Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri, joka ravintolassa/kahvilassa haluaa aina ''maistaa pikkaisen''

Vierailija
23.07.2017 |

Joka ikinen kerta. Tuijottaa vuoronperään meidän jokaisen lautasta pitkään ja hartaasti ja joka kerta haluaa maistaa vähän. Siis kysyy ihan suoraa näin, tosin se ''vähän'' on kunnon kahmaisu mahdollisesti aika pienestäkin annoksesta. Jokaiselta pöytäseurueen jäseneltä kysyy tämän saman. Itse ei koskaan ehdota, että hänen annoksestaan saisi maistaa.

En ole keksinyt, miten kieltäytyä nätisti, joten nykyään harvemmin syön hänen kanssaan ulkona.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa taas hankalaa...

Vierailija
42/48 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä joka ei edes kysy, härppii vaan ruokaa toisten lautasilta. Olen sanonut että tämä ruoka on mun, ei auta. En halua syödä hänen seurassaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävä joka ei edes kysy, härppii vaan ruokaa toisten lautasilta. Olen sanonut että tämä ruoka on mun, ei auta. En halua syödä hänen seurassaan enää.

Siis iskeekö vain haarukkansa lupaa kysymättä toisten annokseen??

Vierailija
44/48 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön ensin lujaa lusikalla käteen jos yrittää lokkia, jos ei ymmärrä, otan haarukan nyrkkiin ja lyön sen käden läpi pöytään kiinni. Yleensä kerrasta ovat oppineet....

Vierailija
45/48 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävä teki tuota aina. Kolmella ekalla kerralla se ranskalaisten närppiminen oli vielä sööttiä, mutta neljännellä kerralla sitten sanoin, että TILAA SITTEN OMAT RANSKALAISESI, KOSKA AION SYÖDÄ ITSE OMANI, niin ei sopinut tämäkään. Ei siitä huolimatta, että olen erittäin hyvin toimeentuleva ja maksoin käytännössä meidän kaikki menot. 

Vierailija
46/48 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri haluaa aina maistaa muiden juomia. Aina. Olenkin alkanut tilata hänen jälkeensä ja otan aina saman kuin hän jotta tältä vältytään. Hän on siis tunnettu siitä, että on usein herpes huulessa. En missään nimessä halua jakaa hänen kanssaan ruokaa tai juomaa.

Vierailija
47/48 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan noita jotka haluaa lusikallisen tai "haukun". Ällöttää ajatus toisten kuolaisista lusikoista annoksessani, ja muutenkin inhoan sitä että ruokaani sorkitaan. Olen jakanut annoksen vain lapseni kanssa kun tämä oli pienempi ja halusi syödä isolta lautaselta aikuisten ruokaa. Muiden kanssa ei käy.

Joku tarkoituksellinen kakkupalojen jakaminen kahtia tai vaikka yhteisen pizzan tilaaminen on eri asia eikä liity tähän.

Vierailija
48/48 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina kysyy, haluanko maistaa hänen ruokaansa, itse tilaan aina jotain "takuuvarmaa" aina samaa :D

Joskus maistan, joskus en ja tietysti tarjoan myös hänelle omastani.

Muiden kanssa en tuota yleensä harrasta. Yhden ystävän kanssa saatamme kahvilassa vaihtaa leivoksia joko hetkeksi tai lopullisesti, jos molemmat tykkää toisen omasta enemmän. 

Ravintoloissa annokset on joskus oikeasti melko pieniä, jos menee ison nälän kanssa, olis tosi ärsyttävää, jos joku ryövää sun annoksesta, jossa on kasa kevyesti asetettua salaattia, viivallinen kastiketta, vähän lihaa ja joku perunakakkunen. Jos annos on reilu, suurin osa siitä on yleensä perunaa tms.lisäkettä, mutta maistaja haluais tietenkin sitä annoksen pääosaa.