Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtääkö kukaan tuskaani, 13-vuotias koirani kuoli syliini

Vierailija
22.07.2017 |

En ennen tätä tiennyt miltä tuska tuntuu. Vaikka olen käynyt läpi useat ihonsiirtoleikkaukset, isovanhempien kuolemat ja pienten lemmikkien kuolemat niin tämä satutti todella pahasti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei camoon, se on vaan koira.

Et voi vollottaa jonkun kapisen piskin perään.

Paras koira, kuollut koira

Vierailija
2/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Minun 20-vuotias kissa jouduttiin hiljattain lopettamaan. Itse olen 25-vuotias, joten kissa on ollut minulla lähes koko elämäni ajan. Suru on valtava enkä ole kokenut tällaista surua kenekään ihmisen kuolemasta. Kissa oli minulle valtavan tärkeä, mutta välillä tuntuu että muut ihmiset eivät sitä ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä.

Vierailija
4/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Olen kokenut saman reilu pari vuotta sitten...

Voimia <3

Vierailija
5/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän.

Vierailija
6/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikka voi ymmärtää, en olisi hämmästynyt jos niin olisi.

Vierailija
7/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän. Ainoa kerta kun olen aikuisella iällä itkenyt oli kun jouduin lopettamaan koirani. Ja olen sentään maailmaa nähnyt raavas mies joka ei vähästä hätkähdä.

Olen pahoillani että jouduit kokemaan tämän ja toivon sinulle voimia ja jaksamista.

Vierailija
8/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkeihin kiintyy ja niistä luopuminen on raskasta.

Rakas matkatoveri on poissa.

On joskus keskusteltu miehen kanssa, jos otettaisiin meille joku lemmikki. Toisaalta elämäntilanne ei ole ollut sopiva ja se luopuminen on ainakin minulle valtavan kova paikka.

Työkaverini itki töissä jouduttuaan luopumaan koirastaan. Ymmärrän sen tuskan ja kaipauksen.

Voimia kovasti 💚

Vierailija
9/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto. Ei sitä kaikki ymmärrä ja satuttavia sanoja tulee, kun ei ollenkaan niitä kaipaisi. Kyllä voi vaan koira olla rakas.

Vierailija
10/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Koira, joka tuli meille kun olin vielä pieni kuoli viime kesänä syliini. Voimia❤

Vierailija
11/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon jaksamista ja voimia suureen suruusi. Koirasi loppu oli lohdullinen ja turvallinen, kun koirakaveri sai nukahtaa sinun syliisi. Tätä toivon ajan tullessa omillenikin, nyt 15- ja 12-vuotiaille, joista vanhempi on tallannut kanssani rinta rinnan yli puolet elämästäni. Tuska ja ikävä ovat oman aikansa lohduttomia, mutta lopulta hyvät muistot ovat vahvempia ja pystyt muistelemaan ystävääsi ilman että sydämesi särkyy.

Vierailija
12/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärän hyvin. Koiran menetys on kuin menettäisi lapsensa tai jonkun muun läheisen. Voimia AP.

Vierailija
13/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset vollottaa joitain elukoita? Ei hyvää päivää!

Vierailija
14/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärän hyvin. Koiran menetys on kuin menettäisi lapsensa tai jonkun muun läheisen. Voimia AP.

Ei voi olla. Kissan menetys ei ainakaan ole läheskään. Ja on turha ruveta uikuttaa jostain tunnevammasta ja puutteellisesta kiintymyksestä. Kyseiset ongelmat vaivaavat niitä, jotka asettavat eläimen ihmisen asemaan, vieläpä hyvin läheisen ihmisen.

Vierailija
15/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen ihminen pystyy käsittelemään läheisen ihmisen kuoleman?

Enkä nyt tarkoita, etteikö lemmikkikin olisi tärkeä, mutta se on kuitenkin eläin.

Mitäpä, kun oma vanhempi, puoliso tai lapsi sattuu kuolemaan?

Vierailija
16/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oman lapsen menettänyt sure koiraansa kuin lastaan.

Ei tuota voi rinnastaa! Se ei tarkoita etteikö koiraa voi surra kuin perheenjäsenen menetystä muttei se ole sama kuin lapsi. Oman lapsen synnytys ja elämä on enemmän mitä oma koira perheessä.

Vierailija
17/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ymmärrän. Lemmikki on uskollinen perheenjäsen. Minäkin jouduin viemään 20v kissani lopetettavaksi kun siltä meni yhtäkkiä munuaiset. Se on tavallista niillä. Koko elämänsä se eli terveenä ja pirteänä. Aika parantaa surusta.

Vierailija
18/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surrut kuolleita lemmikkejäni monesti syvemmin kuin ihmisten kuolemia...

Vierailija
19/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oman lapsen menettänyt sure koiraansa kuin lastaan.

Ei tuota voi rinnastaa! Se ei tarkoita etteikö koiraa voi surra kuin perheenjäsenen menetystä muttei se ole sama kuin lapsi. Oman lapsen synnytys ja elämä on enemmän mitä oma koira perheessä.

Mitä luulet surettaako adoptiolapsen kuolema? Kyllä,sama suru kuin itse tehdyn.lapsen kuolemasta.

Lemmikki on kuin adoptiolapsi. Ei puhu, mutta kommunkoi, kiintyy isäntäänsä.

Ei kaikki lapsetkaan opi koskaan puhumaan ja silti rakkaus on suuri!

Vierailija
20/20 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle se oli paras paikka maailmassa :)