Pakotin mieheni yhdyntään kanssani
En vaan pystynyt olemaan ilman niinpä riitelin ja itkin että sain viimeinkin seksiä. Nyt paska fiilis.
Kommentit (17)
Raiskasit siis raa'asti ukkosi.
Toisinpäin tehtynä tulisi linnateissu.😂
Vaihda mieheen jolta ei tartte itkeä seksiä.
Arvostaisitko tekoasi jos mies lisi pakottanutsinut seksiin? Olisko ok? Enpä usko, että olis. Täytyy vaan tyytyä omaan käteen, mielikubitukseen ja leluihin, jos seksiä ei heru ja haluaa olla kuitenkin yhdessä. Tuollainen pakottaminen tuo vaan traumoja kummallekkin. Ehkä on syytä erota. Ja hae apua, ei ole normaalia pakottaa kumppaniaan seksiin.
Harva mies kirjoittaisi keskustelupalstalle vaimonsa raiskaamisesta.
"En vaan pystynyt olemaan ilman"
Raiskaushan tämä oli. Parisuhteessa. Tuomitsen jyrkästi. Ei ole merkitystä, raiskaako nainen vai mies teko itsessään on aina väärin ja vahingoittava.
Miten sait seisomaan jos mies ei halunnut?
M kirjoitti:
Miten sait seisomaan jos mies ei halunnut?
Miehellä seisoi ja hän tuli päälleni.
Miten mies sai erektion jos ei muka halunnut? Taidat tarkoittaa vain sitä, että jouduit tavallista enemmän lämmittelemään ukkoasi ennen kuin yhdyntä onnistui.
Raiskaussyyte miehesi tekemänä olisi paikallaan.
Ihan noin niinku malliesimerkiksi.
Ei tuo mikään raiskaus ole. Painostit vain ja mies suostui. Taitaa tapahtua miehen kerjäämänä aika monessa suhteessa la iltaisin.
Mutta kannattaa puhua miehen kanssa siitä, miksei hän halua seksiä. Eihän tuo pitemmän päälle mukavaa ole, jos et koskaan saa.
Hmm..
--
Pakotin vaimoni yhdyntään kanssani
En vaan pystynyt olemaan ilman niinpä riitelin ja itkin että sain viimeinkin seksiä. Nyt paska fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mikään raiskaus ole. Painostit vain ja mies suostui. Taitaa tapahtua miehen kerjäämänä aika monessa suhteessa la iltaisin.
Mutta kannattaa puhua miehen kanssa siitä, miksei hän halua seksiä. Eihän tuo pitemmän päälle mukavaa ole, jos et koskaan saa.
Työstressiä kuulemma liikaa mutta en tiedä onko se oikea syy. Toista naista ei kuitenkaan ole.
Ei tarkoittaa ei. Ja oma käytöksesi aiheuttaa seksittömyyden. Miehesi on varmaan väsynyt kaikista kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, miten sinä muka pystyit nauttimaan seksistä ton jälkeen? Pystyitkö vaan ignooraa sen tosiseikan, että siinä se äijä lykkii sua vastentahtosesti ja heittää lastit sit niskaan, ja ihan vaan et oisit vihdoinki hiljaa? Romanttista.
Kyllä mä sillä hetkellä pystyin. Olin niin puutteessa ettei masturbaatio yms auttanut. Olin märkä monta viikkoa ja mies ei vaan halunnut seksiä. Toki nyt mulla on huono mieli.
Hmm olen ollut tilanteessa aikoinaan puolin ja toisin, joten jäin spekuloimaan tilannetta 🤔Sinuna en toistaisi tuota virhettä. Ikinä. Pakottaminen jää taatusti hampaankoloon ja seksistä tulee suhteessa vielä isompi mörkö. Ehkä joskus tulevina parempina aikoina voitte nauraa koko episodille, mutta silti.. (epäilen kyllä niitä aikoja jos käytöksesii jatkuu tuollaisena.) Voisi olla hyvä, että avaatte nyt ihan ekana mahd luonnollisen ja turvallisen keskusteluyhteyde?. Ja siis mietitte jotain ihan muuta, kun sitä mikä miehessä on vikana ja kuka/mikä on syyllinen haluttomuuteen. Tuo ahdistaminen ei ainakaan auta tilannetta vaan lisää stressiä ja painetta. Voithan lähestyä asiaa niinkin, että kysyt olisiko miehelläsi mielessä jotain (uutta tai vanhaa), mikä voisi sytyttää häntä? Siis jotain mitä voisit tehdä/mihin vaikuttaa.
Ainahan suhteissa tulee kuivempia kausia, mutta ei se ole oikeinkaan jos seksi loppuu toisen osapuolen tahdosta kokonaan. (kyse ei ole siis mistään parista viikosta :D ) Suhteessa on todnäk joku oikeasti pahasti pielessä, jos rakastelusta tulee suoritus ja panot pitää merkata kalenteriin ellei halua jäädä ilman.. Mutta älä vain kiristä avoimilla parisuhteilla / "haettava sitä muualta"-kommenteilla, se on lopun alkua.
Ennen kaikkea.. teit todella väärin ja hallaa suhteelle. Pyydä ihan ekana anteeksi ja toivo että saar :(
Teinkö kamalan väärin?