Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies kaipaa naiselta

Vierailija
22.07.2017 |

Pitkän parisuhteen aikana minusta alkoi tuntua koko ajan enemmän siltä, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa, kuka ja millainen olen ihmisenä. Kunhan hänellä nyt nainen on. Asiasta moneen otteeseen koetin keskustellakin. Aina mies väitti olevansa kovin kiinnostunut ja rakastunut ja ties mitä kaikkea. Mutta jos kysyin vaikka, tietääkö hän, mistä haaveilen, tai mitä tulevaisuudensuunnitelmia minulla on, millaisista asioista arjessa pidän, ei hän tiennyt. Kyllästyin lopulta panopatjan ja kodinkoneen rooliini ja otin eron. Mietin kyllä monesti, kuvittelinko koko jutun ja odotinko häneltä liikoja.

Tällä hetkellä olen yhä tyytyväinen sinkku. Ex puolestaan on jostain onnistunut hankkimaan itselleen aasialaisen vaimon. Työni puolesta tutustuin tähän naiseen (tuomatta ilmi, kuka olen, hänhän on asiakas siinä kuin muutkin), ja sain selville, ettei hän puhu äidinkielensä lisäksi kuin ihan alkeistason englantia. Exäni taas ei puhu kuin suomea ja välttävää englantia.

Tuntuu, että olin oikeassa. Ettei exää kiinnosta, mitä naisen mielessä liikkuu, kunhan hänellä sellainen vain on. Vai millä ihmeen tavalla nuo kaksi olisivat lyhyessä ajassa tutustuneet, oppineet tuntemaan toisensa jne, kun ei yhteistä kieltä ole?

Ex käyttäytyy hyvin rakastuneesti, kuten minunkin kanssani aikoinaan. Enkä vielä vuosien parisuhteenkaan jälkeen tiedä, millaista rakkautta se oikein oli? Jotain minulle täysin tunnistamatonta lajia kuitenkin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako kukaan mitään vastaavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi