Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki tatuointien, lävistysten, plastiikkakirurgian ym. kehonmuokkausten inhoajat ja ihmettelijät!

Vierailija
22.07.2017 |

Nyt teille on tehty video!

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen näky tuli että tuossa videolla oli nainen jonka sielun tilalla oli musta aukko.

Hirvittävää tyhjyyttä.

Vierailija
22/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve vaan sinullekin!

t: tatuointeja ja lävistyksiä aina rumentavina pitävä

Moi! Eipä siinä mitään, mielipide saa jokaisella olla. Toivottavasti katsoit kuitenkin videon ja ymmärsit sen pointin, etkä huutele mielipidettäsi turuilla ja toreilla kun näet mielestäsi epäviehättäviä ihmisiä. Ap

Minun mielestäni jokainen täysi-ikäinen saa ottaa millaisen tatuoinnin tai lävistyksen haluaa ja sitä kautta näyttää omaa itseään rumemmalta. Minulla on puolestaan täysi vapaus muodostaa mielipiteen tatuoinneista ja lävistyksistä ihan miten itse haluan.

Tapanani ei ole ollut turuilla ja toreilla huudella rumille, että olettepas rumia. Ehkä pelkäät minun tekevän niin, koska tuollainen on itselläsi tapana? Sen sijaan kylläkin ajattelen tatuoinnin ja lävistyksen olevan osoitus henkilön arvostelukyvyttömyydestä ja suhtaudun häneen sen mukaisesti, eli lähinnä ignoreeraan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve vaan sinullekin!

Et selvästikkään katsonut videota.

En katsonut. En periaatteestakaan katso videolinkkejä. Jos on jotain asiaa, voit asiasi kirjoittaa. En minä rupea minuuttikaupalla jotain videota katselemaan, koska ap. on liian laiska kirjoittamaan.

Puhut laiskuudesta etkä itse jaksa klikata linkkiä ja katsoa tai edes kuunnella sitä? :D Pidähän periaatteesi sitten, en minä ala yhdelle enkä toisellekaan luupäälle mitään referaattia kirjoittamaan. Ap

Vierailija
24/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen näky tuli että tuossa videolla oli nainen jonka sielun tilalla oli musta aukko.

Hirvittävää tyhjyyttä.

Mikäli tuosta asiavideosta sinulle jäi tuollainen kuva niin suosittelen vilkaisemaan Suskin muita videoita, joissa ei todellakaan näy sielun tilalla minkäänlaista mustaa aukkoa :D Ehkä yksi herttaisimpia ihmisiä mitä nähnyt :) Älä ole noin ennakkoluuloinen pelkän ulkokuoren takia. Ap

Vierailija
25/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve vaan sinullekin!

En katsonut. En periaatteestakaan katso videolinkkejä. Jos on jotain asiaa, voit asiasi kirjoittaa. En minä rupea minuuttikaupalla jotain videota katselemaan, koska ap. on liian laiska kirjoittamaan.

Puhut laiskuudesta etkä itse jaksa klikata linkkiä ja katsoa tai edes kuunnella sitä? :D Pidähän periaatteesi sitten, en minä ala yhdelle enkä toisellekaan luupäälle mitään referaattia kirjoittamaan. Ap

En todellakaan rupea MINUN aikaani käyttämään enemmän, jotta SINÄ voisit käyttää vähemmän aikaa. Sinä se tässä haluat viestittää ja sinä olet se jolla on jotain asiaa, joten sinun pitää se vaiva nähdä, ei minun. 

Vierailija
26/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve vaan sinullekin!

Moi! Eipä siinä mitään, mielipide saa jokaisella olla. Toivottavasti katsoit kuitenkin videon ja ymmärsit sen pointin, etkä huutele mielipidettäsi turuilla ja toreilla kun näet mielestäsi epäviehättäviä ihmisiä. Ap

Minun mielestäni jokainen täysi-ikäinen saa ottaa millaisen tatuoinnin tai lävistyksen haluaa ja sitä kautta näyttää omaa itseään rumemmalta. Minulla on puolestaan täysi vapaus muodostaa mielipiteen tatuoinneista ja lävistyksistä ihan miten itse haluan.

Tapanani ei ole ollut turuilla ja toreilla huudella rumille, että olettepas rumia. Ehkä pelkäät minun tekevän niin, koska tuollainen on itselläsi tapana? Sen sijaan kylläkin ajattelen tatuoinnin ja lävistyksen olevan osoitus henkilön arvostelukyvyttömyydestä ja suhtaudun häneen sen mukaisesti, eli lähinnä ignoreeraan kokonaan.

Miksi minä itse huutelisin ihmisille jos peräänkuulutan muita olematta tekemään niin? Otin asian esiin siksi, koska uskomattoman moni ulkonäön muokkaamista vastustava tekee niin. Hyvä että sinä et. Ap

Vierailija
27/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve vaan sinullekin!

En todellakaan rupea MINUN aikaani käyttämään enemmän, jotta SINÄ voisit käyttää vähemmän aikaa. Sinä se tässä haluat viestittää ja sinä olet se jolla on jotain asiaa, joten sinun pitää se vaiva nähdä, ei minun. 

Aika ristiriitaista, että jaksat kuitenkin yhä kytätä vastaustani tässä ketjussa ja vielä kommentoida sitä. Kuten sanoin jo, niin pidä tunkkisi. Sinunlaistasi on turha yrittää edes saada ymmärtämään toisenlaisia näkökantoja. Ap

Vierailija
28/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve vaan sinullekin!

Miksi minä itse huutelisin ihmisille jos peräänkuulutan muita olematta tekemään niin? Ap

Ihmiset eivät aina ole johdonmukaisia, itse asiassa useimmiten eivät ole. Se, että kuvittelet sinulle tuntemattoman käyttäytyvän moukkamaisesti ja että on sinun asiasi antaa käytösohjeita vaikket kyseisen henkilön käytöstä edes tunne, on melkoisen loukkaavaa. Koska asenteesi oli loukkaava en pitänyt mahdottomana, että olisit muillakin tavoin epäjohdonmukainen.

Vierailija
29/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh miten tylsä ja lattea video.

Yrittäkää nyt vaan tekin hyväksyä se, ettette voi miellyttää kaikkia ja että mielipiteet eivät ole rikos. Suurin osa ihmisistä tulee ihan loogisesti aina pitämään lävityksiä, tuhtia meikkikerrosta, tatuointeja jne. rumentavina, ovathan ne epähygieenisiä. Ihmisillä on taipumus pitää terveyttä ilmaisevia tai edistäviä asioita viehättävinä, joten haavat naamassa ovat monelle epämieluisaa katsottavaa, vaikka kuinka olisi avoimin mielin. Toki ei ole kohteliasta sanoa niitä ajatuksiaan ääneen lävistetylle henkilölle.

Vierailija
30/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve vaan sinullekin!

Aika ristiriitaista, että jaksat kuitenkin yhä kytätä vastaustani tässä ketjussa ja vielä kommentoida sitä. Kuten sanoin jo, niin pidä tunkkisi. Sinunlaistasi on turha yrittää edes saada ymmärtämään toisenlaisia näkökantoja. Ap

Ehkä sitä voisikin nimittää kyttäämiseksi, jos minulla olisi selaimessa vain yksi ikkuna auki ja päivittelisin sitä kunnes vastaat. Minulla on kuitenkin useampi ketju yhtä aikaa auki ja palailen aina väliin niihin joihin olen kommentoinut, kun luettava jossakin muussa ketjussa loppuu. Joten älä huoli, en juuri sinua täällä kyttää eikä käytökseni ole ristiriitaista vaikka et asenteestani tatuointeihin ja lävistyksiin pidäkään.

Minä tiedän, että on olemassa toisenlaisia näkökantoja. Minusta niiden toisenlaisten näkökantojen seuraukset ovat poikkeuksetta rumentavia. Ei siinä mitään sen enempää ymmärtämistä ole kuin, että olen eri mieltä kuin sinä. Ja olet oikeassa, et millään määrällä videoita saa minua pitämään tatuoinneista yhtään sen enempää kuin lipeäkalastakaan. Vaikka ihan hyvin ymmärrän, että jotkut siitäkin tykkäävät. 

Vierailija
31/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moni asioita, joista en pidä, polkkatukka, permamentti, vihreäksi värjätyt hiukset, mustaksi lakatut kynnet jne en koskaan kauhistele tuollaisia asioita ääneen.

Lävistykset ja tatuoinnit ovat yksi tuollainen asia, joista en pidä, en edes korvakoruista, vaikka minulla joskus nuorena on sellaiset ollut, kadun koska reiän paikka näkyy korvalehdessä 20v jälkeenkin.

Samoin ajattelen tatuoinneista ja lävistyksistä, ne ovat kovin lopullisia, niitä pitäisi tehdä vasta reilusti aikuisille, kolmikympisille aikaisinkaan.

Vierailija
32/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävää tyhjyyttä.

Mikäli tuosta asiavideosta sinulle jäi tuollainen kuva niin suosittelen vilkaisemaan Suskin muita videoita, joissa ei todellakaan näy sielun tilalla minkäänlaista mustaa aukkoa :D Ehkä yksi herttaisimpia ihmisiä mitä nähnyt :) Älä ole noin ennakkoluuloinen pelkän ulkokuoren takia. Ap

Sellaisen videon voin katsoa missä hän on riisuttu täysin tuosta ulkonaisesta roinasta.

Vierailija
33/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve vaan sinullekin!

Miksi minä itse huutelisin ihmisille jos peräänkuulutan muita olematta tekemään niin? Ap

Ihmiset eivät aina ole johdonmukaisia, itse asiassa useimmiten eivät ole. Se, että kuvittelet sinulle tuntemattoman käyttäytyvän moukkamaisesti ja että on sinun asiasi antaa käytösohjeita vaikket kyseisen henkilön käytöstä edes tunne, on melkoisen loukkaavaa. Koska asenteesi oli loukkaava en pitänyt mahdottomana, että olisit muillakin tavoin epäjohdonmukainen.

Kuvittelen? Huomioi nyt etten suinkaan väittänyt, että sinä käyttäydyt noin moukkamaisesti sanoessani että toivottavasti et tee niin. Ehkä se oli yllä olevassa puolestani hieman huonosti muotoiltu. Anteeksi siitä. Tarkoitukseni ei ollut sinua loukata. Ymmärrän mitä hait tuolla epäjohdonmukaisuudella, olen kanssasi samaa mieltä siitä että ihmiset eivät usein sitä ole. Ap

Vierailija
34/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävää tyhjyyttä.

Sellaisen videon voin katsoa missä hän on riisuttu täysin tuosta ulkonaisesta roinasta.

Turha toivo,tuo nainen on pelkuri eikä uskalla näyttää itseään sellaisena kuin on.

Vierailija
35/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, että ajatuskin ihon alle tungettavista nestepusseista, metallista tai maalista oksettaa minua. Sori siitä.

Vierailija
36/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta iholla sotkee ihmisen sähkömagneettiset kentät.

Vierailija
37/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh miten tylsä ja lattea video.

Yrittäkää nyt vaan tekin hyväksyä se, ettette voi miellyttää kaikkia ja että mielipiteet eivät ole rikos. Suurin osa ihmisistä tulee ihan loogisesti aina pitämään lävityksiä, tuhtia meikkikerrosta, tatuointeja jne. rumentavina, ovathan ne epähygieenisiä. Ihmisillä on taipumus pitää terveyttä ilmaisevia tai edistäviä asioita viehättävinä, joten haavat naamassa ovat monelle epämieluisaa katsottavaa, vaikka kuinka olisi avoimin mielin. Toki ei ole kohteliasta sanoa niitä ajatuksiaan ääneen lävistetylle henkilölle.

Videon pointti tuli sinulle siis jotakuinkin selväksi. Eihän tässä ketään olla pakottamassa toisten valinnoista pitämäänkään tai kieltämään mielipiteitä. Turhien "Miksi teet itsellesi noin?" kysymyksien ja ulkonäön haukkumisen sen sijaan soisi tämän videon myötä loppuvan. Ap

Vierailija
38/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, että ajatuskin ihon alle tungettavista nestepusseista, metallista tai maalista oksettaa minua. Sori siitä.

Ei se minua haittaa niin kauan kun et mene ketään henkilökohtaisesti oksettavaksl kutsumaan. Ap

Vierailija
39/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videollahan se sanottiin; "Kehonmuokkauksessa on kysymys itsetunnon kohottamisesta." Eli keinotekoisesti yrität saada sitä paskaa itsetuntoasi kohotettua, vaan se kun ei mene sillä lailla. Ihan sama, jos sulla on heikko itsetunto, niin kuvittelet saavasi sitä paremmaksi ostamalla vaikka hienon auton, kengät, moottoripyörän, käsilaukun yms. Vaan paraneeko se itsetunto sillä? No ei. Aina löytyy joku puute ja seuraava etappi, jonka takaa luulet löytäväsi sen "hyvän itsetunnon"

Hyvä itsetunto on vain ja ainoastaan henkistä. Sitä et saa ostamalla nahkaasi reikiä tai väriä. Et saa, vaikka ne kuinka sattuisivat.

Vierailija
40/63 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävää tyhjyyttä.

Turha toivo,tuo nainen on pelkuri eikä uskalla näyttää itseään sellaisena kuin on.

Hän on nimenomaan juuri sellainen kuin on :) Tässä on kuitenkin video hänestä jossa muuttuu gootista tavalliseksi.

Tämäkin video on hyvä teidän ennakkoluuloisten katsoa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme