Harrastin seksiä mieheni serkun kanssa
Tämä on todella härskiä ja väärin, tiedän. Mutta selitän vähän tilannetta. Oltiin siis mieheni kanssa yhdessä juhlimassa (sukujuhlat tietyllä tapaa kyseessä) ja alkuilta meni mukavasti, syötiin ja tanssittiin - mutta sitten.... Mieheni kiskoi koko ajan kuppia naamaan, oli kumminkin ilmaiset viinat sentään tarjolla juhlissa. Hänelle pariin otteeseen jo huomautinkin että nyt vähän stoppia jotta tolkku pysyy. Lupaili olla selvänä, mutta näin että salaa haki aina kun en katsonut niin boolia ja otti huikkaa jostain piilopullosta. Kappas, olikin sitten jo pian ihan seis eikä tajunnut mistään enää mitään ja jossain kohtaa ei sitten enää huomioinut minua lainkaan ja jopa huusi ja ilkeili minulle. Minua sitten tuli siinä tanssittamaan mieheni mukava ja tietenkin komeakin serkku. Meillä oli ihan huippua ja tanssittiin jalkamme kipeiksi. Sitten lähdettiinkin ulos hiukan ottamaan happea kauniiseen kesäiltaan. Siinä sitten avauduin hänelle pahasta mielestäni kun mies on aivan naamat ja jopa oli loukannut siinä päissään minua. Miehen serkku otti yhtäkkiä syleilyyn ja sanoi ettei voi käsittää miten huonosti ja itsekkäästi mieheni kohtelee minua ja että olen hänen mielestään kaunein nainen täällä. Niin... No olin vihainen miehelleni ja tuo huomion saaminen tuntui hyvältä ja sitten se tapahtui vaan vahingossa että me siinä suudeltiin kulman takana miehen serkun kanssa ja päädyttiin ladon vintille harrastamaan pikaisesti seksiä. Pitäisikö tästä kertoa miehelleni, kaduttaa tottakai ja on helvetin syyllinen olo.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että vahingossa :D
Oli se vahinko, koska ei pitänyt tapahtua :(
Ai luiskahti vahingossa sun levitettyjen jalkojen väliin :D?
Olen päättänyt olla kertomatta miehelle. Tänään oli todella pahoillaan käytöksestään juhlissa ja paapoi ja lellitteli mua. Tuntuu taas hyvältä kun mies huomioi eikä ole kännissä. Jätän siis kertomatta hairahduksesta, sehän oli kumminkin vaan yksi kerta. Ei tapahdu enää ikinä! Ap
Kiva harrastus sulla. Käytkö kerran viikossa harrastamassa ja onko miehelläsi montakin serkkua?
Hahaha... Toivottavasti tulet raskaaksi
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä muuli saat ison persesyylän joka leviää persereikääsi tertuissa. Ap
Toi on varmaan aika tyypillinen kuvio. Suututaan toiseen, sitten tehdään jotain typerää, kun voi tavallaan ajatella, että oma syynsä kun ajoi minut tällaiseen "vahinkoon". Ymmärrettävää mutta silti tuomittavaa ettei ihminen yhtään osaa kontrolloida itseään ja pistää asioita arvojärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä muuli saat ison persesyylän joka leviää persereikääsi tertuissa. Ap
Taisi ap:lla mennä vähän tunteisiin. Mieluummin hoidettavissa oleva persesyylä kun likaset temppusi omallatunnolla. Toivotaan vastavuorosesti tippuria sinne kuratuheroosi ;)
Ihan oikein ettet kerro, kun miehesi taas juovuspäissään perseilee sinulle niin muistele tuota hetkeä, kestät häntä huomattavasti paremmin. Jos niin tapahtuu taas sukujuhlissa niin ottakaa uusiksi serkun kanssa;). Salarakas auttaa kestämään ärsyttävää puolisoa mutta miksi sinun pitäisi kestää ? Nämä "selvinpäin ihan mukavat" ovat vanhetessaan yhä harvemmin selvinpäin ja mukavia, jos jo nyt perseilee niin vanhemmiten jo hakkaa.
Ole varovainen ja mieti vielä, voisi olla viisainta ottaa etäisyyttä koko sukuun..
Kerro ihmeessä :). Muista myös mainita, kuinka taitavasti serkku käytteli huomattavan suurta asettaan.