Minkä kokoinen muna ei aiheuta reaktioita suuntaan tai toiseen?
Mikä on sellainen munan koko, ettei siihen erityisemmin kiinnitetä huomiota? Näistä keskusteluista käy monesti ilmi, että pienikin riittää, kun on niin ihana mies jne... Ymmärrätte varmaan, että tuo on jo liikaa miehelle. Ei kukaan halua tulla huomatuksi peniksen koosta (siis negatiivisesti). Eikä kukaan halua, että oma nainen joutuu laskelmoimaan, että jokin toinen asia hyvittää koon. Puhumattakaan, jos näitä keskusteluja käydään kavereidenkin kanssa.
Mikä siis on sellainen koko (paksuus&pituus), että siihen ei mies ei tule munastaan tunnetuksi? Mieluummin nämä mitat vertauskuvin kaikkien tuntemiin esineisiin, koska senttejä tuskin kuitenkaan kukaan osaa sanoa tutuudenmukaisesti.
Kommentit (3)
Jos kaikilla naisilla tossa on kriteerit, niin sit en voi väittää että vaatisitte liikoja. Tää kysymys tuli, kun näitä naisten keskusteluja olen lukenu ja ihmetelly, että vaaditaanko siellä mahdottomia vai onko tavattu oikeasti jotain epätavallisen pieniä.
Ennenkuin poikaset alkavat taas täällä fantasioimaan ja liioittelemaan värkkejään, niin heistä kaikki vaietkoon jos on pienempi kuin tämä https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwdpTA4VrH0jVxuvr…;
No lepomitta vaihtelee niin älyttömästi, että vaikee sanoa. Kukaan ei mun mielestäni kiinnitä mitään huomiota, jos levossa on jotain 3 - 10 cm välillä. Isompi alkaa jo kiinnittää huomiota, samoin jos ei erotu mitään.
Seisokissa peruskulli on mun mielestä jotain 10 - 15 cm välillä. Siitä pienemmät ja isommat alkaa olemaan sellaisia, että kiinnittää vähän huomiota.