Antti 40v neitsyt
Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk…
Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.
Kommentit (447)
Käyttäjä5877 kirjoitti:
Tällaisia suominaiset valitettavasti ovat kilttejä antteja kohtaan. Siksi en suominaisia harrastakaan. He ovat niin itsekkäitä nirppanokkia jotka kyllä osaavat vaatia mutta eivät ole tätäkään kaveria vähääkään valmiita auttamaan.
Pardon? Luinko juuri oikein, että suomalaisen miehen mielestä suomalaisen naisen tai kenen tahansa naisen alapään pitäisi olla yleistä hyväntekeväisyystavaraa?
Ei ihme, että ulkomaalaiset vievät teidän muijat. Harrastavat samaa, mutta osaavat valehdella vähän uskottavammin. Niin makaa kuin petaa. Arvostusluokka nolla.
En ylipäätään ymmärrä näitä, jotka jostakin rotankolosta itkevät, kun kotoa ei tultu hakemaan tai ei itse osaa kyvyttömyyttään sanoa hei. Suurin osa ei ota kipinää, mutta joku saattaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2102 kirjoitti:
Kuten joku jo sanoikin, väestön sukupuolijakauma tekee sen, että suurehko joukko miehiä jää ilman paria. Silloin on täysin samantekevää, kuinka huonoja ominaisuuksia heillä on. Jotkut jää ilman joka tapauksessa, joten turhaan te anttien vikoja kaivelette. Vaikka kaikki maailman miehet olisivat miesmalleja ja seksikkäitä rock-adoniksia, niin silloinkin osa miehistä jäisi ilman, ellei sitten vaihdettaisi kulttuuriakin niin, että naiselle olisi sallittua pitää kahta miestä. Toki neitsyys on eri asia kuin ilman suhdetta eläminen, ja miesmalleilla täytetyssä maailmassa ehkä naisten seksikäyttäytyminen muuttuisi koko miespopulaation kattavaksi, mutta nykyisellä käytöksellä ne komeimmat miesmallit saisivat paljon naisia ja tavallisemmat miesmallit olisivat antteja.
Mikä sukupuolijakauma? Kiinassa ehkä, kun tyttölapset abortoidaan ja kuinkas sitten kävikään?
Paikallisia Tindejä syntyy enemmän kimuleita siksi, että kännissä ajavat autot pusikkoon ilman turvavöitä ja muutenkin hölmöilevät nuoruudessa. Lisääntymisiässä ollaan sitten fifty-fifty normaalioloissa. Luonto on viisas. Lopuksi avioliitossa elävä mies välttelee arkkua pidempään kuin vanha kaverinsa. Kannattaisi joskus joustaa tyhjänpäiväisissä parisuhderiidoissa.
Tilastoista luettavissa oleva, nuorten ihmisten miesenemmistöinen sukupuolijakauma. Kymmeniä tuhansien epätasapaino ei voi olla näkymättä.
Lue data kakkulat silmillä. Uusrikastuttajat tosin ovat voineet kasvattaa miesten osuutta. Kun kerta päästitte ne tänne osingoille.
http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Nuo hakevat vaikka väkisin, eivätkä itke perintölatokasan takkatulen ääressä yksinäisyyttään. Herää Suomi-mies!
Oli sitten mies tai nainen, niin jos miettii alkujaankaan suhteenpoikasta, pitää tietää edes joitakin toisen kavereista. Antaa kuvaa samalla siitä, millainen se kumppani olisi. Mikäli joku sanoisi, ettei ole lainkaan kavereita, niin olisin varmaan hiipimässä hiljaa ovesta ulos ja vaihtamassa puhelinnumeroa ja osoitetietoja. Hiippari ja outo tuollainen tapaus.
Iltapäivälehden juttu, tämä keskustelu ja muut aiheeseen liittyvät keskustelut saivat taas miettimään oman elämänsä mielekkyyttä. Kuukauden ajan meni jo ihan hyvin, mutta eilen oli taas pakko istua pimeässä huoneessa katatonisessa tilassa. Syyttää itseään elämänsä pilaamisesta ja miettiä keinoja, joilla rankaista ja satuttaa itseään. Haluta vetää pää täyteen ja unohtaa edes hetkeksi oma paska elämänsä.
Antti sentään vielä haaveilee. Minä en näe kuin edessä seisovan mustan tunnelin.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehden juttu, tämä keskustelu ja muut aiheeseen liittyvät keskustelut saivat taas miettimään oman elämänsä mielekkyyttä. Kuukauden ajan meni jo ihan hyvin, mutta eilen oli taas pakko istua pimeässä huoneessa katatonisessa tilassa. Syyttää itseään elämänsä pilaamisesta ja miettiä keinoja, joilla rankaista ja satuttaa itseään. Haluta vetää pää täyteen ja unohtaa edes hetkeksi oma paska elämänsä.
Antti sentään vielä haaveilee. Minä en näe kuin edessä seisovan mustan tunnelin.
Jep välillä tulee näitä kausia... varsinkin jos ihastuu johonkin ja tajuaa oman epäonnistumisen ja sen ettei ole mitään saumoja. Onneksi ihastumiset eivät kestä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2102 kirjoitti:
Kuten joku jo sanoikin, väestön sukupuolijakauma tekee sen, että suurehko joukko miehiä jää ilman paria. Silloin on täysin samantekevää, kuinka huonoja ominaisuuksia heillä on. Jotkut jää ilman joka tapauksessa, joten turhaan te anttien vikoja kaivelette. Vaikka kaikki maailman miehet olisivat miesmalleja ja seksikkäitä rock-adoniksia, niin silloinkin osa miehistä jäisi ilman, ellei sitten vaihdettaisi kulttuuriakin niin, että naiselle olisi sallittua pitää kahta miestä. Toki neitsyys on eri asia kuin ilman suhdetta eläminen, ja miesmalleilla täytetyssä maailmassa ehkä naisten seksikäyttäytyminen muuttuisi koko miespopulaation kattavaksi, mutta nykyisellä käytöksellä ne komeimmat miesmallit saisivat paljon naisia ja tavallisemmat miesmallit olisivat antteja.
Mikä sukupuolijakauma? Kiinassa ehkä, kun tyttölapset abortoidaan ja kuinkas sitten kävikään?
Paikallisia Tindejä syntyy enemmän kimuleita siksi, että kännissä ajavat autot pusikkoon ilman turvavöitä ja muutenkin hölmöilevät nuoruudessa. Lisääntymisiässä ollaan sitten fifty-fifty normaalioloissa. Luonto on viisas. Lopuksi avioliitossa elävä mies välttelee arkkua pidempään kuin vanha kaverinsa. Kannattaisi joskus joustaa tyhjänpäiväisissä parisuhderiidoissa.
Tilastoista luettavissa oleva, nuorten ihmisten miesenemmistöinen sukupuolijakauma. Kymmeniä tuhansien epätasapaino ei voi olla näkymättä.
Lue data kakkulat silmillä. Uusrikastuttajat tosin ovat voineet kasvattaa miesten osuutta. Kun kerta päästitte ne tänne osingoille.
http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Nuo hakevat vaikka väkisin, eivätkä itke perintölatokasan takkatulen ääressä yksinäisyyttään. Herää Suomi-mies!
Tilastoissa näkyy, kuinka naisten ja miesten määrän välinen absoluuttinen ero näkyy miesten "hyväksi" vasta ikäluokissa 55+. Tosin sitä ennen suhteellinen ero tuntuu jo. Esimerkiksi vankiloissa olevista 90% on miehiä, samoin valtaosa päihteillä itsensä turmelleista jne. Se, että heidän poistumassa näkyy vasta viidenkympin jälkeen ei tarkoita sitä että he olisivat mukana "parisuhdemarkkinoilla".
Tämä epäsuhtahan näkyy räikeästi edelleen esim. Venäjän parisuhteissa, joissa varsinkin keski-ikäistyvistä ikäluokista naisista on "ylitarjontaa", koska iso osa miehistä on kirjaimellisesti kussut aivonsa vodkan mukana viemäriin.
En lukenut ketjua enkä haastattelua. Pidän tosi ihmeellisenä näitä ikisinkkuja. Tunnen heitä tsekin. Ja sitten tunnen sen näköisiä ihmisiä, joista ihmettelee, miten voivat saada parisuhteen toisensa perään, siis ulkonäön ja varallisuuden perusteella.
Minusta tuossa olisi bisnesrako. Opettaa keskustelutaitoja - siitähän tässä useimmiten on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta en ymmärrä tätä itkua. Kyllä ihmisessä itsessään on vikaa jos kaikki muut paitsi oma äiti karttavat kuin ruttoa. Yksinäisyyden surkuttelu ja itkeskely äitin kanssa, kuten se Jaakko teki, ovat niin epäseksikästä, että tuskin kukaan nainen kiinnostuu.
Sen sijaan, että surkuttelee omaa surkeaa kohtaloaan, voisi senkin ajan käyttää itsensä kehittämiseen. Matkustelemaan, näyttelyihin, museoihin, kursseille, harrastamaan mitä vaan mistä nauttii. Minä voisin ottaa kokemattoman 35-vuotiaan miehen, joka oli nauttinut siihen asti elämästään. On paljon parempi sanoa "Moi, olen Markku. Olen täysin kokematon, koska minulle sopivaa naista ei vielä ole tullut vastaan. Sillä aikaa matkustelin ja tein asioita, joista nautin. Kävin mm. kuumailmapallolennolla Honolulussa, mikä onkin ollut haaveeni pitkään ja sen lisäksi olen käynyt säännöllisesti jo useamman vuoden Italian kieltä opettelemassa kursseilla" kuin "Moi Mä oon Pera ja olen ollut aina yksin. Töiden jälkeen käväisen äitiä moikkaamassa ja juttelen hänen kanssaan elämästä".
Missasit nyt yhden tärkeän pointin eli Antin rahattomuuden. Hänellä tuskin on mahdollisuutta lähteä Honoluluun tai edes ilmapallolennolle Suomessa. Oma elämänpiirini on kaventunut huomattavasti eron jälkeen kun rahat ovat aina tiukalla ja joka euroa joutuu laskemaan. Varsinkin tässä iässä (37v) huomaan muuttuneeni hieman tylsäksi, koska en koskaan tee mitään. Ei rannalla samoilusta loputtomiin revi huvia. Yhdessä vaiheessa urheilin paljon. Se mistä nuorena ensimmäisillä treffeillä juteltiin oli ravintolakokemukset, matkat, konsertit ym. Mistään näistä minulla ei enää ole juteltavaa. Onneksi muutama urheilullinen mies jaksoi kuunnella jumppaohjelmastani.
"Antilla on perussairaus, hän on tällä hetkellä työtön ja vähävarainen. Hänellä ei ole autoa eikä ajokorttia, ja hän on muutenkin yksinäinen."
Tässä syy. Suomessa on vähävaraisia syrjäytyneitä naisiakin, jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai päässeet petipuuhiin mutta näkyykö heitä lehtien palstoilla valittamassa munan (tai pillun) puutetta? Ei.
Raha on kyllä ongelma. Ei tarvitse kovin kummoista kahvikupposta kummankin itselleen kustantaa, niin johan maksaa. Kotiinkaan ei halua ensin viedä tai mennä, koska toisesta ei tiedä vielä riittävästi. Toisaalta kukaan ei halua heti alleviivata sitä, miten talous on tiukilla kiitos leikkausten.
Pitäisiköhän tässä alkaa treffailla noita ma-tuja? Niillehän sataa rahaa taivaasta, kun itse laskee senttejä. Yksi tupakka-aski väliin, niin se on siinä heiltä. Voisi saada valmiiksi uudishuonekaluilla kalustetutetun asunnonkin. Valitettavasti ei ole edes vitsi. Kaveri kävi sellaisessa. Turvislupa oli vielä käsittelyssä.
Nyt olisi kyllä oleellista tietää tuo perussairaus tässä tapauksessa. Kehitysvamma? Fyysinen, psyykkinen?
Vammaisilla nyt on vaikeaa löytää kumppania ja syystä. Evoluutio hylkii. Maksullisiin vaan. Sen verran säästää, mikäli haluaa jäädä itkemään lisää myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaisia ei ole tarkoitettu lisääntymään evoluution kannalta. Joten ei myöskään seksiä. Ja hyvä niin. Syö lääkkeet ja elä siinä sitten parhaimman mukaan muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaisia ei ole tarkoitettu lisääntymään evoluution kannalta. Joten ei myöskään seksiä. Ja hyvä niin. Syö lääkkeet ja elä siinä sitten parhaimman mukaan muuten.
Hänellä on selvästi masennus, varmaankin hoitamaton. Miehet aika ujosti lähtevät psykologin juttusille. Tosi paska vastaus sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kyllä oleellista tietää tuo perussairaus tässä tapauksessa. Kehitysvamma? Fyysinen, psyykkinen?
Vammaisilla nyt on vaikeaa löytää kumppania ja syystä. Evoluutio hylkii. Maksullisiin vaan. Sen verran säästää, mikäli haluaa jäädä itkemään lisää myöhemmin.
Eiköhän perussairaus ole jokin krooninen fyysinen sairaus kuten diabetes tms. johon menee rahaa lääkkeisiin tms.
Olisi kiinnostavaa kpuluttaa tuollainen neitsytpoika. N 74
Hoitamaton masennus tai ei, ei siinä heti ensimmäisenä seksistä valiteta. Tutustukaa diagnosointiin. Seksi on ihan viimeisenä mielessä vakavasti masentuneella. Myös keskivertoisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta en ymmärrä tätä itkua. Kyllä ihmisessä itsessään on vikaa jos kaikki muut paitsi oma äiti karttavat kuin ruttoa. Yksinäisyyden surkuttelu ja itkeskely äitin kanssa, kuten se Jaakko teki, ovat niin epäseksikästä, että tuskin kukaan nainen kiinnostuu.
Sen sijaan, että surkuttelee omaa surkeaa kohtaloaan, voisi senkin ajan käyttää itsensä kehittämiseen. Matkustelemaan, näyttelyihin, museoihin, kursseille, harrastamaan mitä vaan mistä nauttii. Minä voisin ottaa kokemattoman 35-vuotiaan miehen, joka oli nauttinut siihen asti elämästään. On paljon parempi sanoa "Moi, olen Markku. Olen täysin kokematon, koska minulle sopivaa naista ei vielä ole tullut vastaan. Sillä aikaa matkustelin ja tein asioita, joista nautin. Kävin mm. kuumailmapallolennolla Honolulussa, mikä onkin ollut haaveeni pitkään ja sen lisäksi olen käynyt säännöllisesti jo useamman vuoden Italian kieltä opettelemassa kursseilla" kuin "Moi Mä oon Pera ja olen ollut aina yksin. Töiden jälkeen käväisen äitiä moikkaamassa ja juttelen hänen kanssaan elämästä".
Jep, mä ikisinkkuudestani huolimatta tapaan itse asiassa aika paljon uusia ihmisiä. Ja kyllä yleensä syntyy mielenkiintoisia keskusteluja, kun kerron asuneeni viidessä maassa, tehneeni maailmanympärimatkan, puhuvani yhtä harvinaista kieltä, tehneeni tieteellistä tutkimusta aiheesta X (joka suurta osaa miehistä kiinnostaa), opettelleeni maalausta, korujen tekoa, fiktion kirjoittamista jne jne jne.
Tästäkään huolimatta en ole päässyt lähellekään suhdetta miehen kanssa, mutta erittäin hyviä ystäviä kyllä löydän. Ja hienoahan sekin. Uskon myös siihen, että jonain päivänä muakin onnistaa :). N35
Et ole "päässyt suhteeseen" eli löytänyt sopivaa kumppania. Neitsyt tuskin olet.
Taas näitä naisia, jotka eivät ymmärrä lainkaan näiden Anttien tilannetta.
Olen neitsyt, en ole suudellut enkä pitänyt kädestä miestä. Halannut olen kaverillisesti. N35
Jep, taas joku mies luuli tietävänsä, millaista kaikkien naisten elämä on. Että kosijoita ja vikittelijöitä olisi tulossa joka ikkunasta ja ovesta aina ja kaikkialla.
Tässä hieman uutisia teille: ei kaikilla naisillakaan ole vientiä. Se nättikin tyttö vieressäsi bussissa saattaa olla täysin yksin tässä maailmassa ja itkeä iltaisin kun ei kelpaa kenellekään. Mutta sinäkin menet hänen ohitseen, kun automaattisesti luulet hänen pyörittävän jotain karusellia.
Diabeteksen hoito on potilaalle Suomessa käytännössä lähes ilmaista todellisiin kustannuksiin verrattuna. Siitä on turha valittaa.