Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri, joka ravintolassa/kahvilassa haluaa aina ''maistaa pikkaisen''

Vierailija
23.07.2017 |

Joka ikinen kerta. Tuijottaa vuoronperään meidän jokaisen lautasta pitkään ja hartaasti ja joka kerta haluaa maistaa vähän. Siis kysyy ihan suoraa näin, tosin se ''vähän'' on kunnon kahmaisu mahdollisesti aika pienestäkin annoksesta. Jokaiselta pöytäseurueen jäseneltä kysyy tämän saman. Itse ei koskaan ehdota, että hänen annoksestaan saisi maistaa.

En ole keksinyt, miten kieltäytyä nätisti, joten nykyään harvemmin syön hänen kanssaan ulkona.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava lokki, jolla ei ole minkäänlaisia tapoja. Hyi.

Vierailija
2/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oma perheenjäsen, en näe mitään ongelmaa. Siskon kanssa ollaan aina kahvilassa vaihdettu esim. kakkupalasesta pieni pala toistemme kanssa, koska ei olisi mitään järkeä ostaa kahta kappaletta molempia. En siis näe sitä lokkeiluna, mutta tärkeää on siis se että henkilö tarjoaa itsekin osan annoksestaan.

En näe siinä mitään junttia tai epäsopivaa, kyllä tarvittaessa jopa jossain kunnon ravintolassa voi pienen palasen antaa maistiaiseksi omasta annoksesta, ja sitten sisko antaa vastavuoroisesti minulle.

Jos on sen sijaan ventovieras eikä edes tarjoa omasta annoksestaan, niin onhan se törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks maailman vastenmielisin ruokailuun liityvä asia. Toinen on banaaninsyönti muiden seurassa. Syökää ne yksin, niin voitte mässyttää ilman, että muita alkaa oksettamaan.

Vierailija
4/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuota tapaa. Monet tekee niin.

Vierailija
5/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis miettinyt, onko muita, joita ärsyttää/ärsyttäisi tuollainen käytös? Jostakin syystä se ärsyttää minua niin paljon, että en tosiaan jaksa käydä ulkona syömässä ko. kaverin kanssa.

Ap

Vierailija
6/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi älä ota itse mitään. Kun kaveri on aloittamassa kakkuaan kysy saatko vähän maistaa, Näyttää niin hyvältä. JA SYÖ KOKO KAKKU. Tajuaa jos tajuaa.

Vierailija
7/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa seuraavan kerran "saat jos minäkin saan palan omasta annoksestasi". Jos lokki kieltäytyy, kieltäydy tottakai sinäkin. Tai jos et halua vaihtaa edes pientä palaa, sanot vaan että "haluan syödä kaiken itse" tai "kannattaa ostaa oma pala, tää on tosi hyvää!"

Vierailija
8/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on fiksua, teen itse samaa.

Joskus ostetaan pala kakkua ja toinen ostaa toisen palan ja syödään ne puoliksi

Vierailija
9/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Ja otan aina sen palan mitä haluan. Ei mulle oo yleensä mielenkiintoa vaihtaa palaa toisen kakusta. Hyviä vinkkejä kieltäytymiseen tossa. Jostain syystä tosi monet tekee tuota oikeasti, en tajua, mikä tää jakamisvimma ihmisillä on??

Vierailija
10/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun ja muidenkin pitäisi vaan kehdata sanoa ei, kun ette halua jakaa annostanne. Tai ainakin sanotte, että haluatte sitten myös samanmoinen maistiainen myös tuttavan lautaselta. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa.

Vierailija
11/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei todellakaan kukaan tee noin.

Maksimissaan oman miehen kanssa joskus, yleensä ei edes silloinkaan.

Vierailija
12/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokkeilija paskat pääsee halvalla tuossa kun tyydyttää makeanhimonsa lusikalliseen sinun maksamaa kakkua. suututtaa.

Vierailija
13/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun ja muidenkin pitäisi vaan kehdata sanoa ei, kun ette halua jakaa annostanne. Tai ainakin sanotte, että haluatte sitten myös samanmoinen maistiainen myös tuttavan lautaselta. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa.

Tyhmä on se, joka tuollaista edes pyytää.

Vierailija
14/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos tuo on ärsyttävää niinitä tää on?

Kaverini on aina täynnä, kun mennään kahville. Kuotenkin syö vähintään 1/4 mun kahviherkusta, eikä ees kysele. Ottaa vaan.

Kotonani hän lompsii jääkaapille ja ottaa syötävää kysymättä.

Hän on kaveri, ei kuulu ystäviini

Vierailija
15/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te syötte aina jotain uutta ja erikoista, kun haluaa maistaa vai mihin maistaminen perustuu?

Vierailija
16/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, jos tuo on ärsyttävää niinitä tää on?

Kaverini on aina täynnä, kun mennään kahville. Kuotenkin syö vähintään 1/4 mun kahviherkusta, eikä ees kysele. Ottaa vaan.

Kotonani hän lompsii jääkaapille ja ottaa syötävää kysymättä.

Hän on kaveri, ei kuulu ystäviini

No en kutsuisi kotiini ja kahvia joisin ilman lisukkeita.

Vierailija
17/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös inhoan tuota maistelutapaa, lähes kaikki kaverini sitä harrastavat ja mieheni myös. Itse haluan keskittyä omaan annokseen eikä mua kiinnosta maistella muiden omia.

Vierailija
18/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mihin maistaminen perustuu?

Vierailija
19/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän haluaa maistaa?

Vierailija
20/48 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän haluaa maistaa pikkasen? Ihan sinun korvapuustistakin?