Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti oletti että syömme hänen lapsensa "itse tekemää" kakkua

Vierailija
23.07.2017 |

Kun saavuimme paikalle kakaran käsi oli lähes kokonaan kerman sisällä ja herra ties missä semsitä ennen oli ollut. Kakun päälle oli kaadettu liioittelematta kilo kovia karkkeja.

Mieluummin ottaisin hepatiitti A:n kuin söisin sitä. Piti keksiä jutut kaiken maailman dieeteistä ja muista että selvittiin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan inhon väristyksiä lasten synttäreillä, jossa kakkuun on tökätty kynttilöitä ja sitten PeteJessika puhaltaa kuola lentäen kynttilät sammuksiin. Sen jälkeen ei kyllä tee mieli kakkua, ei sitten yhtään.  

Sama. Aivastus kakkuun lisää myös tunnelman kattoon.

Vierailija
22/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä synttäreillä lapsi puhalsi kynttilät kakusta niin, että sylkeä lensi kakkuun. Vieraiden piti sitten syödä sitä kakkua. Pari kertaa kakusta on löytynyt pitä hius.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hepatiitti A:han on rokote.

Ehkä aloittaja pitää rokotteista. Ei pidä tuomita. :D

Huutonaurua :DDD

Vierailija
24/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noohhh... "jotkut "nuolettaa naamaansa koirulla joka on about sekuntia aikaisemmin liponut naapurin snautserin pylperöä oikein perusteellisesti jonka jälkeen nuuskinut kuonollaan kiinnostavaa ojassa ollutta kakkaläjän keskellä maatuvaa linnunraatoa. Sitten nämä "jotkut" menee pusuttelemaan siippaansa ja tenaviaan koska "koiran kieli on maailman puhtain elin". On toki, toki on8

Annan koiran nuolla naamaani, koska se ei ällötä minua. En kuitenkaan tarjoaisi vieraille ruokaa koiran lipomilta lautasilta, koska ymmärrän, että kaikki eivät ole samaa mieltä.

Vanhemmat voivat puolestani ihan vapaasti popsia lastensa omin pikku kätösin leipomia kakkuja, mutta on oksettavaa tarjota niitä vieraille. Ymmärrätkö eron?

Vierailija
25/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripaus leikkiä ja lapsen maailmaan astumista tekee hyvää kaikille, etenkin tosikoille. Todella surullista, jos aikuinen kadottaa kokonaan taidon leikkiä.

Eli Ap olisi leikisti voinut ottaa lautaselleen palan kakkua, leikisti syödä sen ja kehua, että olipa hyvää?

Vierailija
26/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummia kommentteja joillain,lapsi opettelee kestitsemään vieraita ja saa onnistumisen kokemuksia kun kakku kelpaa? AP ei maininnut lapsen ikää,ainoastaan sen että lapsen kädet olivat työnnetty kermaan, joten luultavasti taapero.Taaperoiden suurimpia huolenaiheita ei yleensä ole se, kuinka hyvin heidän kestityksensä on onnistunut.Ja toisen mamman mielestä hygieniasta välittäminen on tosikoiden puuhaa? 😕

Pisteet ap:lle hienotunteisuudesta,itse olisin varmaan sanonut että ei maistu klähmitty kakku.

Ei nyt lähtee varmistin aseesta... Mihin taapero tai ylipäätään alle 10-vuotias tarvitsee kokemuksia onnistuneesta emännöinnistä???!!!

Ihan turhaa. Sen ehtii paljon myöhemminkin, onnistuen.

Mä olisin varmaan naureskellut hyväntahtoisesti heidän vitsilleen, että lapsi muka leipoo.

Vierailija
27/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kakkupalasta olisi kuolemantautia (tai mitään tautia) saanut, jota ei olisi saanut jo heidän kodissaan oleilemisesta sinänsä.

Olisin lapsen mieliksi ottanut pienen palan. Vaikken kyllä ymmärrä kovien karkkien laittamista kakun päälle.

Lapsena tein siskoni kanssa yksiin juhliin kakun, ja seurasin tarkkaan, ottavatko aikuiset sitä kakkua. Minulle olisi tullut paha mieli, jos eivät olisi ottaneet.

Vierailija
28/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihan tosissaan uskalla syödä mitään alle 10-vuotiaiden valmistamaa. Kerran olen hoitolapsen leipomista pullista saanut noroviruksen ja sen jälkeen päätin että mitään pienten lasten kokkaamaa en enää huoli. Lapsi jos vaatii niin voihan sitä leikisti syödä, ottaa leipomuksen käteen ja maiskuttaa ilmaa muka "syöden" ja laittaa takaisin lautaselle.

Lapset kuitenkin tartuttavat aika moninaisia, jopa hengenvaarallisia tauteja ja taudinaiheuttajia, kuten esimerkiksi mainittu norovirus, kampylobakteeri, salmonella, kolibakteeri, kolera ja stafylokokki.

😂 Vai että lapsistaan klähnöset kädet levittävät koleraa - tuotapa en ollut vielä tiennytkään, ei ihme että Suomen lapsiperheissä kuollaan alvariinsa ...

Vierailija
29/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noohhh... "jotkut "nuolettaa naamaansa koirulla joka on about sekuntia aikaisemmin liponut naapurin snautserin pylperöä oikein perusteellisesti jonka jälkeen nuuskinut kuonollaan kiinnostavaa ojassa ollutta kakkaläjän keskellä maatuvaa linnunraatoa. Sitten nämä "jotkut" menee pusuttelemaan siippaansa ja tenaviaan koska "koiran kieli on maailman puhtain elin". On toki, toki on8

Tuo on kyllä todella vastenmielistä kun näkee. Tämän takia olen aina varuillani kuin naisella on koira.

Vierailija
30/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan inhon väristyksiä lasten synttäreillä, jossa kakkuun on tökätty kynttilöitä ja sitten PeteJessika puhaltaa kuola lentäen kynttilät sammuksiin. Sen jälkeen ei kyllä tee mieli kakkua, ei sitten yhtään.  

Meillä laitetaan kynttilät aina lapselle muffinsiin tai leikataan kallioalueelle ensin ja laitetaan kynttilät siihen. Minuakin oksettaa ajatus siitä, että lapsi puhaltaa suoraan kakkuun, jota muut syö. Vähän sama kuin aivastaisi suoraan toisen suuhun 😩

Vierailija
31/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkohan tarkoittaa, että äiti on yllätetty kakulla ja hän on luullut sen olevan lapsensa tekemää.

Vierailija
32/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsiparka, hän yrittää opetella leipomaan ja kestitsemään vieraita, mutta jälleen av-mamma torppaa yrityksen. Jos niitä lapsia halutaan kasvattaa sellaisiksi etteivät ne häiritse teidän elämää, niin silloin otetaan pieni kohteliaisuuspalanen ja istutaan siinä pöydässä yhdessä närppimässä kakkua. Lapsi näkee että hänen tarjoilut kelpaa ja onnistuminen kantaa aikuisuuden sosiaalisiin tilanteisiin asti.

Lapsi ei huomaa jos et todellisuudessa syö sitä kakkua, jos teet sen ovelasti.

Vitun lapsivihaaja.

Kerro minullekin, miten se tapahtuu ovelasti? Haluan tietää, kun saatan olla tässä tilanteessa joskus itse.

Vierailija
33/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä laitetaan kynttilät aina lapselle muffinsiin tai leikataan kallioalueelle ensin ja laitetaan kynttilät siihen. Minuakin oksettaa ajatus siitä, että lapsi puhaltaa suoraan kakkuun, jota muut syö. Vähän sama kuin aivastaisi suoraan toisen suuhun 😩

Mille ihmeen kallioalueelle?

Vierailija
34/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karu mielikuva, leikataan kallioalueelle :D Siellä se lapsi istuu yksin paljaalla kallioalueella kakkupala edessään ja puhaltaa kynttilöitä niin, ettei sylkeä varmasti roisku minnekään ihmisasutuksen lähelle!

No joo, en kyllä itsekään söisi lapsen sylkemää kakkua, mutta aika radikaalilta kuulostaa silti :D

Vierailija
35/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun itse sain lapsen, tajusin, miten yököttäviä lapsiperheiden tarjottavat ovat. Ennen en tullut asiaa ajatelleeksi.

Itse kun teen vieraille tarjottavaa, en anna lasteni osallistua hygieniasyistä ja kerron sen vierailleni.

Vierailija
36/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella lapsirakas ja tykkään viettää aikaa lasten kanssa, mutta ei tulisi mieleenikään syödä mitään lapsen tekemää leipomusta jonka tekoa en ole ollut itse valvomassa ja varmistamassa että kädet ja kynnenaluset pestään todella tarkoin. Kaikki tietävät, että ne pienet kädet käyvät suussa, nenässä, alapäässä, korvassa, pepussa ja luoja ties missä muualla.

En tiedä miten selviän jos/kun minulle omaa jälkikasvua siunaantuu.

T. Bakteerikammoinen siisteysfriikki

Vierailija
37/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö se piltti oman kakkunsa syömisestä hengissä? Jos selvisi, olisi sinullakin ollut tsänssejä. Pieni tujaus tahmatassubakteereita tuo vain vastustuskykyä päivääsi. 

Vierailija
38/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkohan tarkoittaa, että äiti on yllätetty kakulla ja hän on luullut sen olevan lapsensa tekemää.

Niin tarkoittaa.

Vierailija
39/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pullat ovat terveysriski, kun ne käytetään uunissa? Sitten SAATTAA olla vähän eri asia, jos niissä on joku kuorrutus. Silloin kun minä olen leiponut meidän lapsen kanssa, hä on keskittynyt niin siihen leipomoseen, ettei ole ehtinyt tehdä mitään epähygieenistä siinä välissä. Itse asiassa olen opettanut hänelle, että jos nenää pitää kaivaa, niin se tehdään vessassa ja sen jälkeen pestään kädet. 2-3 kertaa olen nähnyt tämän 7 vuoden aikana, että hänellä on käunyt sormi nenässä ja olen aina sanonut siitä. Yhtään tautia en tiedä saaneeni kenenkään lapsen leipomuksesta. Kerran puoli sukua sairastui lapsen 1-vuotissynttäreillä, mutta en usko että tuo vauva oli osallistunut leipomiseen vaan ongelmana oli, että perheessä oli ollut noro viikkoa aikaisemmin ja se eli vielä pinnoilla.

Vierailija
40/41 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hepatiitti A:han on rokote.

Ehkä aloittaja pitää rokotteista. Ei pidä tuomita. :D

Huutonaurua :DDD

Joo. Poliisin on rokote. Ja tuberkuloosi. Ja tuhkarokko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi