi tykkään myös sellaisista kylmänsävyisistä babypinkistä ja vauvansinisestä. Nuo värit varmaan miellyttää siksi, että ne sopivat vaatteissa mulle parhaiten. Myös monet harmaansävyt on kauniita. Inhokkeja on beige, oliivi ja sellainen murrettu oranssi, nuo varmaan siksi, että eivät sovi mulle alkuunkaan. Lisäksi en tykkää yhtään korallista enkä sellaisesta tietystä kirkkaasta turkoosista, sellainen sävy jota näkee usein vaikka jossain juhlamekoissa, kuten tämä https://www.google.fi/search?q=turquoise+dress&client=ms-android-huawei…:
Inhoan sinistä oikeastaan kaikessa. Vain vaalea sininen ja turkoosi ok. Muut, varsinkin tummat sävyt on yök.
Sellainen tumma metsänvihreä on myös kauhistus.
Musta on väri, jota minun ei missään nimessä pitäisi pukea ikinä päälle ilman vahvaa meikkiä. Näytän kuoleman sairaalta siinä 😄
Rakastan: turkoosi, aprikoosi, Neon värit ja pinkki. Kirkas keltainen myös ihana
Pukeutumisessa vältän suurinta osaa väreistä, mutta jos puhutaan ihan vain värinä niin rakastan violettia. Se on ihanan syvä, mystinen /maaginen väri. Oranssia inhosin ennen, mutta nyt pidän siitäkin kovasti. Tuo mieleen auringonlaskun.
Pastellisävyt ei niinkään herätä tunteita, vaaleansininen vähiten lemppari, vaikka vaaleansininen taivas onkin kaunis.
Yleisesti pidän kaikista luonnossa esiintyvistä väreistä. Jos pitäis inhokkiväri nyt keksiä niin se olis varmaan se lohenpunainen tai joku kirkas shokkivihreä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumisessa vältän suurinta osaa väreistä, mutta jos puhutaan ihan vain värinä niin rakastan violettia. Se on ihanan syvä, mystinen /maaginen väri. Oranssia inhosin ennen, mutta nyt pidän siitäkin kovasti. Tuo mieleen auringonlaskun.
Pastellisävyt ei niinkään herätä tunteita, vaaleansininen vähiten lemppari, vaikka vaaleansininen taivas onkin kaunis.
Yleisesti pidän kaikista luonnossa esiintyvistä väreistä. Jos pitäis inhokkiväri nyt keksiä niin se olis varmaan se lohenpunainen tai joku kirkas shokkivihreä.
Aah ja ihan perus punaisesta en myöskään pidä. Tummanpunaisesta tai kirkkaan punaisesta. En pukeutumisessa enkä sisustamisessa. Ei vaan oo iskenyt ikinä ollenkaan.
Pidän: Harmaa, vanha roosa, kanerva, hiekanvaalea, mintunvihreä, vaalea persikka, sitruunankeltainen. Lisäksi mustasta ja valkoisesta tykkään kontrastina pieninä annoksina.
Näistä väreistä tykkään vaatteissa ja sisustuksessa, mutta esim. persikkaa en käytä vaatteissa, koska se ei minulle sovi.
Inhoan: kirkkaanpunainen, violetti, ruskea, sinapinkeltainen, pinkki, oranssi, vihreä.
Ihania on violetti ja vihreä. Sinistä en voi sietää kuin luonnossa.