Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti 40v neitsyt

Vierailija
24.07.2017 |

Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk…

Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.

Kommentit (447)

Vierailija
201/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä puolisoa täälläkin nätti tyttö itki monet itkut, kun vain seksiin olisi kelvannut. Ongelma voi olla näinkin päin. Puhumattakaan sitten ahdisteluista, mitä perusteltiin sillä, ettei voinut vastustaa. Sen jälkeen tulikin tutustutta kamppailulaijeihin. Loppui se kouriminen ja huutelu.

Vierailija
202/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä syy. Suomessa on vähävaraisia syrjäytyneitä naisiakin, jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai päässeet petipuuhiin mutta näkyykö heitä lehtien palstoilla valittamassa munan (tai pillun) puutetta? Ei.

Taannoin tuli televisiosta oikein ohjelmakin, missä muutamalle sinkkunaiselle etsittiin puolisoita. Eivät olleet varsinaisesti vähävaraisia, mutta kovasti ohjelmassa päiviteltiin kuinka paljon yksinäisiä naisia Suomessa on jne. Ohjelman loppupuolella se sitten selvisikin, miksi kyseiset naiset olivat sinkkuja; mikään ei tuntunut kelpaavan näille naisille. Tai ainakaan ohjelmassa naisten kanssa treffeillä käyneistä lukuisista suomalaisista miehistä ei kalvannut kukaan. Ja sitten lopussa taas valitettiin kuinka ei sitä sopivaa löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen nykyistä puolisoa täälläkin nätti tyttö itki monet itkut, kun vain seksiin olisi kelvannut. Ongelma voi olla näinkin päin. Puhumattakaan sitten ahdisteluista, mitä perusteltiin sillä, ettei voinut vastustaa. Sen jälkeen tulikin tutustutta kamppailulaijeihin. Loppui se kouriminen ja huutelu.

On kai toi nyt parempi vaihtoehto kuin olla ilmaa toiselle sukupuolelle eikä saa tuntea toisen ihmisen läheisyyttä? Paitsi maksamalla.

Vierailija
204/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joutuu jännittämään, pettymään, psyykkaamaan ja hankkimaan omat kokemuksensa. Ei seksiä, rakkautta, kunnioitusta saada ilmaiseksi, eikä pidäkään saada. Ne täytyy ansaita ja ainakin hankkia itse. Tarvitsee harjoitella, tutkia omien korvien väliä, katsoa peiliin jne. ne keillä näitä asioita on, ovat itse tehneet työtä sen eteen. Miksi joillekkin, jotka eivät tätä työtä ole valmiita tekemään, pitäisi tupsahtaa kaikki ilmaiseksi taivaalta? Toki osalle varmasti tämä on helpompaa varmasti mutta mitä sitten? Tekee sitten enemmän sen eteen kuin joku toinen. Jos haluaa saada, on pakko tehdä sen eteen kaikki mitä tarvitaan. Ensin pitäisi päästä siitä itsesäälistä, katkeruudesta ja muiden syyttelystä eroon. Sitten on se tilastollinen este.. "minulla ei ole naista, koska miehiä on liikaa". Haluatko tyytyä tällaiseen tulokseen vai haluatko yrittää olla yksi niistä miehistä, jotka saa naisen? Saat valita. Kyllä ne paritkin vaihtuu ja naisiakin on kenellä ei ole ketään.. ei asia ole niin, että naiset on jaettu tasan tiettyjen miesten kesken. Ryhdistäytykää Antit ja alkakaa miettiä mahdollisuuksia esteiden sijaan. Harjoitelkaa ja opetelkaa miettimään mikä meni mahdollisesti vikaan ja missä voi parantaa. Unohtakaa itsesääli ja katkeruus.

Vierailija
205/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin yhteinen nimittäjä. Lähtivät television kautta esittelemään naamaansa ja kohtasivat kaltaisensa narsistit? Mikä olikaan se oikea motivaatio?

Vierailija
206/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan sukupuolesta riippumatta ei ole sitä mieltä oikeasti, että on ihan ok rikkoa toisen fyysisen itsemääräämisoikeuden rajoja siksi, että tekijä sattuu olemaan puutteessa tai haluaa alistaa??!! Niputtaa sen vielä läheisyyden kategoriaan???

Vierailija
207/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntemani lievästi kehitysvammainen ei-millään-muotoa-hyvännäköinen mies saa "normaaleja" naisia ihan tuosta vaan, niin ihmettelen miten nämä jampat ei onnistu naista itselleen löytämään... Tämä keharimies ei ole ollut sinkkuna viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen viikkoa pidempään.

Vierailija
208/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyyppejä jotka ovat kääntyneen islamiin ja saanut sen kautta vaimon. En tosiaankaan suosittele mutta on siinä ainakin yksi vaihtoehto lisää jos on epätoivoisen yksinäinen. Paljon vanhempi nainen on toinen vaihtoehto.

Vierailija
209/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntemani lievästi kehitysvammainen ei-millään-muotoa-hyvännäköinen mies saa "normaaleja" naisia ihan tuosta vaan, niin ihmettelen miten nämä jampat ei onnistu naista itselleen löytämään... Tämä keharimies ei ole ollut sinkkuna viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen viikkoa pidempään.

Tiedän myös samanlaisen tapauksen. Pakko olla mukana suuri määrä sääliä... hänen nykyinen vaimonsa on sairaanhoitaja. Jotain hämärää siinä on.

Vierailija
210/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän samanlainen "ongelma". Olen 20v nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En ole ruma enkä lihava vaan ihan tavallisen näköinen ja normaalipainoinen mutta edes yhden illan juttuja en saa. Tykkään nuorten miesten lisäksi vähän vanhemmista miehistä (30-40v) mutta sekään ei auta. Kukaan mies ei vaan taida haluta seksiä kanssani.

Toivottavasti en ole enää 40-vuotiaana samassa tilanteessa.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja?

Vierailija
211/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellehan sanottas tässä kohtaa automaattisesti, että laihduta.

Aina tuo, että naisen oletetaan olevan jokin jäätävä läskipallo, jos hän ei löydä seuraa. Väärin, olen itse ollut aina hoikka ja sorja, mutta kiitos buldoggimaisen, roikkuvan naaman, pienten lähekkäin ja syvällä päässä olevien silmien, voimakkaan epäsymmetrian sekä heikkoleukaisen kasvojen profiilin, olen aina ollut ihan yksin. En ole koskaan ollut vakituisessa parisuhteessa, ja olen kuitenkin jo vähän päälle parikymppinen. Yhdenillan seuraksi kyllä kelpaisin mutta en suhteeseen. Onhan tätä tutkittukin, miehet preferoivat pitkäaikaiseen suhteeseen naisia, joilla on viehättävät kasvot, joten tietenkään en ole suhteeseen riittävän hyvä. OLen lähestynyt epäviehättäviä, ja jopa hivenen ylipainoisiakin miehiä. Aina sama lopputulos, vonkuvat sänkyseuraa mutta suhteeseen kanssani eivät haluaisi kirveelläkään.

Olen hoikka ja nätti, mutta tuntemattomien seurassa vähän ujo ja varautunut – en kuitenkaan mitenkään sairaalloisesti. Harvoin pääsen toisille treffeille, koska olen kuulemma liian hiljainen. Nätti naamakaan ei siis riitä, jos ei ole heti kohdatessa iloinen viihdyttäjä?

Vierailija
212/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän samanlainen "ongelma". Olen 20v nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En ole ruma enkä lihava vaan ihan tavallisen näköinen ja normaalipainoinen mutta edes yhden illan juttuja en saa. Tykkään nuorten miesten lisäksi vähän vanhemmista miehistä (30-40v) mutta sekään ei auta. Kukaan mies ei vaan taida haluta seksiä kanssani.

Toivottavasti en ole enää 40-vuotiaana samassa tilanteessa.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja?

Varmaankin koska kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Neitsyt nainen joka pitää vanhemmista miehistä? Hmm...

Vierailija
213/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on tietämättään onnekas.

Vierailija
214/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaverilla on nykyään vakituinen työ, hänellä on mielenkiintoisia harrastukisa, ja paljon kavereita. Jos joku kysyisi miksi on neitsyt (mahdollisesti), niin en osaisi sanoa. Todella kiva tyyppi, ei pistä sukkia tai muita juttuja jaloissa pyörimään, mutta varmasti olisi upea miesystävä.

Eli kelpaisi elättäjäksi sinulle muttei seksikumppaniksi, kun ei saa "sukkia ja muita juttuja pyörimään jaloissa"?

Vierailija
215/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellehan sanottas tässä kohtaa automaattisesti, että laihduta.

Aina tuo, että naisen oletetaan olevan jokin jäätävä läskipallo, jos hän ei löydä seuraa. Väärin, olen itse ollut aina hoikka ja sorja, mutta kiitos buldoggimaisen, roikkuvan naaman, pienten lähekkäin ja syvällä päässä olevien silmien, voimakkaan epäsymmetrian sekä heikkoleukaisen kasvojen profiilin, olen aina ollut ihan yksin. En ole koskaan ollut vakituisessa parisuhteessa, ja olen kuitenkin jo vähän päälle parikymppinen. Yhdenillan seuraksi kyllä kelpaisin mutta en suhteeseen. Onhan tätä tutkittukin, miehet preferoivat pitkäaikaiseen suhteeseen naisia, joilla on viehättävät kasvot, joten tietenkään en ole suhteeseen riittävän hyvä. OLen lähestynyt epäviehättäviä, ja jopa hivenen ylipainoisiakin miehiä. Aina sama lopputulos, vonkuvat sänkyseuraa mutta suhteeseen kanssani eivät haluaisi kirveelläkään.

Olen hoikka ja nätti, mutta tuntemattomien seurassa vähän ujo ja varautunut – en kuitenkaan mitenkään sairaalloisesti. Harvoin pääsen toisille treffeille, koska olen kuulemma liian hiljainen. Nätti naamakaan ei siis riitä, jos ei ole heti kohdatessa iloinen viihdyttäjä?

Tämä. Vaikka oltaisiin jo pidemmän aikaan tunnettu ja tapailtu. Mikäli mieli nyt vaan sattuu olemaan maassa vaikka huonon työpäivän jälkeen, tulee välitöntä palautetta, miksei voi olla taas oma iloinen itsensä. Mihinköhän pelletemppuihin sitä pitäisi jo alustavasti alkavassa arjessa aina venyä?

Vierailija
216/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin ongelmana ei niinkään ole kokemattomuus tai seksittömyys, vaan ne on ainoastaan seurauksia niistä todellisista ongelmista.

On toisaalta ihan inhimillistäkin, että Antti keskittyy vain seurauksien problematisointiin eikä oikeiden syiden ratkaisemiseen. Jonkinlainen psykologinen defenssi jopa...?

Vierailija
217/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joutuu jännittämään, pettymään, psyykkaamaan ja hankkimaan omat kokemuksensa. Ei seksiä, rakkautta, kunnioitusta saada ilmaiseksi, eikä pidäkään saada. Ne täytyy ansaita ja ainakin hankkia itse. Tarvitsee harjoitella, tutkia omien korvien väliä, katsoa peiliin jne. ne keillä näitä asioita on, ovat itse tehneet työtä sen eteen. Miksi joillekkin, jotka eivät tätä työtä ole valmiita tekemään, pitäisi tupsahtaa kaikki ilmaiseksi taivaalta? Toki osalle varmasti tämä on helpompaa varmasti mutta mitä sitten? Tekee sitten enemmän sen eteen kuin joku toinen. Jos haluaa saada, on pakko tehdä sen eteen kaikki mitä tarvitaan. Ensin pitäisi päästä siitä itsesäälistä, katkeruudesta ja muiden syyttelystä eroon. Sitten on se tilastollinen este.. "minulla ei ole naista, koska miehiä on liikaa". Haluatko tyytyä tällaiseen tulokseen vai haluatko yrittää olla yksi niistä miehistä, jotka saa naisen? Saat valita. Kyllä ne paritkin vaihtuu ja naisiakin on kenellä ei ole ketään.. ei asia ole niin, että naiset on jaettu tasan tiettyjen miesten kesken. Ryhdistäytykää Antit ja alkakaa miettiä mahdollisuuksia esteiden sijaan. Harjoitelkaa ja opetelkaa miettimään mikä meni mahdollisesti vikaan ja missä voi parantaa. Unohtakaa itsesääli ja katkeruus.

Mitä työtä se on, jos on saanut geenilotossa komean naaman ja naiset juoksevat perässä? Vastaavasti rumuuteen ei auta mikään. Ei kouluttautuminen, sivistys, työssäkäynti, urheiluharrastukset, musiikkiharrastukset jne. Mielelläni tekisin töitä ja parantaisin itseäni, mutta en keksi miten realistisesti voisin enää mahdollisuuksiani kohentaa

Vierailija
218/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näitä ole aina ollut. Nyt seksi on jokapaikassa esillä, et luullaan et kaikki tekee kaikkee. Ei oo kauaa kun jäätiin peräkylille kotitilaa pitään. Ei ollut lukutaitoa ees.

Vierailija
219/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asenne ihmetyttää? Siis onko sinun mielestäsi kaikki varatut miehet komeita? Katsoppa uudelleen.. ei se ole ulkonäöstä kiinni. Komeilla miehillä vientiä tietty mutta on sitä vähemmänkin komeilla. Ei parisuhde ole vain komeasta ulkomuodosta kiinni.

Vierailija
220/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee aina tälläisiä juttuja lukiessa tai omien ikisinkkumiesten kanssa jutellessa sellanen olo että voisi vain harrastaa seksiä tällaisten miesten kanssa. Harmittaa että on hyvässä parisuhteessa, eikä se enää onnistu. Nuorempana annoin pari kertaa säälistä miehille jotka eivät erityisemmin kiinnostaneet. Uskon että naiset eivät tälläistä paljoakaan tee koska pelkäävät saavansa huo*an maineen. Minusta jokaisen naisen, joka harrastaa yhden yön juttuja, tulisi antaa yksi yö miehelle, joka sitä oikeasti tarvii. Eikä edes seksiä olisi pakko harrastaa mutta nukkua sylikkäin ja muuta läheisyyttä.

N27