Vilautteleeko kaverin nainen tahallaan?
Kaverin nainen istuu aina sellaisessa kulmassa, että minulla on suora näkymä hänen ahteriinsa. Lötköttää sohvalla miesystävänsä vieressä, mutta nostaa jalat koukkuun, että näen hameen alle, shortsien lahkeesta sisään tai farkkujen läpi kamelinvarpaan ja alushousujen rajat.
Baarissakin huomasin, että hän korkealla jakkaralla lyhyessä mekossaan kääntyi juuri minua päin, kun istuin sohvalla sopivalla korkeudella näkemään pikkarit. Kun toinen kaveri istui viereeni, nainen sulki heti jalat ja nyki mekkoa suojaksi.
Haluaako hän minulta jotain? Tätä on jatkunut vuosi eikä hän muille esittele. Muutenkin suhtautuu minuun vähän eri tavalla kuin muihin, ujostelee vähän.
Kommentit (12)
Baarissa kerran yksi nainen (ei tuttu eikä ollut miehensäkään) piteli sääriään todellakin aika paljastavassa asennossa, mietin että esitteleekö todellakin tarkoituksella miehille.
Vierailija kirjoitti:
Miettisin ennemmin, että onko nainen mieleltään ihan terve. Ei kukaan normaali ihminen ala alushousujaan vilauttelemaan kiinnostuksen merkiksi tai muutenkaan. Tai no mistäpä minä tiedän, koska nykyisinhän on täysin "normaalia" poseerata ilman housuja netissä...
Eikö? Kyllähän naiset vilauttelee tissivakoa tai rintaliivien ja stringien nauhoja hakeakseen huomiota ja keinuttavat näyttävästi lanteita kävellessään komean miehen ohi.
Hän ei laske sinua seksuaalisesti kiinnostavien miesten joukkoon, joten hän ei vaivaudu peittelemään itseään sinun edessäsi.
Olet pikkulapsen tai sisaruksen asemassa hänelle.
Ja se on kohteliaisuus. Harva mies pääsee tuohon asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei laske sinua seksuaalisesti kiinnostavien miesten joukkoon, joten hän ei vaivaudu peittelemään itseään sinun edessäsi.
Just joo. Ei pikkulasta tai sisarusta ujostella. Nainen juttelee minulle eri tavalla kuin muille on varautunut aivan kuin hän jännittäisi mitä ajattelen hänestä. Hän menee vaikeaksi ja kääntää katseensa, jos katson häntä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ei pikkulasta tai sisarusta ujostella. Nainen juttelee minulle eri tavalla kuin muille on varautunut aivan kuin hän jännittäisi mitä ajattelen hänestä. Hän menee vaikeaksi ja kääntää katseensa, jos katson häntä pitkään.
in his dreams.
Laita sitä enempiä kysymättä niin saat vastauksen.
Minä se ottaisin ja panisin tuon kotkan vessassa.
Kyllä, kuulostaa siltä että hän on ihastunut sinuun ja haluaa että koet hänet kiihottavana.. miten on, voisitko olla naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen komea 43 vuotias mies😂
??
Ap on 29-vuotias, kyseenalainen nainen 21-23.
Miettisin ennemmin, että onko nainen mieleltään ihan terve. Ei kukaan normaali ihminen ala alushousujaan vilauttelemaan kiinnostuksen merkiksi tai muutenkaan. Tai no mistäpä minä tiedän, koska nykyisinhän on täysin "normaalia" poseerata ilman housuja netissä...