Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotiaan nukkumaanmenoaika kesälomalla...

Vierailija
21.07.2017 |

13-vuotiaiden vanhemmat: monelta teillä on nukkumaanmenoaika nuorelle? Annatte lapsemme jäädä valveille, kun itse menette nukkumaan vai valvotteko kanssa tai käskettekö nukkumaan? Mihin asti lapsi/nuori saa valvoa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvä syy niin saa valvoa, mutta pääosin 22.00 on nukkumaanmenoaika. Ettei sitten taas ole vaikeaa sopeutua koulu arkeen.

Ihme vouhottamista. Koulun alkaessa kyllä rytmi menee järjestykseen aikaisten aamuherätysten myötä. Relaa vähän!

Mä en vaan näe mitään syytä mitä 13-vuotiaan pitäisi olla ylhäällä kello kymmenen jälkeen. 

T. Eri

Vierailija
62/65 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika olisi klo 21-23, jotta nuori saisi riittävästi unta eikä seuraavana päivänä kiukkuaisi niin paljoa. Toki nuori aikuisesi on jo nyt about 18-19v mutta kuitenkin. Myös puhelin puoli tuntia ennen nukkumaan menoa POIS! Välillä olisit voinut myös käydä kurkkaamassa nukutaanko siellä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoo monesti 2-3 asti yöllä ja nukkuu joskus 12h, mutta nyt olen herätellyt 12 aikoihin, että alkaa rytmi pikkuhiljaa normalisoitumaan.

Yleensä kavereiden kanssa pelaavat yöllä.

Vierailija
64/65 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset nuku käskemällä kuin joku kone. Osa nuorista valvoo, ehkä lukee. Ja on hyvä nukkua toisesta päästä, jos nuori ei heti nukahda illalla. 

Vierailija
65/65 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut kirjoitusvirheistä: autocorrect muuttaa tekstiä!

Autocorrectin saa pois päältä. Sen jälkeen se ei muuta tekstiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän