Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin rakastamani miehen irtautumaan uskonnostaan?

Vierailija
23.07.2017 |

Tiedän hänen rakastavan myös minua, mutta ainoa asia joka estää yhdessäolomme on hänen uskontonsa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uskonto?

Vierailija
2/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tule onnistumaan ellei hän sitä itse ehdota. Itse olin joskus samassa tilanteessa ja nyt jälkikäteen olen enemmän kuin tyytyväinen että suhteesta ei tullut mitään.

Vierailija
4/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi hyväksyä häntä sellaisena kun hän on, niin suhde on tuhoon tuomittu.

Vierailija
5/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki viittaukset islamiin häviävät.

Niinpä.

Vierailija
6/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huoh, älä vaan missään nimessä kerro mikä uskonto kyseessä ja miksi se estää yhdessäolonne.

Vierailija
7/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi lähteä uskonnosta mutta uskonto ei niin vain lähde ihmisestä. Miten voit jatkossakaan luottaa johonkuhun, joka luottaa taivaskeijuihin ja muuhun hölynpölyyn?

Vierailija
8/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu uskonnosta. Harvoin kristittyjen uskonto häiritsee arkea sen kummemmin, ellei ole jostain pienestä herätysryhmästä ja he usein kyllä hakevat kumppaninsa omasata ryhmästään.

Sitten on uskontoja, joista eroaja tekee sen henkensä kaupalla eli jos näin on ja rakastat kumppaniasi, et yritä pakottaa häntä,eroamaan uskontokunnastaan.

Lisäys ja tarkennos vielä, että kristinuskosta eroava, suuntauksesta riippumatta, ei tarvitse pelätä henkensä puolesta.

Vierailija
9/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu uskonnosta. Harvoin kristittyjen uskonto häiritsee arkea sen kummemmin, ellei ole jostain pienestä herätysryhmästä ja he usein kyllä hakevat kumppaninsa omasta ryhmästään.

Sitten on uskontoja, joista eroaja tekee sen henkensä kaupalla eli jos näin on ja rakastat kumppaniasi, et yritä pakottaa häntä,eroamaan uskontokunnastaan.

Lisäys ja tarkennos vielä, että kristinuskosta eroava, suuntauksesta riippumatta, ei tarvitse pelätä henkensä puolesta.

*eroavan

Vierailija
10/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole islam. Jumalaan uskoo nyt kuitenkin, mutta uskonto kieltää yhdessäolon eri uskontokuntaan kuuluvien kanssa.

Vierailija
11/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu uskonnosta. Harvoin kristittyjen uskonto häiritsee arkea sen kummemmin, ellei ole jostain pienestä herätysryhmästä ja he usein kyllä hakevat kumppaninsa omasata ryhmästään.

Seurustelin joskus helluntailaisen kanssa eikä siitä tulllut mitään nimenomaan uskonnon vuoksi (itse olen ateisti). Myös lestadiolaisuus ja jehovantodistajuus ovat konkreettisia esteitä suhteiden muodostumiselle.

Vierailija
12/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta miestä, jos yrität erottaa hänet omasta uskonnosta ja et hyväksy häntä sellaisena kun hän on.

Vierailija
13/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu uskonnosta. Harvoin kristittyjen uskonto häiritsee arkea sen kummemmin, ellei ole jostain pienestä herätysryhmästä ja he usein kyllä hakevat kumppaninsa omasta ryhmästään.

*eroavan

Ei ole hengenvaarasta kyse, mutta koko suku hylkäisi hänet.

Vierailija
14/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuu asiaan? Eikös se ole hänen asiansa päättää onko hänen elämässään tärkeämpää uskonto vai sinun kanssasi oleminen?

Vierailija
15/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et rakasta miestä, jos yrität erottaa hänet omasta uskonnosta ja et hyväksy häntä sellaisena kun hän on.

Minä hyväksyn hänen uskonsa jumalaan. Se ei ole ongelma.

Vierailija
16/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lopettaisitte sen uskonnosta utelun?

Vierailija
17/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on jehovista. Parempi olisi unohtaa. Mies maksaisi liian kovan hinnan suhteesta, minkä jatkosta ei ole takeita.

Vierailija
18/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies suhtautuu asiaan? Eikös se ole hänen asiansa päättää onko hänen elämässään tärkeämpää uskonto vai sinun kanssasi oleminen?

Mies haluais olla mun kanssa enemmän kuin mitään, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole pystynyt lähtemään uskostaan. Yhdelle sukulaiselleen on kertonut olevansa rakastunut muhun.

Vierailija
19/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on jehovista. Parempi olisi unohtaa. Mies maksaisi liian kovan hinnan suhteesta, minkä jatkosta ei ole takeita.

Kyse ei ole jehovasta, eikä sillä uskonnolla ole muuta merkitystä kuin se, ettemme pysty olemaan yhdessä sen kanssa. Eli olkaa hyvät ja lopettakaa uskonnosta utelu, kun sillä asialla ei ole merkitystä.

Vierailija
20/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehova tai lestadiolainen.

Vastaus: et mitenkään.

Syynä ei ole suku tai erit elämän opit vaan se että uskova ei halua joutua iankaikkiseen helvettiin.