Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet laihduttanut kelpaaksesi miehelle

On järkeä vai ei?
23.07.2017 |

Niin käytkö sitten seuraavaksi kauneuskirurgilla? Ja mitä sen jälkeen muutat itsestäsi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kelvataksesi*

Vierailija
2/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kelvataksesi*

En ole koskaan ajatellut, että minun pitäisi jotenkin kelvata? Hyvällä itsetunnolla pääsee pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, jos on yh antaa varmaan lapset sosiaalihuollon hoidettavaksi, että voi riekkua aamuyöhön kännissä...

Vierailija
4/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sana on 'kelvataksesi', koulunkäynti kannattaa aina!

Vierailija
5/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri mietin tätä. Antaisin mies sitten seksiä jos laihtuisin? Muutama vuosi sitten laihduin melko reippaasti eikä se auttanut mitenkään seksielämään.

Vierailija
6/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainosta on kaikkein vähiten hyötyö sinulle itselle, se rikkoo nivelet, selkärangan, nivelsiteet ja altistaa  sydän ja verenkiertotaudeille jne jne....lista on piiiiitkä.

T:Lääkärisi

Vierailija
7/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainosta on kaikkein vähiten hyötyö sinulle itselle, se rikkoo nivelet, selkärangan, nivelsiteet ja altistaa  sydän ja verenkiertotaudeille jne jne....lista on piiiiitkä.

T:Lääkärisi

Kyllä, mutta ihminen joka tykkää moittia ja alistaa löytää uuden kohdan mikä pitää fiksata kuntoon. Se pitää lähteä itsestä. Ei siitä, että kelpaa toiselle.

Vierailija
8/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa laittaisin ensin itsetunnon kuntoon.

Vierailija
9/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin aika outona, jos rakkauteni vaimoani kohtaan riippuisi jollain tavalla hänen painoindeksistään. Ei sillä ole edes tekemistä hänen haluttavuutensa kanssa.

Vierailija
10/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laihduttaisi kelvatakseni jollekkin. Minä otan sellaisen, jolle kelpaan juuri sellaisena kuin olen

Vierailija
11/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin aika outona, jos rakkauteni vaimoani kohtaan riippuisi jollain tavalla hänen painoindeksistään. Ei sillä ole edes tekemistä hänen haluttavuutensa kanssa.

Toiset ovat ulkonäkökeskeisempiä. Ihmettelen miten nainen lähtee tuollaiseen leikkiin mukaan. Kertoo vain huonosta itsetunnosta. Voisivat löytää kumppanin, joka rakastaa jokaista läskinröllykkää mikä heissä on.

Vierailija
12/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 40kg koska en kelvannut itselleni. Olin ruma ja masentunut. Oksettava läskikasa. Nyt on itsetuntoni kasvanut ja eikä tarvi enää kelvata kellekään. Tiedän että kelpaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi