Antti 40v neitsyt
Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk… 
Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.
Kommentit (447)
Olen varma että "Antti" on samanlainen sekopää kuin naisettomuudestaan surullisenkuuluisa Teemu Ruskeepää. Hyi!
Eräs tuttuni jäi henkisesti rammaksi vaikean trauman jälkeen. Hän meni kihloihin samankaltaisen lievästi kehitysvammaisen tms tyypin kanssa. Tuon Antinkin pitäisi mennä vaikka jonnekin semisyrjäytyneiden vertaistukikerhoon ja löytää sieltä itselleen samalla viivalla oleva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole mitään immenkalvoa tai vastaavaa, joten ei ole myöskään neitsyyttä.
Mutta miehillä on rakkautta kaipaava sielu joka näivettyy naisten harrastaman torjunnan vuoksi.
Jos haluaa rakkautta, ihmisessä täytyy olla jotain mitä toinen voi rakastaa. Se että tämä mies ei kelpaa edes toisille miehille ystäväksi kertoo että jotain perustavanlaatuista vikaa on luonteessa. Ja naisten pitäisi sitten kumminkin rakastua luuseriin?
Ei se niin mene. Ihminen voi rakastaa vain sellaista ihmistä jota voi myös kunnioittaa. Saamatonta vätystä ei voi kunnioittaa.
Naisenpuute johtaa usein siihen että ei ole kavereitakaan. Nuoruuden aikaiset kaverit muuttaa pois ja/tai perustaa perheen, jolloin yhteydenpito vähenee. Naisettomuus on heikko kohta, josta saa kuulla vittuilua heti jos tulee pientäkin riitaa. Silloin ei tee mieli pyöriä porukoissa.
No mene hinuripiireihin, siellä se ei haittaa.
Tämä on muuten totta. Homobaareissa ei ole niin rumaa ja surkeaa miestä nähtykään, joka ei kelpaisi vähintäänkin bottomiksi. Sen takia homot eivät yleensä olekaan neitsyitä kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella surullista. Kyllä jokainen kaipaa tulla rakastetuksi ja rakastaa takaisin. Pelkästään jo läheisyyden puuttuminen aika kamalaa. Anttina laittaisin rehellisen ilmoituksen treffiipalstalla, jossa kertoisin kokemattomuudesta. Kyllähän varmasti niitä naisia on, jotka "innostuisivat" tästä. Ei sen tarvitsisi suhteeseen johtaa mutta Antti saisi kokemuksia ja kenties lisää itseluottamusta.
Rakkaus ja rakastetuksi tuleminen ansaitaan. Eivät ne ole mikään perusoikeus.
Ja voin kertoa että nelikymppisestä neitsyestä innostuvia naisia on vähemmän kuin lottomiljonäärejä Suomessa. 15 vuotta nuorempana Antin kokemattomuus olisi voinut olla vielä söpöä tai kunnioitettavaa, nyt se on friikkiä ja luotaantyöntävää.
Ihan uteliaisuudesta palan halusta tietää, että mistä katukuvassa olevista ja tai yleisemmin erotat, että kuka miehistä (tai naisista) on neitsyt ja kuka ei?
Itse esimerkiksi en tapaa rehvastella tai kehuskella omilla seksi kokemuksillani. Ymmärrän myös, että kohtaamillani ja kiinnostukseni herättäneillä naisilla jokaisilla on oma historiansa. Mutta ei heidän historiassaan ja elämän polun varrelta minusta ole yleensä kiinnostavinta se, kuinka monen kanssa he ovat harrastaneet seksä tai olleet sitä harrastamatta. Mitä väljä sillä on?
jos alleviivaan vielä, jos ovat muuten he ovat täyspäisen oloisia ja ulkosesti veihättäviä ts. puoleensa vetäviä. En tarkoita, että heidän tulisi olla mallimitoissa tai tavattoman älykkäitä/ menestyneitä, vaan ihan "tavallisen fiksuja" ja siistejä. - Ja mitä varten samat ominaisuudet omaava mies on auttamatta -yksinkertaistaen- luuseri, jota ei arvosta kukaan?
Joko alkaa kiertämään baareja ja opettelee juttelemaan naisten kanssa, kokeilee deittejä, käy huorissa, tai sitten on viikonloput kotona pelaamassa pleikkaria. Itse voi vaikuttaa. Ehkä maksullinen voisi olla eka tuohon neitsyyteen. Kuitenkin liikkeelle on lähdettävä, koska kotoa naisrt ei hae.
T m40v
Kuulostaa siltä että Antilla ei ole sosiaalista elämää käytännössä ollenkaan, joten mistäköhän hän luulee sen naisen (tai miespuolisen ystävän) oikein edes voivan löytyä. Ainoa joka tulee kotoa hakemaan on seurakunnan työntekijä johonkin aktivointikerhoon.
Eihän se hyvää ihmisestä kerro että ei ole edes ystäviä, jutun seksipainotteisuuden aion olettaa olevan toimittajan kynästä lähtöisin (toivottavasti). Itsekin pari ikineitsyttä tuntevana on kyllä todettava, että ei kukaan näistä minun tuntemistani tapauksista ole "normaali". Yksi huippu-uskovainen lopulta löysi samanhenkisen (tosin kymmenkunta vuotta nuoremman) vaimon itselleen päälle nelikymppisenä, jonka kanssa seksielämää on sitten ollut yhden lapsen verran. Hänellä tämä neitsyys johtuikin vain uskonnollisista syistä, toki kolmenkympin paremmalla puolella alkoi sen verran katkeruutta valua puheisiin että suurin osa uskovistakin naisista juoksi mielummin karkuun. Muiden kohdalla puolison puute johtuu puhtaasti luonteen, asenteiden, ajatusmaailman ja fyysisen olemuksen huonosta yhdistelmästä. Ja iän lisääntyessä se kasvava katkeruus kyllä kuultaa läpi ja haittaa tilannetta entisestään. Niin katkeraa läppää tuli yhdeltä tutuntutulta jonka kanssa muuten olisin voinut ainakin treffailla, että en sitten rohjennut lähteä edes kokeilemaan. Ja joukossa on sekä miehiä että naisia, että ei tämä mikään sukupuolittunut ongelma ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole mitään immenkalvoa tai vastaavaa, joten ei ole myöskään neitsyyttä.
Mutta miehillä on rakkautta kaipaava sielu joka näivettyy naisten harrastaman torjunnan vuoksi.
Jos haluaa rakkautta, ihmisessä täytyy olla jotain mitä toinen voi rakastaa. Se että tämä mies ei kelpaa edes toisille miehille ystäväksi kertoo että jotain perustavanlaatuista vikaa on luonteessa. Ja naisten pitäisi sitten kumminkin rakastua luuseriin?
Ei se niin mene. Ihminen voi rakastaa vain sellaista ihmistä jota voi myös kunnioittaa. Saamatonta vätystä ei voi kunnioittaa.
Tämä on se av-palstan virallinen kanta. Miehessä on aina perustavanlaatuista vikaa, mies on oikeastaan ihan täys paska, ja senpä takia sitä pitääkin potkia päähän ja lällätellä. Mitäs on niin epärakastettava paskakasa. Jep. Nihilististä av-paskaa sekoboltsien naikkosten lausumana.
Näin naisena sanon, että olen huomannut saman ilmiön tällä palstalla. Naiset saavat sympatiaa ja empatiaa osakseen, olipa se heidän ongelmansa minkälainen tahansa. Sama asia miehen ilmaisemana kirvoittaa suurimmaksi osaksi hyvin negatiivissävytteistä palautetta. Mistä tämä asenteellisuus ja vähättelevä asenne miesten ongelmia kohtaan oikein johtuu?
Miksi naisten pitää ratkoa miestenkin ongelmat omiensa lisäksi? Ja en muuten ole huomannut itse eroa. Yhtälailla minullekin on vastattu rumasti jos olen ilmaissut asiani huonosti.
Koska vain naiset osaavat ratkaista ne tai antaa käypiä neuvoja. Ei miehet osaa tällaiseen sanoa mitään järkevää.
Mutta olen kyllä törmännyt keskustelupalstoilla siihenkin, että naiset ovat tulleet kysymään miehiltä neuvoja johonkin.
Älä ole niin vihamielinen.
Ei aikuisilla miehillä ole ystäviä. Hyvin voi etsiä naisen.
Oletteko te nyt ihan varmoja, että naisettomat miehet koko ajan valittaa tilannettaan? Se, että tilanne todetaan ja kerrotaan syyt, ei vielä ole välttämättä valitusta. Suuri osa naisista ikäluokassa 40v ja siitä yli (ja osa nuoremistakin) ei ole kovinkaan houkuttelevia (esim. mammat), joten ei se nyt niin hirveää ole jäädä heidän seurastaan paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te nyt ihan varmoja, että naisettomat miehet koko ajan valittaa tilannettaan? Se, että tilanne todetaan ja kerrotaan syyt, ei vielä ole välttämättä valitusta. Suuri osa naisista ikäluokassa 40v ja siitä yli (ja osa nuoremistakin) ei ole kovinkaan houkuttelevia (esim. mammat), joten ei se nyt niin hirveää ole jäädä heidän seurastaan paitsi.
No en minä ainakaan valita naisettomuuttani. Ihan hyvä että ei ole perhettä tai asuntolainoja. Nuorena on nusittu ja juostu festarit ja lapinreissut onneksi..
Jos baarideitit ei kiinnosta ja nettideitit ei onnaa, olisiko jotain mistä Antti on itse kiinnostunut? Johonkin se kai on päivänsä käyttänyt nämäkin 40-vuotta. Olkoon se sitten kokkaaminen, lukeminen, pelaaminen televisiosarjat tai elokuvat, niin eikö kannattaisi etsiä niiden parista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valittaa ja nimenomaan syyttää naisia.
Tuo viestin loppuosa on ihan tuubaa. Juuri eilen olin rannalla (Vantaalla muuten, en missään Hietsussa) ja pisti silmään kuinka nättejä naisia äideissä oli. Itsekin siis olen nainen ja äiti, ja jännitti mennä rannalle pitkästä aikaa.
Ronkelit runkkaa, näinhän se usein on.
Ihme porua. Olemalla kohtelias, ystävällinen, mukava, huumorintajuinen, avoin ja huolehtimalla ulkonäöstään (riittää päivittäinen suihku, puhtaat ehjät vaatteet, hiusten ja parran siistiminen) löytää kyllä itselleen seuraa! Vähintään kavereita.
Tämä on vielä pientä siihen verrattuna mitä nainen "joutuu" tekemään saadakseen treffit. Pitää leikata/värjätä hiuksia, hoitaa ihoa, ajella päivittäin ihokarvoja, käyttää hyvin istuvia vaatteita, käyttää rintoja kohottavia rintaliivejä, tarkistaa ettei pikkuhousunrajat näy mekon/housujen läpi, miettiä sopiiko tämä kaulakoru asun kanssa, päättää mistä hajuvedestä miehet tykkäävät, viilata ja lakata kynsiä, kuoria ihoa, käyttää päivä- ja yövoiteita, omistaa 30 erilaista meikkiä, jumpata ja näyttää timmiltä, varoa olla antamatta liian tyrkkyä kuvaa, kulmakarvat pitää taas kestovärjätä ja koti pitää pitää siistinä josko sinne miehen kutsuisi treffien päätteeksi, ai niin selluliittirasvaa pitää ostaa kaupasta ja sukkahousuihinkin taisi tulla reikä.
Ja kyllä, tämä oli ehkä kärjistettyä (tai sitten ei) joten jos olet aikomassa kommentoida luonnonkaunesta ja "sain miehen ilman kynsilakkaa" niin voi morjens.
Naisten kanssa pitää olla kuin toimittaja joka haastattelee ja kyselee ja on kiinnostunut, tunkee seuraan ja on joskus vähän röyhkeä. Pakkeja tulee, mutta joskus onnistuu kun tarpeeksi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa pitää olla kuin toimittaja joka haastattelee ja kyselee ja on kiinnostunut, tunkee seuraan ja on joskus vähän röyhkeä. Pakkeja tulee, mutta joskus onnistuu kun tarpeeksi yrittää.
Alapeukku liittyen tapaukseen, johon oletan sinun viitanneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valittaa ja nimenomaan syyttää naisia.
Kai sä tajuat, että av-palstalla jakauma voi olla hieman epäedustava? Et kai hommafoorumin perusteellakaan sano että kaikki suomalaiset on rassimeja, koska kaikki hommalaiset on rassimeja?
Tuo viestin loppuosa on ihan tuubaa. Juuri eilen olin rannalla (Vantaalla muuten, en missään Hietsussa) ja pisti silmään kuinka nättejä naisia äideissä oli. Itsekin siis olen nainen ja äiti, ja jännitti mennä rannalle pitkästä aikaa.
Ronkelit runkkaa, näinhän se usein on.
No ne hietsun äidit oli sitten varmaan jotain muita kuin mammoja.
Ei riitä puhtaat vaatteet ja suihku. Toi on vanha vitsi. Kavereita saa jos on itse aktiivinen ja kun tutustuu pyytää vaikka kapakkaan, terassille jne, mutta pitää itse olla aktiivinen eikä odottaa jos joku toinen pyytää.
onhan tuo tosi surullita ja toivoisin Antin löytävän elämäänsä jonkun kivan naisen. Mutta sitten myönnän kyllä itsekin, että en ole kiinnostunut työttömistä miehistä. Antti itse vaikuttaa aika tuomitsevalta juuri tämän asian suhteen eikä selkeästi ymmärrä, että minulle suhde työttömän miehen kanssa tarkoittaisi luopumista omasta elämän tyylistäni. En ole rikas, ihan tavallinen keskituloinen. Ihan joka senttiä ei tarvitse laskea, matkustan ulkomaille kerran vuodessa, on omistusasunto (ei mikään lukaali mutta mielestäni ihan kiva kolmio), auto josta lupuisin heti jos ei olisi pakollinen työmatkan vuoksi yms. Käyn ystävieni kanssa ulkona syömässä ja kahvilla, leffassa, teatterissa ja niin edelleen. Pystyisinkö ylläpitämään elintasoni jos seurustelisin työttömän kanssa? En. Minusta on hassua jos parisuhteessa eletään kahta eri elintasoa enkä kuitenkaan pysty kustantamaan tuota kaikkea kahdelle. En etsi itselleni elättäjää, pystyn elättämään itseni ihan mukavasti mutta haluan kumppanin joka pystyy samaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella surullista. Kyllä jokainen kaipaa tulla rakastetuksi ja rakastaa takaisin. Pelkästään jo läheisyyden puuttuminen aika kamalaa. Anttina laittaisin rehellisen ilmoituksen treffiipalstalla, jossa kertoisin kokemattomuudesta. Kyllähän varmasti niitä naisia on, jotka "innostuisivat" tästä. Ei sen tarvitsisi suhteeseen johtaa mutta Antti saisi kokemuksia ja kenties lisää itseluottamusta.
"Anteille" ja heidän rehellisille vuodatuksilleen treffi-ilmoituksissa nauretaan räkäisesti naisten keskuudessa.
Koska naisia on julkisella sektorilla enemmän töissä, ja tämäkin ongelma on nykyään yhteiskunnan hoidettava. Siis miten nämä tyypit viitsivät kutsua itseään vielä miehiksi?