Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet siitä, jos viestisi luetaan, muttei siihen vastata?

Vierailija
22.07.2017 |

Varsinkin, jos lähetit jotain tärkeää. Luetko itse viestit vastaamatta niihin? Jos teet näin, niin miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuuten voi olla niin monta syytä, että en ole yleisesti tuollaisesta mitään mieltä. Muutama syy esimerkkinä:

- henkilö on tilanteessa, jossa ei kykene keskittymään vastaamiseen, esim. vauva alkaa itkeä kesken viestin lukemisen

- henkilön täytyy miettiä vastausta heti, joten hän siirtää vastaamista sopivampaan ajankohtaan, esim. tapaamisen sopiminen johon täytyy tarkistaa menonsa ennen sopimista

- henkilö ei koe viestiä niin tärkeäksi, että siihen pitäisi vastata välittömästi

Ja lukematon määrä muita syitä.

Vierailija
2/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen yleensä huomannut tindernaisista jotka olen saanut whatsappiin sellaisen piirteen että jos nainen harrastaa sellaisia 24h tai 10h viiveellä vastaamisia niin se on game over.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaiseen viestiin se sinun kaverisi on jättänyt vastaamatta? Tämä on niin tilanne- ja tapauskohtaista, ettei yhtä kaikenkattavaa mielipidettä voi muodotaa.

Vierailija
4/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen viestejä vastaamatta niihin. En ehdi vastata, en osaa vastata, en halua vastata, en tajua että vastausta odotetaan... Syitä on monia.

Vierailija
5/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän vastaamatta jos en halua vastata, ts. vastaus on kielteinen enkä halua sanoa sitä suoraan, ja varsinkin jos olen kertaalleen jo asiasta yrittänyt sanoa mutta ei mennyt perille.

Vierailija
6/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin laiska vastailija, että ei olisi varaa paljon ajatella. Mutta tietysti harmittaisi, varsinkin jos olisi tärkeä asia. Yrittäisin soittaa.