Mihin muuttaisit pk-seudulla, jos ei olisi kiinni rahasta?
Saa perustellakkin että miksi juuri sinne. Kaunista aluetta, turvallista, rauhallisella paikalla, kaupungin kuhinassa... kertokaahan. :)
Kommentit (92)
Vanhoille kotikulmille Ullanlinnaan. Ehkä Huvila- tai Merikadulle.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin missä näkee lentokoneita tosi matalalla :)
Tervetuloa Mellunmäken :D
Asun nyt jo Tapanilassa, mutta voisin ihan mielelläni pysyä täällä ja ostaa jonkun ihanan puuhuvilan täältä...
Muita kivoja, rauhallisia alueita voisi olla Kulosaari, Marjaniemi, Sipoonranta ja vaikka Paloheinä. Ja Sipoo muutenkin.
Keskustassa olen ennen asunut ja on sekin kiva, mutta käyn siellä töissä jo päivittäin niin se riittää.
Korkeavuorenkadulle. Suomen eurooppalaisin katu, ei ihan ytimessä mutta riittävän lähellä kaikkea :).
Ullanlinna tai Eira tai joku muukin paikka keskustassa, lähellä merta. Haluaisin n. 100m2 kämpän, jossa iso parveke, 3-4 huonetta. Olen sinkku mutta ei sillä väliä, tää olis mun unelma-asumista.
Kyllä mä täällä Asolassa pysyisin. Ehkä joku kaupunkiasunto Punavuoresta.
Kaartinkaupunki. Autiomainen alue keskellä kaikkea. Ja kun rahasta ei ole kiinni niin autolle joku hallipaikka läheltä
Ristikkotielle. Siellä on viihtyisiä yksiöitä ja mukavat naapurit.
Ei ole rahasta kiinni mutta en halua muuttaa helsinkiin.
Jonnekin Espan/Simonkadun eteläpuolelle, Munkkiniemeen tai Kuusisaareen.
Vierailija kirjoitti:
Kaartinkaupunki. Autiomainen alue keskellä kaikkea. Ja kun rahasta ei ole kiinni niin autolle joku hallipaikka läheltä
Tämä! Lapsuuteni maisema johon muuttaisin takaisin heti jos voisin.
Asun Punavuoressa. En muuttaisi täältä minnekään
Vierailija kirjoitti:
Nurmijärvi
omakotitalo, omat autot, maaseudun rauha ja kaupungin palvelut ja lentokenttä 30min päässä.
Et voi olla tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Suvisaaristoon.
M28
Lähin kauppa todella kaukana!
Kluuviin tai Erottajalle