Biisi, joka saa sinut kyyneliin?
Kommentit (125)
Paula Koivuniemen Kapteeni Aika
Katri Helena Mun sydämeni tänne jää
En muista esittäjää, mutta laulussa lauletaan "kuka rakastaa pientä murhapolttajaa"
Matin ja Tepon mä joka päivä töitä teen. Sanoitukset ahdistavat tällaista vapaata sielua.
Kalevauvan Mies syö lapsen vanukkaat
Gladiaattori-elokuvassa ollut kappale "Now we are free". Ei pysty kuuntelemaan itkemättä.
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Ehdottomasti kappale joka saa minut aina kyyneliin. Varsinkin juuri tämä versio.
Sama hiukan paremmalla laadulla: https://www.youtube.com/watch?v=JoZ6P6ihzCU
Dave Lindholm - Pieni ja Hento ote
Dave Lindholm - Petin pienen linnun
Vierailija kirjoitti:
Finlandia hymni
Sinut saa kyyneliin biisi, jota et osaa edes oikein kirjoittaa? Erittäin isämmaallista, etten sanoisi. Onko Kiitos-paitasi hihanhelmat jo kyyneleiden kastelemat?
Johanna Kurkelan Rakkauslaulu toimii aina. Myös Sun särkyä anna mä en, Prinsessalle sekä Oothan tässä vielä huomenna saavat raavaan miehen kyyneliin.
Riippuu niin elämäntilanteesta ja tunnetiloista mikä saa jollain muotoa liikuttumaan. Tässä pari:
Kelly Clarkson - Irvine
Dido - The Day Before the Day
Neljä ruusua; veri
Isän kuolemasta vähän aikaa ja tämä kyllä itkettää
Samuli Putron Olet puolisoni nyt. Kyynelehtiminen alkaa aina viimeistään kohdassa "katse jähmettyy, kello ei".
Vierailija kirjoitti:
Jonne Aaron yksin ja Janna et ole hullu
Huonoutensa takiako?
Eräs lastenlaulu jossa toivotaan että "jospahan säilyis äidin lapset kylmältä maailmassa..."
Oma lapsuus ja nuoruus oli ankeaa aikaa ja omille lapsille yritän olla niin hyvä äiti kuin näillä eväillä voin.