Värit, joihin oot ihastunut, ja värit jotka kuvottaa sinua?
Minä oon vaaleanpunaiseen ja violettiin eniten hurahtanut. Beige saa kuvotuksen aikaan. Johtuen kun monet pukeutuu päästä varpaisiin siihen.
Kommentit (72)
Rakastan kaikkia voimakkaita värejä, erityisesti vihreän ja punaisen eri vivahteita. Musta, harmaa, sähkönsininen ja ruskea ovat myös mieleen.
Keltaistakin pidän, mutta en vain koe sitä omakseni, samoin kuin oranssi.
En niinkään pidä pastellisista sävyistä, kuten vaaleanpunaisesta, beessistä tai liilasta, erityisesti inhoan likaisen sävyisiä sinisiä. Ainoat värit jotka aiheuttavat väristyksiä on "vanhat värit", ne mitä löytää mummonmökeistä, etenkin sinapinkeltainen ja vanha roosa.
Rakastan kaikkia muita värejä, mutta valkoista vihaan. Erityisesti sisustuksessa.
Sanokaapa tähän kommenttia: Olen remontoimassa yksiötä myyntiin ja haluaisin laittaa sinne tavallisten valkoisen ja harmaan tilalta lämpimiä värejä, maltillisesti. Sammalenvihreää yksi seinä olohuoneeseen ja jotakin oranssi/keltainen/punainen retrotyylistä tapettia yhden seinän keittiöön. Kylppäriin ehkä beessiä lattiaan. Lattia lämminsävyinen tammiparketti. Muuten kaikki valkoista. Eikö tulisi kiva? Vai onko aina pakko olla kaikki vaaleaa ja viileää???
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa tähän kommenttia: Olen remontoimassa yksiötä myyntiin ja haluaisin laittaa sinne tavallisten valkoisen ja harmaan tilalta lämpimiä värejä, maltillisesti. Sammalenvihreää yksi seinä olohuoneeseen ja jotakin oranssi/keltainen/punainen retrotyylistä tapettia yhden seinän keittiöön. Kylppäriin ehkä beessiä lattiaan. Lattia lämminsävyinen tammiparketti. Muuten kaikki valkoista. Eikö tulisi kiva? Vai onko aina pakko olla kaikki vaaleaa ja viileää???
Jatkan vielä tarkennuksilla: esim. tälläinen tapetti olohuoneeseen
https://www.varisilma.fi/tuote/scandinavian-1777-designers-ii-053x1005-…
Ja tällainen keittiöön:
http://www.tapettitaivas.fi/tapetit/13515-little-trees---burnt-orange.h…
Kyseessä 1970-luvun rivitalo. Eikö olisi ihana??
Rakastan tummansinistä, vaaleansinistä,vaaleanpunaista,valkoista,harmaata. Siis kylmiä neutraaleja värejä ja pastellisia värejä.
Harmi vain että nämä värit ei sovi itselleni
Värit ei aiheuta muassa mitään erityisiä tunteita. Tummansiniset ja punaiset on parhaita.
Mä rakastan sinistä, vaaleanliilaa ja vaaleanpunaista. Ruskeasta en tykkää yhtään
Kaikki lämpimät violetin sävyt aina munakoison sävyyn saakka. Samoin murretusta turkoosista tummaan petrooliin. Poltetun oranssin sävyt.
Inhoan kaikkia harmaan, mustan ja kylmän vihreän sävyjä
Kauneimpia värejä mielestäni ovat erilaiset vihreät kuten kevään-, havun- tai ruohonvihreä (ei kuitenkaan voimakkaasti murretut), kylmä vaaleanpunainen, kirkkaan -ja tummanpunainen, punertava violetti, vaaleanharmaa ja voimakas turkoosi.
Inhoan oranssia, lohenpunaista, sinapinkeltaista, tummansinistä, sähkönsinistä ja vaaleaa siniviolettia. Murretut värit kaikissa muodoissaan ovat harvoin kivoja.
En tykkää beigestä, ruskeasta, oranssista tai tummanvihreästä.
Tykkään sinisestä eri sävyissään sekä turkoosista ja valkoisesta.