APTEEKIN OMA RASKAUSTESTI
Heippa!!
Tästä aiheesta löysin muutamiakin keskusteluja, mutta olivat suhteellien vanhoja joten ajattelin ottaa vähän päivitystä. Onhan nuo testit voinut jo viidessä vuodessa muuttuakin?
Asiaan! Kp 32/30 tänään ja menkkoja (tai kipuja jotka mulla yleensä tulee jo päivän etuajassa) ei näy. Eilen ja tänään testattu apteekin omalla testillä. Eilen testiajan sisällä ei tullut viivaa, mutta ns roskishaamu ilmestyi kyllä. Tänään tuli testiajan sisällä oikeen superhailakka haamu.
Oon lukenut näistä vanhemmista keskusteluista, ettei viivanpaikkaa näissä apteekin omissa testeissä olisi (joku oli ihan valmistajalta asian varmistanut)?? Kaipaisin nyt hirveesti niitä kokemuksia!! Onko aihetta hyppiä (varovasti) ilosta?
Kommentit (14)
Tuo apteekin oma testi on kokemukseni perusteella paras ja tarkin. Jos siihen tulee mitään väriä/viivaa testiajan sisällä, niin testaisin muutaman päivän kuluttua uudelleen. Roskishaamuja ei valitettavasti lasketa. Iloista odotuksen odotusta.
Kuvaa. Katso testiä aina pystysuoraan, ei valon läpi.
Apua miten saan kuvan tänne :D
Siis toi viiva mikä tänään tuli, ni on tollanen tosi hailakka vaaleenpunanen!
-ap
Älä nyt ainakaan roskishaamuun luota, siksi niissä testeissä on se testiaika, kun omia aikojaan voi tulla juurikin noita roskishaamuja. Itsellä tuli kyllä todella vahva plussa jo kp 28/28. Oliko viivassa väriä? Tai olisiko sinulla kuvaa siitä?
No kyllä se plussalta kuulostaa, mutta koita saada kuva tänne. Lataa kuva aijaa.comiin vaikka ja sitten kopioit osoitekentästä kaiken tekstin, kun olet saanut kuvan ladattua ja laitat sen tänne.
Laitaa se johonkin kuvapalveluun ja laita linkki
Joo, en siihen luotakkaan, kunhan mainitsin :) lähinnä tää tän päiväinen mietityttää. Ja toki tuo testiajan jälkeen tullutkin vähän, syystä että tosi monet oli vanhoissa keskusteluissa sanoneet senkin meinanneen itellään plussaa! Mikä kyllä aika hassulta kuulostaa :)
-ap
Plussa, varmista vielä parin päivän päästä.
Plussa on. Juuri noin oli minullakin. Ovulaatio oli myöhässä ja raskaus hyvin alussa. Onnea!!
Plussa tuo on.
T: kolme tuollaista saanut ja kolmen lapsen äiti. Minulla ollut jopa haaleampia. Onnea!!!
Eihän tuo ole mikään haamu vaan selkeä plussa. Ohjeissakin sanotaan. Onnea :)
Roskishaamu ei ole luotettava mutta oliko tässä toisessa viivassa väriä?