Antti 40v neitsyt
Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk… 
Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.
Kommentit (447)
Antti voisi ruveta soittamaan, maalaamaan tai runoilemaan. Viinaakin saa juoda. Naiset tapaavat rakastua taiteilijarenttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ot mutta minä olen kantanut korteni kekoon ja korkannut kaksi 30+ neitsytmiestä. Toinen on pitkäaikaistyötön ja masentunut, ja toisella on paniikkihäiriö. Hyvännäköisiä miehiä, minä tein aloitteen. Kumpikin olisi kyllä halunnut seurustella, ja kyllä sitä yritettiinkin, mutta ei vain natsannut kummankaan kanssa. Ystäviä olemme edelleen ja toisesta on kuoriutunut jopa varsinainen hurmuri kun sai itseluottamusta.
Ootko punaisella ristillä hommissa?
Mäkin olen 40-vuotias neitsytmies ja olen viimepäivinä juuri harkinnut maksullista ja vähän katsonut tarjontaakin. Kesä on varmaan kovaa sesonkia näille, niin ajattelin odotella syksympään. Mua ei niinkään se varsinainen panemispuoli kiinnosta, mutta ennen kaikkea koskettelua, halailua, hellimistä ja silittelyä kaipaan ja osa maksullisista tarjoaa girlfriend experienceä, joka voisi sopia juuri tuohon. Mun paikkakunnalla on aika vähän tarjontaa, haluaisin mieluiten suomea osaavan, että voitaisiin jutellakin. En ole onneksi köyhä.
Miksei opiskelijanaiset ole älynneet rahoittaa opiskeluaan tällaisella toiminnalla? Ei tarvitsisi harrastaa seksiä, pelkästä seurastakin maksaisi, vaikka katseltaisiin telkkaria, kuunneltaisiin musiikkia. Voisi olla hiljaakin eikä tarvitsisi mitään väkinäistä small talkia. Minunkaltaisia ujoja it-alan hyvätuloisia miehiä tietääkseni olisi ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen 40-vuotias neitsytmies ja olen viimepäivinä juuri harkinnut maksullista ja vähän katsonut tarjontaakin. Kesä on varmaan kovaa sesonkia näille, niin ajattelin odotella syksympään. Mua ei niinkään se varsinainen panemispuoli kiinnosta, mutta ennen kaikkea koskettelua, halailua, hellimistä ja silittelyä kaipaan ja osa maksullisista tarjoaa girlfriend experienceä, joka voisi sopia juuri tuohon. Mun paikkakunnalla on aika vähän tarjontaa, haluaisin mieluiten suomea osaavan, että voitaisiin jutellakin. En ole onneksi köyhä.
Miksei opiskelijanaiset ole älynneet rahoittaa opiskeluaan tällaisella toiminnalla? Ei tarvitsisi harrastaa seksiä, pelkästä seurastakin maksaisi, vaikka katseltaisiin telkkaria, kuunneltaisiin musiikkia. Voisi olla hiljaakin eikä tarvitsisi mitään väkinäistä small talkia. Minunkaltaisia ujoja it-alan hyvätuloisia miehiä tietääkseni olisi ihan mukavasti.
Ei ne muut ole niin ujoja kuin sinä. "maksan siitä, että joku katsoo kanssani telkkaria eikä sano mitään koko aikana" tirsk.
Jotenkin surullinen juttu; tai siis vahvistaa entisestään mielikuvaa siitä, että millainen mies ei löydä naista itselleen kumppaniksi tai "vain" ei saa(ne) naiselta seksiä. "Antilla" kun on muitakin murheita, kuten kannettavanaan; perussairaus ja se, että hän on tällä hetkellä työtön ja vähävarainen eikä "vain" se, että hänellä on neitsyys tallella. - Vertailun vuoksi: Olsiko neistyys naiselle edes niin iso ongelma, että se nostettaisiin murheista suurimmaksi iltapäivälehdessä? - Kysymykseni kuuluukin, olisiko jutun voinut tehdä elämäässään pärjäävästä ja reippaasta 40 vuotiaasta miehestä, joka olisi neitsyt? - Vai kai hänet sitten lynkattaisiin homoksi (Niin homothan eivät lainkaan harrasta seksiä niinkuin mustamme) tai joksikin koohkouskovaiseksi hihhuliksi, jolla on liian suuret luulot ja odotukset. Onko siis pääteltävä ja minun ymmärrettävä, että fiksu ja terve, henkisesti ja fyysisesti hyväkuntoinen mies, joka 40 vuotiaana neitsyt on vain fiktio sankari hahmo, jolla on Steve Carellin kasvot
(Viite: https://fi.wikipedia.org/wiki/40_v._ja_neitsyt)
Anteeksi, mutta en ymmärrä tätä itkua. Kyllä ihmisessä itsessään on vikaa jos kaikki muut paitsi oma äiti karttavat kuin ruttoa. Yksinäisyyden surkuttelu ja itkeskely äitin kanssa, kuten se Jaakko teki, ovat niin epäseksikästä, että tuskin kukaan nainen kiinnostuu.
Sen sijaan, että surkuttelee omaa surkeaa kohtaloaan, voisi senkin ajan käyttää itsensä kehittämiseen. Matkustelemaan, näyttelyihin, museoihin, kursseille, harrastamaan mitä vaan mistä nauttii. Minä voisin ottaa kokemattoman 35-vuotiaan miehen, joka oli nauttinut siihen asti elämästään. On paljon parempi sanoa "Moi, olen Markku. Olen täysin kokematon, koska minulle sopivaa naista ei vielä ole tullut vastaan. Sillä aikaa matkustelin ja tein asioita, joista nautin. Kävin mm. kuumailmapallolennolla Honolulussa, mikä onkin ollut haaveeni pitkään ja sen lisäksi olen käynyt säännöllisesti jo useamman vuoden Italian kieltä opettelemassa kursseilla" kuin "Moi Mä oon Pera ja olen ollut aina yksin. Töiden jälkeen käväisen äitiä moikkaamassa ja juttelen hänen kanssaan elämästä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antilla ei ole edes kavereita, joten hän lienee sosiaalisesti rajoittunut pitkäaikaissairauden lisäksi. Väittää olevansa lempeä ja huolehtiva, muttei koskaan joudu testaamaan luonnettaan stressaavassa tilanteessa (esim. vuosien univelka pikkulapsivaiheessa), sohvanpohjalla yksin on aika vaikea raivostua.
En ymmärrä, millä tavalla maksullinen seksi auttaisi Anttia, veisi viimeisetkin pennoset ja alleviivaisi hänen naisettomuuttaan. En usko, että Anttiparka saisi maksullisen kanssa jännitykseltä edes seisomaan, saatikka kondomin päälle, kun ainoat ihmiskontaktit muuten ovat vanhoja sukulaisia.
Antti tarvitsisi rakastavan ja ymmärtäväisen naisen, jonka kanssa tutustua seksin saloihin. Sellaisen löytäminen ei ole kovin todennäköistä.
Aikoinaan tuli sellainen dokkari (en muista mikä oli kuvausmaa, ehkä Saksa?) jossa oli räätälöity palvelu juurikin Antin kaltaisille miehille. Heillä oli siis tapaamisia maksullisen naisen kanssa useammin kuin kerran, ja edettiin miehen ehdoilla - sitä mukaa kun hän tuntee olonsa mukavaksi voidaan taas mennä astetta pidemmälle. En katsonut koko dokkaria joten en tiedä päätyivätkö lopulta seksiin asti, mutta voisin kuvitella tällaista järjestyvän muistakin maista jos kysyntää vain on.
Kieltämättä otin tässä itse juuri seksikeskeisen lähtökohdan, mutta nimenomaan artikkelin antaman kuvan pohjalta. Antti miettii yksin iltaisin mielessään, miltä tuntuisi harrastaa seksiä naisen kanssa. Hän ei mieti miltä tuntuisi esimerkiksi kokkailla ja käydä lenkillä naisen kanssa, mitkä kuitenkin monessa parisuhteessa saattavat viedä enemmän aikaa kuin pelkkä sekstailu.
Tutkimus käsitteli seksiä joten ihan ymmärrettävää ettei lörpöttele miltä tuntuu kalakeiton kokkailu naisen kans.
Minä luin vain tuon yhden jutun, piti mennä ihan tarkistamaan mistä tutkimuksesta kyse.
Ja ohiksena, kävin sitten katsomassa sen linkin siitä sivusta, ja heti mieleni pahoitin. En väitä etteivätkö nämä korreloisi keskenään, mutta on väärin sanoa "yli 70k € vuodessa tienaavat kotitaloudet" ja "hyvätuloiset miehet" ellei ole tosiaan tutkinut kumman töistä tulot saadaan. Jossa tapauksessa voitaisiin tietenkin jättää mainitsematta kotitalouden tulot, kun voisi puhua vain miehen tuloista.
Takaisin aiheeseen, onko vähävaraisten +35 miesten seksuaalisuus kuin vaikka vähävaraisten lapsien oikeus harrastaa? Auttaisiko heitä, jos jokin säätiö kerran elämässä mahdollistaisi tuon vaikka viiden kerran käynnin, jossa tähdätään lopulta seksiin? Vai tuntuisiko vain huonommalta, jos joutuu turvautumaan tällaiseen palveluun?
Vierailija kirjoitti:
Tätä on miesten realiteetit nykyään.
Tästä kun mennään sellainen 10-15 vuotta eteenpäin niin nelikymppinen kokematon mies ei ole mikään harvinaisuus. Silloin pääsee iltalehteen jos on saanut pimppiä.
Seksimäärät selvitysten mukaan laskeneet edellisistä sukupolvista. Ja nuoret naiset tulevat koko ajan vaativammaksi jolloin yhä suurempi osa ikäluokasta rajautuu seksielämän ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot mutta minä olen kantanut korteni kekoon ja korkannut kaksi 30+ neitsytmiestä. Toinen on pitkäaikaistyötön ja masentunut, ja toisella on paniikkihäiriö. Hyvännäköisiä miehiä, minä tein aloitteen. Kumpikin olisi kyllä halunnut seurustella, ja kyllä sitä yritettiinkin, mutta ei vain natsannut kummankaan kanssa. Ystäviä olemme edelleen ja toisesta on kuoriutunut jopa varsinainen hurmuri kun sai itseluottamusta.
Ootko punaisella ristillä hommissa?
Täh? En ole. Nämä ovat ihan kantasuomalaisia miehiä. Toinen on lapsuudenkaveri ja toinen sitten muualta bongattu.
Minä "otin" aikoinaan nelikymppisen miehen, joka ei ollut koskaan seurustellut eikä harrastanut seksiä. Jotain räpellystä oli ollut, siinä kaikki. Sain aivan mahtavan miehen ja olen joka päivä kiitollinen, ettei kukaan ollut ehtinyt käydä korjaamassa moista kultakimpaletta pois :) Hän tosin oli työssä ja oli asunnot, autot ym, mutta suhteissa kokematon. Nyt oltu 13 vuotta yhdessä <3
Miehillä ei ole mitään immenkalvoa tai vastaavaa, joten ei ole myöskään neitsyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä "otin" aikoinaan nelikymppisen miehen, joka ei ollut koskaan seurustellut eikä harrastanut seksiä. Jotain räpellystä oli ollut, siinä kaikki. Sain aivan mahtavan miehen ja olen joka päivä kiitollinen, ettei kukaan ollut ehtinyt käydä korjaamassa moista kultakimpaletta pois :) Hän tosin oli työssä ja oli asunnot, autot ym, mutta suhteissa kokematon. Nyt oltu 13 vuotta yhdessä <3
Oho, onnea löytyneestä parisuhteesta! Oliko siis mies sosiaalisesti kuitenkin ihan ulospäin menevä, juttelee uusille tuttavuuksille jne? Vai enemmän kotona viihtyvä, minkä yleensä kuvittelisin johtavan pitkiin sinkkukausiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole mitään immenkalvoa tai vastaavaa, joten ei ole myöskään neitsyyttä.
Mutta miehillä on rakkautta kaipaava sielu joka näivettyy naisten harrastaman torjunnan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella surullista. Kyllä jokainen kaipaa tulla rakastetuksi ja rakastaa takaisin. Pelkästään jo läheisyyden puuttuminen aika kamalaa. Anttina laittaisin rehellisen ilmoituksen treffiipalstalla, jossa kertoisin kokemattomuudesta. Kyllähän varmasti niitä naisia on, jotka "innostuisivat" tästä. Ei sen tarvitsisi suhteeseen johtaa mutta Antti saisi kokemuksia ja kenties lisää itseluottamusta.
Rakkaus ja rakastetuksi tuleminen ansaitaan. Eivät ne ole mikään perusoikeus.
Ja voin kertoa että nelikymppisestä neitsyestä innostuvia naisia on vähemmän kuin lottomiljonäärejä Suomessa. 15 vuotta nuorempana Antin kokemattomuus olisi voinut olla vielä söpöä tai kunnioitettavaa, nyt se on friikkiä ja luotaantyöntävää.
No kun katsoo millaisten tauskien ja axleitten kanssa naiset pyörii, niin tosi hienoilla tempuillahan se rakkaus ansaitaan juu.
Jutusta heti näkee, miksi mies ei kelpaa kenellekään. Ei suutu, ei riitele, olisi lapsirakas ja huolehtivainen. Toisin sanoen mies kuvittelee että jos käyttäytyy kuin ihminen on jotenkin oikeutettu saamaan pillua.
Tosin en kyllä ymmärrä miten pitkäaikaissairas ja työtön voisi mitenkään olla huolehtivainen. Ja jos mies haluaa lapsia, se on kyettävä ne elättämään.
Neitsyys ei ole tämän miehen ongelma vaan henkinen velttous. Ei sellainen kenellekään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vain mietin aina tällaisten äärimmäisen surullisten uutisten kohdalla, että mikä h*lvetti meitä suomalaisia naisia oikein vaivaa :(
Aivan niin. Miksi esim sinä et ole tarjoamassa parisuhdetta ja hellyyttä kaikille parisuhdekuvioista syrjäytyneille miesparoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehillä on rakkautta kaipaava sielu joka näivettyy naisten harrastaman torjunnan vuoksi.
Jos haluaa rakkautta, ihmisessä täytyy olla jotain mitä toinen voi rakastaa. Se että tämä mies ei kelpaa edes toisille miehille ystäväksi kertoo että jotain perustavanlaatuista vikaa on luonteessa. Ja naisten pitäisi sitten kumminkin rakastua luuseriin?
Ei se niin mene. Ihminen voi rakastaa vain sellaista ihmistä jota voi myös kunnioittaa. Saamatonta vätystä ei voi kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella surullista. Kyllä jokainen kaipaa tulla rakastetuksi ja rakastaa takaisin. Pelkästään jo läheisyyden puuttuminen aika kamalaa. Anttina laittaisin rehellisen ilmoituksen treffiipalstalla, jossa kertoisin kokemattomuudesta. Kyllähän varmasti niitä naisia on, jotka "innostuisivat" tästä. Ei sen tarvitsisi suhteeseen johtaa mutta Antti saisi kokemuksia ja kenties lisää itseluottamusta.
Rakkaus ja rakastetuksi tuleminen ansaitaan. Eivät ne ole mikään perusoikeus.
Ja voin kertoa että nelikymppisestä neitsyestä innostuvia naisia on vähemmän kuin lottomiljonäärejä Suomessa. 15 vuotta nuorempana Antin kokemattomuus olisi voinut olla vielä söpöä tai kunnioitettavaa, nyt se on friikkiä ja luotaantyöntävää.
No kun katsoo millaisten tauskien ja axleitten kanssa naiset pyörii, niin tosi hienoilla tempuillahan se rakkaus ansaitaan juu.
Onko perhe- ja tuttavapiirisi varatut miehet tauskeja ja axeleita? Jo on outo suku. Ihan tavallisilla miehillä on naisia. Katso ympärillesi äläkä vain lue Iltalehteä.
Onko enää neitsyt jos on tumputtanut?
Kyllä tuossa iässä on jo menetetty tapaus ja kehittämiset kehitetty.
Ellei sitten kehitä realistista seksirobottia.