Naiset, mitä mieltä olette outdoor-henkisistä miehistä?
Jos saliharrastuksen, autojen rassaamisen jne. sijaan miehen elämäntapa/harrastukset koostuvat retkeilystä, luontomatkailusta, mökkeilystä, sukeltamisesta, kalastamisesta jne?
Kommentit (45)
Kyllä kelpaisi! Etenkin vaellukset upeissa maisemissa. En kuitenkaan huolisi miestä, joka harrastaa metsästystä. Kalastus menettelee. Mieluiten kuitenkin luontoa arvostava eläinrakas ihminen. Vaellusharrastajat, luontokuvaajat, biologit. Sukeltajat käy myös. Joku sanoi, ettei sukellus ole ulkoilmaharrastus/elämäntapa. Mitä se sitten on? Onko veden pinnan alla oleminen jonkun mielestä sisätiloissa olemista?
Tykkään erähenkisyydestä, kunhan ei metsästä. Tuollaista miestä olen etsinytkin, valitettavan heikoin tuloksin.
sinkku N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
outdoor-miesten kuvia??
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, paitsi jos luontoon mennään suorittamaan, elvistelemään varusteilla tai ottamaan tarpeettomia riskejä.
Näin.
Metsästys ei itseäni innosta, eikä mikään extremetouhu, mutta retkeily, luonnon tarkkailu, mökkeily ym. kyllä. Olenkin onneksi löytänyt miehen joka jakaa samat mielenkiinnon kohteet :) Itse olen innostunut luontokuvauksesta ja mies lintubongauksesta, joten usein pystytään yhdistämään nämä kaksi asiaa.
Miksi et kirjoittanut ulkoilu/ulkoilmahenkinen, koska sitä tarkoitat? Aika noloa käyttää englannin kielistä sanaa.
Mutta asiaan: Sais harrastaa niitä just niin paljon kuin sitä huvittais. Ihan ilman mua.