Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin pariskunnan joka kulki käsikädessä

Vierailija
23.07.2017 |

Ja toisen pariskunnan lasten kanssa hississä jotka olivat lähekkäin ja mies taputteli naisen takapuolta. Olisi varmasti ihanaa olla haluttu miehen puolelta? Ja kyllä mulla on mies mutta eipä se valitettavasti ole tuollainen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllättäen tippa linssiin, kun katsoin ton Hymyilevä mies-leffan ja siinä ihan lopussa nähdään oikeat Olli ja Raija Mäki kävelemässä satamassa käsi kädessä - nyt tietysti vanhana pariskuntana jo.  Ehania!

Vierailija
22/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vielä 7 vuoden ja kahden lapsenkin jälkeen mies on takapuoleni kimpussa :) välillä kuljetaan käsi kädessä

Kaikella kunniotuksella mutta 7v. nyt ei ole mikään pitkä aika..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on tärkeää tuntea olevani haluttu. On ihanaa kun mies halaa, pitää kädestä tai taputtaa takapuolelle 😍 Yhdessä on oltu pian 17 vuotta ja onneksi vielä näin.

Vierailija
24/24 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan kamalalta kun usein alkaa suoraan sanottuna hävettää kun mies tulee usein lähelle, ottaa kädestä kiinni, koskettaa, suukottaa jne ihan vaan vaikka kauppareissulla. Minä olen ruma ja lihava, mies pitkä, hoikka ja komea ja ajattelen vain, millaisena luuserina muut pitävät miestäni, joka on "tyytynyt" tällaiseen suohirviöön. Tiedän kyllä, että mieheni vaikka kuolisi puolestani ja palvoo maata jalkojeni alla ja on immuuni muiden reaktioille ja kommenteille. Mutta kun minä en ole.