Mulla on kyllä paras anoppi
vaikka erimielisyyksiäkin on sattunut vuosikymmenten varrelle. Piha on aina siisti anopin ansiosta ja meillä on usein tuoreita kukkia sisällä, kiitos anopin. Tällä hetkellä komeita pioneja. Anoppi on eläkkeellä ja me työelämässä, joten suuri kiitos hänelle että viitsii ja jaksaa auttaa meitä ison pihan kanssa.
Kommentit (3)
No, ikä hioo ihmisistä pahimmat kulmat. Ennen mekin oltiin kuin kissa ja koira, nykyään ihan jänösiä molemmat ja yhteistyö sujuu 😁.
Minun anoppi on myös mainio. Minä, vaimoni ja anoppi tulimme mökille aamulla. Unohdin vaimon shampoon ottaa mukaan ja siitä se repesi hurjan huudon kera viiden maissa. Lopulta rähisi myös toppuuttelemaan tulleelle äidilleen, hyppäsi autoon ja huusi että menee kotiin suihkuun ja tulee aamulla takaisin.
Minä lämmitin saunan kun täältä ei pois pääse. Anoppi tuli yllättäen myös saunaan samaan aikaan. Pitkään keskusteltiin, otettiin parit oluet ja ajauduttiin mäkissä samaan sänkyyn.
Ilmeisen puutteessa anoppi oli, on ollut ilman miestä useamman vuoden. Nyt nukkuu, otin toisen oluen ja tulin tähän terassille tupakalle. Saas nähdä millainen yö tästä tulee. ELI EI VOI VALITTAA OMASTAKAAN ANOPISTA.
Minulla on parempi: Asuu 8000 kilometrin päässä eikä puhu sanaakaan suomea.