Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin seksiä mieheni serkun kanssa

Vierailija
22.07.2017 |

Tämä on todella härskiä ja väärin, tiedän. Mutta selitän vähän tilannetta. Oltiin siis mieheni kanssa yhdessä juhlimassa (sukujuhlat tietyllä tapaa kyseessä) ja alkuilta meni mukavasti, syötiin ja tanssittiin - mutta sitten.... Mieheni kiskoi koko ajan kuppia naamaan, oli kumminkin ilmaiset viinat sentään tarjolla juhlissa. Hänelle pariin otteeseen jo huomautinkin että nyt vähän stoppia jotta tolkku pysyy. Lupaili olla selvänä, mutta näin että salaa haki aina kun en katsonut niin boolia ja otti huikkaa jostain piilopullosta. Kappas, olikin sitten jo pian ihan seis eikä tajunnut mistään enää mitään ja jossain kohtaa ei sitten enää huomioinut minua lainkaan ja jopa huusi ja ilkeili minulle. Minua sitten tuli siinä tanssittamaan mieheni mukava ja tietenkin komeakin serkku. Meillä oli ihan huippua ja tanssittiin jalkamme kipeiksi. Sitten lähdettiinkin ulos hiukan ottamaan happea kauniiseen kesäiltaan. Siinä sitten avauduin hänelle pahasta mielestäni kun mies on aivan naamat ja jopa oli loukannut siinä päissään minua. Miehen serkku otti yhtäkkiä syleilyyn ja sanoi ettei voi käsittää miten huonosti ja itsekkäästi mieheni kohtelee minua ja että olen hänen mielestään kaunein nainen täällä. Niin... No olin vihainen miehelleni ja tuo huomion saaminen tuntui hyvältä ja sitten se tapahtui vaan vahingossa että me siinä suudeltiin kulman takana miehen serkun kanssa ja päädyttiin ladon vintille harrastamaan pikaisesti seksiä. Pitäisikö tästä kertoa miehelleni, kaduttaa tottakai ja on helvetin syyllinen olo.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko parempi kuin miehesi?

Vierailija
2/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko meiltä haukut vai sympatiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että vahingossa :D

Vierailija
4/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko meiltä haukut vai sympatiat?

En tarvitse kumpaakaan. Tiedän tehneeni joka tapauksessa väärin, oli asiat menneet miten tahansa... Mutta voinko vain olla kertomatta ja jatkaa kuten ennenkin? Serkkumies varmasti pitää kyllä suunsa kiinni eikä asiasta levittele.

Vierailija
5/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että vahingossa :D

Oli se vahinko, koska ei pitänyt tapahtua :(

Vierailija
6/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöööökkk... Helpostipa sulta sai kun ei tarvinnut kuin kehaista.. SMH. Kerro miehellesi, niin voi halutessaan jättää sut, yöks.

Vierailija
7/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko...

Vierailija
8/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöööökkk... Helpostipa sulta sai kun ei tarvinnut kuin kehaista.. SMH. Kerro miehellesi, niin voi halutessaan jättää sut, yöks.

En ole koskaan aikaisemmin pettänyt vaikka tilaisuuksia toki oli ollutkin jo työni puolesta. Lisäksi mieheni on ollut ainoa jonka kanssa seksiä olen edes harrastanut. No, nyt se tilanne sitten muuttui.

Vierailija
9/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvät kyydit? Koska uudestaan?

Vierailija
10/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko iso?

Vierailija
11/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että kerrot sais miehesi pysymään jatkossa skarpimpana (kunhan ei liiankin kyttäävänä..)

Kannattaa varmaan miettiä teidän suhdetta, kestääkö se totuuden tai onko tarvekaan kestää.

Jos omatuntosi ei kolkuttele, niin kaunis hetkihän tuo on varmasti kesäyössä ollut.

Kuuntele Itseäsi.

Vierailija
12/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko nyt sitten ajatella, että naisen raiskaus tai pahoinpitelykin on vahinko, jos sitä ei pitänyt tapahtua?

Vierailija
13/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä nyt kovin pahoissa tunnontuskissa tunnu olevan. Sietäisi kyllä olla. Ja aika perkeleen helpolla päädyt pettämään huhhuh. Toivottavasti jäisit kiinni. Ketäs ajattelit kyntää seuraavalla kerralla kun miehesi päättää nostaa kuppia?

Vierailija
14/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ KERRO! Olin joskus alkoholistin kanssa. En pettänyt häntä, mutta hän oli humalassa todella kamala. Serkun vuoksi en kertoisi. Miehesi on kusipää. Jätä mielummin vaan hänet. Pahempi kyllä, jos teillä on perhe. Mutta älä sotke kaikkea kertomalla. Ymmärrän sinua täysin! ❤️

Vierailija
15/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaallako veteli

Vierailija
16/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan turpasi kiinni ja toivo että serkkukin pitää. Teillä varmaan ollut hyvät kemiat?

Vierailija
17/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä vaan turpasi kiinni ja toivo että serkkukin pitää. Teillä varmaan ollut hyvät kemiat?

Olihan meillä kemiaa toki. Kyllä meillä miehenikin kanssa kemiat ihan hyvin pelaa ei sillä, vihaan häntä vain kännissä sillä ei pysty yhtään kontrolloimaan itseään.

Vierailija
18/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Mun exä (mies) teki samaa mun serkun kanssa joka oli myös paras ystäväni. Asuvat nyt onnellisesti yhdessä ja mun maailma hajosi. Kerro ihmeessä!

Vierailija
19/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait uutta potkua seksielämäänne. Miehesi on vain tyytyväinen uusiin oppeihisi ja kiihkeyteesi. Älä kerro anna palaa

Vierailija
20/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 niinkulunut aihe ja todella surkea tarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan