miten kysyä saanko alustopin??
Minulla on ongelma. En uskalla kysyä saanko alustopin äidiltäni. Mielestäni rintani on kasvanut niin paljon että tarvitsen sellaisia. Käytän nykyään aina paidan alla ihan normaalia lantiolle ylettyvää toppia koska en ole uskaltanut kysyä saanko alustoppia. Auttakaa minua!😯
Kommentit (7)
Miksi et uskalla? Lyökö se? Mitä pelkäät? Senkus pyydät vaan. Jos on ylivoimaista, niin pyydä vaaterahaa ja hanki semmonen itse.
Taidat tarvita myös rintaliivit? Nyt juttelemaan äidille. Millaiset välit teillä on, jos normaaleista asioista ei uskalla jutella?
Miksei äitisi ehdota itse mitään sulle? Täytyyhän sen tajuta, että lapsi kasvaa.
Käyttekö koskaan yhdessä ostoksilla? Sano, että tarvitsisit uusia vaatteita ja sitten kaupassa etsit alustopin.
Sain hoidettua asian sillä olimme shoppailemassa ja äiti itse ymmärsi asian ja kerkesi ehdottaa alustopin ostamista.😁
Ei siinä auta kuin kysyä rohkeasti, äitisi ymmärtää varmasti. Jos et kuitenkaan uskalla, voithan käydä itse ostamassa sellaisia esim. H&M:stä? Eivät maksa paljonkaan.