Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti 40v neitsyt

Vierailija
24.07.2017 |

Epäilen kyllä että tämä olisi jo palstalla, mutta en huomannut niin teen ihan oman keskustelun!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk…

Missä vaiheessa ihminen on valmis kokeilemaan maksullista, jos ei tunnu ns normaaleilla tavoilla pääsevän viimeiselle pesälle asti? Vai eikö se ole ollenkaan vaihtoehto? Artikkelin perusteella ainakin se ensimmäinen kerta sängyssä on vähintään yhtä tärkeä kuin parisuhde; tuolla niistä ainakin toisen saisi hoidettua alta pois.

Kommentit (447)

Vierailija
261/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antin ongelmana ei niinkään ole kokemattomuus tai seksittömyys, vaan ne on ainoastaan seurauksia niistä todellisista ongelmista.

On toisaalta ihan inhimillistäkin, että Antti keskittyy vain seurauksien problematisointiin eikä oikeiden syiden ratkaisemiseen. Jonkinlainen psykologinen defenssi jopa...?

Näinpä juuri.

Monen suurin ongelma (myös itseni) ei ole seksin puute vaan jokin menneisyyden tapahtuma, jota henkilö ei ole vielä käsitellyt. Kun olet sinut itsesi ja menneisyytesi kanssa, huomaat sen kyllä. Ongelma on siinä, että monella ei ole kavereita, lapsuudenperhettä, ketään kelle avautua näistä asioista luotettavasti. 

Kaikki varmasti ovat kuulleet nämä kehoitukset mennä psykiatrille, mutta se ei ole niin yksinkertaista, jos on koko lapsuuden ajan mitätöity ja tuhottu luottamus ihmisiin.

Vierailija
262/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset saavat huomattavasti helpommin seuraa seksiin ja parisuhteeseen kun miehet. Siksi en ymmärrä miksi yksinäisiä naisia jotenkin sympataan enemmän kuin yksinäisiä miehiä. Naisilla se on enemmän jopa itsestään kiinni päästä siitä yksinäisyydestä sillä enemmän valinnanvaraa ulkonäköönsä ja henkisiäkään ominaisuuksia ei vaadita yhtä paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että heikoimmat jää ilman seksiä. Ei se ole mikään etuoikeus mikä kuuluu automaattisesti jokaiselle.

Vierailija
264/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehden juttu, tämä keskustelu ja muut aiheeseen liittyvät keskustelut saivat taas miettimään oman elämänsä mielekkyyttä. Kuukauden ajan meni jo ihan hyvin, mutta eilen oli taas pakko istua pimeässä huoneessa katatonisessa tilassa. Syyttää itseään elämänsä pilaamisesta ja miettiä keinoja, joilla rankaista ja satuttaa itseään. Haluta vetää pää täyteen ja unohtaa edes hetkeksi oma paska elämänsä.

Antti sentään vielä haaveilee. Minä en näe kuin edessä seisovan mustan tunnelin.

Miksi olet elossa?

Vierailija
265/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiset saavat huomattavasti helpommin seuraa seksiin ja parisuhteeseen kun miehet. Siksi en ymmärrä miksi yksinäisiä naisia jotenkin sympataan enemmän kuin yksinäisiä miehiä. Naisilla se on enemmän jopa itsestään kiinni päästä siitä yksinäisyydestä sillä enemmän valinnanvaraa ulkonäköönsä ja henkisiäkään ominaisuuksia ei vaadita yhtä paljon

Ainakin tällä palstalla osa sinkkumiehistä syyttää naisia naisettomuudestaan aika rumin sanankääntein ja se ei minussa herätä sympatiaa. Jos mies ihan asiallisesti kertoo naisettomuudestaan niin kyllä silloin suhtaudun samallalailla kuin miehettömiin naisiin. 

Osa miehistä myös vähättelee sinkkunaisten ongelmia, kuten sinäkin. Kaikki naiset eivät todellakaan saa parisuhdetta helpommin kuin miehet. 

Vierailija
266/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein että heikoimmat jää ilman seksiä. Ei se ole mikään etuoikeus mikä kuuluu automaattisesti jokaiselle.

Mutta tasa-arvo asia siinä mielessä että kaikki naiset sitä voivat saada mutta miehistä vaan ne parhaat

Vierailija
267/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan olis mutta kirjoitanpa silti eli mun mies oli 32 kun tavattiin ,minä 25 , ja mun mies oli neitsyt. Kyllä, ja on ihan normaali muuten eli töissä hyvässä työssä, fiksu,hauska ja paljon kavereita ja ulkonäkö kunnossa mutta ei ollut koskaan tavannut naista jonka kanssa kaikki kohtaisi niin että tahtoisi mennä sänkyyn. Pointtina että ei kaikki vanhat neitsyet ole jotain suunnilleen hulluja hylkiöitä. Jotkut miehet(kin) tarvitsee tunnetta peliin.

Pointti oli se, että todistit juuri sen mitä joku tuolla jo sanoi, että komea mies on kokematon siksi koska ei ole ollut kiinnostunut naisista(vaikka ei tässä tapauksessa toki homo olekkaan, vaan tarvitsee tunteita harrastaakseen seksiä ) ei siksi ettei niitä saisi ja komealla miehellä on myös varaa nirsoilla seksikumppanien suhteen ja olla harrastamatta"vain"seksiä ilman tunteita mikäli kyseessä on mies joka haluaa seksiä vain tunteiden kanssa. Todistit myös sen mitä sanottiin aikaisemmin myös, että vaikka kaikilla komeilla miehillä kuten omallasi ei olekkaan parisuhdetta ennen sinua siis ollut,niin naissuhteita silti löytyy, ei vain halunnut sänkyyn syistä jotka mainitsit. 

Anteeksi, en lukenut kun sieltä täältä kommentteja jotka olivat tyyliä " Vain ruma tai jotenkin viallinen mies voi olla neitsyt vielä vanhana" ja tosiaan tuli todistettua sekin juu että komealla se on ehkä valinta, mutta myös se että kaikki ei ole hylkiöitä vaikka eivät olisi panneet. Kuten sanoin tää oli offtopic ja oma näkemys/kokemus.

Vierailija
268/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tällä palstalla osa sinkkumiehistä syyttää naisia naisettomuudestaan aika rumin sanankääntein ja se ei minussa herätä sympatiaa. Jos mies ihan asiallisesti kertoo naisettomuudestaan niin kyllä silloin suhtaudun samallalailla kuin miehettömiin naisiin. 

Osa miehistä myös vähättelee sinkkunaisten ongelmia, kuten sinäkin. Kaikki naiset eivät todellakaan saa parisuhdetta helpommin kuin miehet. 

Niin ja syystä että on liian kovat vaatimukset miehille

Vierailija
269/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

Mitä töitä naiset tekevät miesten eteen ? Muuta kun hymyilevät?

Valitsevat tarkkaan vaatteet, meikkaavat, käyvät kosmetologilla ja kampaajalla, jumppaavat, vahtivat syömisiään, laihduttavat, ajelevat karvojaan harva se päivä, hoidattavat kynsiään tai lakkaavat itse, teettävät tekoripsiä ja tekokynsiä, ottavat silarit, käyttävät epämukavia korkokenkiä, satsaavat satasia viehkoihin alusvaatteisiin, valkaisevat hampaitaan.

Eli toisin sanottuna huijaavat olevansa kauniita vaikka oikeasti ovat rumia. Ameriikoissa eräs mies haastoi huijarivaimonsa oikeuteen kun näki tämän ekan kerran ilman meikkiä. Nuo mainitsemasi huijausvarusteet ovat sama asia jos mies pitäisi brad pitt naamaria, vetäisi kaljamahansa sisään työntäisi paidan alle ja housuihinsa täytettä näyttääkseen alteettiselle ja isomunaiselle.

Hah, mutta just näin. Jos miehet pitäisivät push up-lisää munansa pullottamiseksi, olisi se erittäin tuomittavaa mutta silarit ja tai push upit naisella ei ole.

Lisäksi kaikki muu panostautuminen, miehen vaan pitää olla luontaisesti iso ja komea, ei sellaiseksi saa laittautua. Koska onhan se kaikki aika pois naiselta ja työnteolta!

Vierailija
270/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellehan sanottas tässä kohtaa automaattisesti, että laihduta.

Aina tuo, että naisen oletetaan olevan jokin jäätävä läskipallo, jos hän ei löydä seuraa. Väärin, olen itse ollut aina hoikka ja sorja, mutta kiitos buldoggimaisen, roikkuvan naaman, pienten lähekkäin ja syvällä päässä olevien silmien, voimakkaan epäsymmetrian sekä heikkoleukaisen kasvojen profiilin, olen aina ollut ihan yksin. En ole koskaan ollut vakituisessa parisuhteessa, ja olen kuitenkin jo vähän päälle parikymppinen. Yhdenillan seuraksi kyllä kelpaisin mutta en suhteeseen. Onhan tätä tutkittukin, miehet preferoivat pitkäaikaiseen suhteeseen naisia, joilla on viehättävät kasvot, joten tietenkään en ole suhteeseen riittävän hyvä. OLen lähestynyt epäviehättäviä, ja jopa hivenen ylipainoisiakin miehiä. Aina sama lopputulos, vonkuvat sänkyseuraa mutta suhteeseen kanssani eivät haluaisi kirveelläkään.

Olen hoikka ja nätti, mutta tuntemattomien seurassa vähän ujo ja varautunut – en kuitenkaan mitenkään sairaalloisesti. Harvoin pääsen toisille treffeille, koska olen kuulemma liian hiljainen. Nätti naamakaan ei siis riitä, jos ei ole heti kohdatessa iloinen viihdyttäjä?

Minä olen samanlainen mies. Otetaan hiljaisuuskilpailu. Minkä ikäinen olet? 

Vierailija
271/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on päällepäin näkyviä MT-ongelmia tai vammaa, niin eihän kukaan normaali järkevä sellaisen kanssa halua edes teoreettista lisääntymistä.

Mutta ei kai ihmisellä sukupuoleen katsomatta tarvitse olla minkäänlaista mielenterveydellistä ongelmaa saati (näkyvää) vammaa, jotta voisi olla elää hyvää ja laadukasta elämää 40 -vuotiaana ilman, että on lainkaan kokemusta seksistä kumppanin kanssa. - Toki seksi on varmasti monelle hyvin tärkeää ja arvokasta, mutta ilman seksiä kumppanin kanssakin voi elää hyvää ja laadukasta elämää. Itse olen ainakin voinut jo yli kymmenen vuotta, enkä koe olevani (ns.) asekseuaali, saati vammainen tai mielenterveysongelmainen. ( - Pitääkö mennä lääkäriin ja varmistaa asia?)  Vai pitääkö minut järjissäni se, että olen sentään joskus seksiä antanut ja / tai saanut.

Mutta mieluummin olen kokonaan ilman toistaiseksi kuin kuvittelisin, että voisin ottaa tarpeen mukaan, jollen muuten niin vaikka sitten väkisin ja pakolla; kun en minä ainakaan tiedä paikkaa, josta seksiä voisi saada vaivattomasti ja luontevasti. Sen sijaan tiedän useita muita mielenkiintoisia ja myös tyydytystä sekä iloa ja nautintoa antavaa muuta puuhaa, joiden parissa viihdyn kai sitten liian hyvin, koska on mennyt viikkoja, ettei seksi ole oikeastaan juurikaan käynyt edes hetkeä mielessäni.  -Toki välillä "syyhyää" oikein vimmatusti

Hämmentää myös, kun osa antaa miehen haluamasta ja/ tai odottamasta seksistä kovin mekaanisen kuvan; ikään kuin siinä olisi meillä miehillä kyse vain siitä, että on aivan sama, että millaiseen naisen (tai miehen) läsnä ollessa, sitä pääsisi tyhjentämään omat pussinsa niin, että tarpeen mukaan voi luulla ja uskoa ostavansa toisen, joka tulee ja hoitaa osansa maksua vastaan, avustaen "hieman" asiassa. Tarpeeksi ison hinnan maksaessa voi sitten kuvitella tekevänsä toiselle mitä vain, kuin lempinukelle. 

Ehkä nukke tällöin olisikin Se paras vaihtoehto. - Kyllä minä ainakin odotin etten sanoisi, että vaadin seksiltä muutakin, kuin vain jotain hätäistä yhdyntää ja mekaanista vaakamamboa. Toisaalta en nyt haluaisi antaa kuvaa siitä, että seksini pitäisi olla aina ja joka kerta, jotain tajunnan räjäyttävän mystistä ja ihmeellistä touhua. Tai että seksi olisi, jotain sellaista josta ei saattaisi selvitä tyydyttävästi ja nautintoa saamatta tai antamatta, jollei sitä pääse harjoittelemaan ja säännöllisen epäsäännöllisesti toteuttamaan viimeistään pian sen jälkeen kun on täyttänyt 16 vuotta. Ja ellei näin tapahdu, niin onkin luultavammin sairas tai hyvin altis sairastumaan ja on vähintään akuutin hoidon tarpeessa, niin että tervettä nuorta miestä, joka kieltäytyisi haluamasta harrastaa seksiä saatettaisiin pitää ellei, jotenkin vammaisena sairaana, niin sitten kenties vain kaappi homona, tai hihhulina.- Vähemmistäkin saattaa tulla paineita. - Vaan miksi pitäisi; en ymmärrä miksi seksitöntä elämää osa pitää niin arvottomana ja halveksittavana.

Vierailija
272/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähättelet edelleen. Minäkin voin väittää, että sinkkumiehillä on liian kovat vaatimukset naisille. Tuntuuko sinkkumiehestä kivalta tuollainen ongelman vähättely, jos se ei hänen sinkkuutensa syy ole?

Vierailija
273/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

Valitsevat tarkkaan vaatteet, meikkaavat, käyvät kosmetologilla ja kampaajalla, jumppaavat, vahtivat syömisiään, laihduttavat, ajelevat karvojaan harva se päivä, hoidattavat kynsiään tai lakkaavat itse, teettävät tekoripsiä ja tekokynsiä, ottavat silarit, käyttävät epämukavia korkokenkiä, satsaavat satasia viehkoihin alusvaatteisiin, valkaisevat hampaitaan.

Eli toisin sanottuna huijaavat olevansa kauniita vaikka oikeasti ovat rumia. Ameriikoissa eräs mies haastoi huijarivaimonsa oikeuteen kun näki tämän ekan kerran ilman meikkiä. Nuo mainitsemasi huijausvarusteet ovat sama asia jos mies pitäisi brad pitt naamaria, vetäisi kaljamahansa sisään työntäisi paidan alle ja housuihinsa täytettä näyttääkseen alteettiselle ja isomunaiselle.

Hah, mutta just näin. Jos miehet pitäisivät push up-lisää munansa pullottamiseksi, olisi se erittäin tuomittavaa mutta silarit ja tai push upit naisella ei ole.

Lisäksi kaikki muu panostautuminen, miehen vaan pitää olla luontaisesti iso ja komea, ei sellaiseksi saa laittautua. Koska onhan se kaikki aika pois naiselta ja työnteolta!

Ööh, tälläkin palstalla nimenomaan vaaditaan, että naisen pitää laittautua, samoin treffipalstoilla. Moni etsii treffipalstalla "itsestään huolehtivaa, naisellista naista", joka tykkää koroista, "seksikkäistä alusvaatteista" ja tukankin pitää olla pitkä. Ja sitten laittautuminenkaan ei ole oikein? 

Vierailija
274/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Antilla on perussairaus, hän on tällä hetkellä työtön ja vähävarainen. Hänellä ei ole autoa eikä ajokorttia, ja hän on muutenkin yksinäinen."

Tässä syy. Suomessa on vähävaraisia syrjäytyneitä naisiakin, jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai päässeet petipuuhiin mutta näkyykö heitä lehtien palstoilla valittamassa munan (tai pillun) puutetta? Ei.

Niin, koska toimittajat ei mene heidän luokseen tekemään juttuja, koska juttuja ei klikata jos aiheena on miehen sijasta nainen. Mies on halutumpi ilkkumisen kohde näissä kuin nainen.

Naisen arvoa ei mitata seksuaalisella menestyksellä kuten miehen. Päin vastoin naista halveksutaan jos hänellä on liikaa miehiä.

Kyllä naistakin arvotetaan seksuaalisella menestyksellä, mutta menestys määritellään eri tavalla. Naisen menestys on saada mahdollisimman hyvä mies. Ihanne on ehkä 2–3 seurustelusuhdetta tasokkaan miehen kanssa ja sitten avioliitto vielä tasokkaamman miehen kanssa, jotta voi sanoa saaneensa sen parhaimman. Toki miehillekään ei suoda kovin paljon suurempaa kumppanimäärää, koska jossain vaiheessa maine kääntyy limaisen häntäheikin puolelle. Ja toisella kierroksella olemisesta tulee tietysti miinusta, joskaan ei nykyaikana enää kovin paljon.

Toinen ja sitä enemmät kierrokset on ehdoton miinus vielä nykyäänkin. Puhumattakaan lapsista toisen kanssa. Ne romahduttaa tasokkaan miehen statuksen täysin. Nämä lisääntyvät ja kierroksellakävijät on nimenomaan näitä häntäheikkejä.

Vierailija
275/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joutuu jännittämään, pettymään, psyykkaamaan ja hankkimaan omat kokemuksensa. Ei seksiä, rakkautta, kunnioitusta saada ilmaiseksi, eikä pidäkään saada. Ne täytyy ansaita ja ainakin hankkia itse. Tarvitsee harjoitella, tutkia omien korvien väliä, katsoa peiliin jne. ne keillä näitä asioita on, ovat itse tehneet työtä sen eteen. Miksi joillekkin, jotka eivät tätä työtä ole valmiita tekemään, pitäisi tupsahtaa kaikki ilmaiseksi taivaalta? Toki osalle varmasti tämä on helpompaa varmasti mutta mitä sitten? Tekee sitten enemmän sen eteen kuin joku toinen. Jos haluaa saada, on pakko tehdä sen eteen kaikki mitä tarvitaan. Ensin pitäisi päästä siitä itsesäälistä, katkeruudesta ja muiden syyttelystä eroon. Sitten on se tilastollinen este.. "minulla ei ole naista, koska miehiä on liikaa". Haluatko tyytyä tällaiseen tulokseen vai haluatko yrittää olla yksi niistä miehistä, jotka saa naisen? Saat valita. Kyllä ne paritkin vaihtuu ja naisiakin on kenellä ei ole ketään.. ei asia ole niin, että naiset on jaettu tasan tiettyjen miesten kesken. Ryhdistäytykää Antit ja alkakaa miettiä mahdollisuuksia esteiden sijaan. Harjoitelkaa ja opetelkaa miettimään mikä meni mahdollisesti vikaan ja missä voi parantaa. Unohtakaa itsesääli ja katkeruus.

Naiset ja komeat miehet saavat seksin ja seuran ilmaiseksi[/

Just... kaikilla muilla on niin helppoa ja sinulla vaikeaa. Tuo on toisten väheksymistä. Kukaan ei saa ilmaiseksi seksiä ja seuraa. Muutkin ovat tehneet töitä niiden eteen mutta ethän sinä sitä ymmärrä, kun se pää on siellä ämpärissä. Laajenna hieman elämänkokemustasi ja jätä tuo itsesääli. Äläkä vertaile itseäsi johonkin mielikuvitustesi adonikseen. Suurin osa tavallisista ihmisistä tuolla oikeassa maailmassa on ihan tavallisia, vähemmän ja enemmän rumia. Niitä komistuksia, jotka mieltäsi painaa ei ole kuin promille miehistä ja he pelaavat eri sarjassa. Ei sinun tarvitse sellaisen kanssa kilpailla samoista naisista.

No kuule. Voin kertoa, että minulle on ainakin ollut vaikeaa ja tehnyt ison työn itseni kanssa. Olin todella pitkään neitsyt. En uskaltanut jutella miesten kanssa ja jos uskaltauduin, niin suusta pääsi sellaisia sammakoita, että sain osakseni vain kummaksuvia katseita ja miehet lähtivät livohkaan, on joitain suhteita elämän aikana ollut mutta aina yhtä pelottavaa sinkkuna olla etsimässä sitä miestä. Pakkeja olen saanut nyt 5 kpl lähimenneisyydessä. Ei tunnu kivalta mutta en syytä siitä muita. Itse teen jotain väärin. Kukaan ei ole lähestynyt minua, koska olen ujo ja itsesuojeluvaisto päällä, joten karkottaa kaikki jo olemuksellani. En uskalla edes hymyillä miehelle (edes se ei ole helppoa kaikille, jos niin luulet). Väheksyt nyt kovin naisen elämää ja miestenkin.. en voi muuta todeta kuin toistamalla samoja asioita; muut tekee töitä kumppanin etsimisen eteen eikä se ole helpompaaa kuin sinulla.

Erinomainen kirjoitus!

Monella miehellä on ihme luulo, että muut tuosta vaan tyhjästä löytävät naisia ja he eivät, onpa epäreilua. Ei ole. Ne muut tekevät sen naisen saamisen eteen paljon työtä, mutta sinä näet vain sen lopputuloksen. Käy lenkillä, syö terveellisesti, pukeudu kivasti, tee itsellesi mielekkäitä asioita vapaa-ajallasi (tätä ei voi liiaksi suomalaisille hokea), vähennä median seuraamista (uutiset, facet, instat ym eivät sovi kaikille).

Ole itsekäs.

Vierailija
276/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntemani lievästi kehitysvammainen ei-millään-muotoa-hyvännäköinen mies saa "normaaleja" naisia ihan tuosta vaan, niin ihmettelen miten nämä jampat ei onnistu naista itselleen löytämään... Tämä keharimies ei ole ollut sinkkuna viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen viikkoa pidempään.

Tiedän myös samanlaisen tapauksen. Pakko olla mukana suuri määrä sääliä... hänen nykyinen vaimonsa on sairaanhoitaja. Jotain hämärää siinä on.

Minulla oli juuri suhde lievästi kehitysvammaiseen mieheen. Hän oli hyvännäköinen, pukeutui hyvin, ei juuri juonut ja mikä parasta; tuli tuosta vaan juttelemaan. Keskellä katua.

Suhde päättyi muista syistä kuin vammasta johtuen. Sen kuitenkin tiedän ettei tämä nuorimies yksin kauaa ole. Hän on avoin ja sydämellinen. Tykkää viettää aikaa yhdessä. Kertoo itsestään rehellisesti. Ei pelaamista eikä muutakaan kyräilyä. Hyvät muistot jäi.

Vierailija
277/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähättelet edelleen. Minäkin voin väittää, että sinkkumiehillä on liian kovat vaatimukset naisille. Tuntuuko sinkkumiehestä kivalta tuollainen ongelman vähättely, jos se ei hänen sinkkuutensa syy ole?

No mikä muu se syy olisi naisella olla yksin ?

Vierailija
278/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joutuu jännittämään, pettymään, psyykkaamaan ja hankkimaan omat kokemuksensa. Ei seksiä, rakkautta, kunnioitusta saada ilmaiseksi, eikä pidäkään saada. Ne täytyy ansaita ja ainakin hankkia itse. Tarvitsee harjoitella, tutkia omien korvien väliä, katsoa peiliin jne. ne keillä näitä asioita on, ovat itse tehneet työtä sen eteen. Miksi joillekkin, jotka eivät tätä työtä ole valmiita tekemään, pitäisi tupsahtaa kaikki ilmaiseksi taivaalta? Toki osalle varmasti tämä on helpompaa varmasti mutta mitä sitten? Tekee sitten enemmän sen eteen kuin joku toinen. Jos haluaa saada, on pakko tehdä sen eteen kaikki mitä tarvitaan. Ensin pitäisi päästä siitä itsesäälistä, katkeruudesta ja muiden syyttelystä eroon. Sitten on se tilastollinen este.. "minulla ei ole naista, koska miehiä on liikaa". Haluatko tyytyä tällaiseen tulokseen vai haluatko yrittää olla yksi niistä miehistä, jotka saa naisen? Saat valita. Kyllä ne paritkin vaihtuu ja naisiakin on kenellä ei ole ketään.. ei asia ole niin, että naiset on jaettu tasan tiettyjen miesten kesken. Ryhdistäytykää Antit ja alkakaa miettiä mahdollisuuksia esteiden sijaan. Harjoitelkaa ja opetelkaa miettimään mikä meni mahdollisesti vikaan ja missä voi parantaa. Unohtakaa itsesääli ja katkeruus.

Naiset ja komeat miehet saavat seksin ja seuran ilmaiseksi[/

Just... kaikilla muilla on niin helppoa ja sinulla vaikeaa. Tuo on toisten väheksymistä. Kukaan ei saa ilmaiseksi seksiä ja seuraa. Muutkin ovat tehneet töitä niiden eteen mutta ethän sinä sitä ymmärrä, kun se pää on siellä ämpärissä. Laajenna hieman elämänkokemustasi ja jätä tuo itsesääli. Äläkä vertaile itseäsi johonkin mielikuvitustesi adonikseen. Suurin osa tavallisista ihmisistä tuolla oikeassa maailmassa on ihan tavallisia, vähemmän ja enemmän rumia. Niitä komistuksia, jotka mieltäsi painaa ei ole kuin promille miehistä ja he pelaavat eri sarjassa. Ei sinun tarvitse sellaisen kanssa kilpailla samoista naisista.

No kuule. Voin kertoa, että minulle on ainakin ollut vaikeaa ja tehnyt ison työn itseni kanssa. Olin todella pitkään neitsyt. En uskaltanut jutella miesten kanssa ja jos uskaltauduin, niin suusta pääsi sellaisia sammakoita, että sain osakseni vain kummaksuvia katseita ja miehet lähtivät livohkaan, on joitain suhteita elämän aikana ollut mutta aina yhtä pelottavaa sinkkuna olla etsimässä sitä miestä. Pakkeja olen saanut nyt 5 kpl lähimenneisyydessä. Ei tunnu kivalta mutta en syytä siitä muita. Itse teen jotain väärin. Kukaan ei ole lähestynyt minua, koska olen ujo ja itsesuojeluvaisto päällä, joten karkottaa kaikki jo olemuksellani. En uskalla edes hymyillä miehelle (edes se ei ole helppoa kaikille, jos niin luulet). Väheksyt nyt kovin naisen elämää ja miestenkin.. en voi muuta todeta kuin toistamalla samoja asioita; muut tekee töitä kumppanin etsimisen eteen eikä se ole helpompaaa kuin sinulla.

Erinomainen kirjoitus!

Monella miehellä on ihme luulo, että muut tuosta vaan tyhjästä löytävät naisia ja he eivät, onpa epäreilua. Ei ole. Ne muut tekevät sen naisen saamisen eteen paljon työtä, mutta sinä näet vain sen lopputuloksen. Käy lenkillä, syö terveellisesti, pukeudu kivasti, tee itsellesi mielekkäitä asioita vapaa-ajallasi (tätä ei voi liiaksi suomalaisille hokea), vähennä median seuraamista (uutiset, facet, instat ym eivät sovi kaikille).

Ole itsekäs.

Ei seuran saaminen ole mistään työstä kiinni vaan ulkoisesta olemuksesta.

Vierailija
279/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään Anttia ei olemassakaan. Juttu on täysin kexitty.

Vierailija
280/447 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

Kyllä vaatteilla on iso vaikutus miehenkin ulkonäköön. Samoin hiuksilla, parralla, ihon kunnolla, fyysisellä voinnilla. Kaikkiin näihin mies voi itse vaikuttaa.

Sama mies näyttää ihan erilaiselta kalapuikkoviiksillä ja neuleliivi päällä kuin ilman niitä viiksiä ja rento paita päällään.

Oma mieskin pystyy pukeutumaan todella hottikseksi tai ällöksi setämieheksi tai sitten joksikin aivan muuksi 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän