Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks niin monet suomalaiset pitää suomalaisia jotenkin ankeina/tyytymättäminä ja ilottomina ihmisinä?

Vierailija
21.07.2017 |

Paljon matkustelleena itse totean ympäri maailman monissa ulkomailla ihmisten olevan naama väärinpäin ja kyse ei siis tosiaankaan ole suomalaisista vaan ulkomaalaisista ihmisistä. Missä on se "ulkomaalaisten ilo" mikä suomalaisilta puuttuu? P*skan marjat semmosta edes ole! Naama nurinpäin ihmiset maassa kuin maassa mutta asiakaspalvelu Suomessa harvinaisen hyvää ja iloista! Ulkomailla tosi monessa paikassa erittäin huonoa ja tympeää asiakaspalvelua varsinkin ruokakaupoissa tosi tympeää!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku mä olen sellainen mutta hei antakaa mun olla. Mikä siinä muuten on että ihminen ei saisi olla surullinen tai tyytymätön niin siitäkin aletaan heti syyttelemään että hymyä namaan vaan ihan kun se olisi toisten ihmisten ongelma.

Vierailija
22/22 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilottomuus on kuvaa Suomea aika hyvin. Asiat kyllä rullaavat oikein hyvin ja perusfiilis on useimmiten asiakkaan kannalta ihan hyvä, ainakin yksityisellä puolella. Silti kanssakäymisestä puuttuu juuri ilo ja rentous, jos vertaa vaikka Englantiin, josta myös on kokemusta. Eipä Suomessa juuri kukaan mitään vitsaile tai tee asiakkaalle mitään ylimääräisiä palveluksia, mitkä jossain muualla maailmassa ovat asiakaspalvelun suola. Suomessa ei koskaan tule sellainen olo, että oli erityinen asiakas jollekulle. Ulkomailla tulee useinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi