Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä juttu somalimiehestä Nyt-liitteessä

Vierailija
31.03.2006 |

Luitteko?

Liikuttava tarina ja auttoi paremmin ymmärtämään toisia maahanmuuttajia. Toivottavasti en ole ainoa!!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten satu sen vertaa tietämään että kaikki marokkolaiset eivät ole " samannäköisiä" . On berberejä, arabeja ym. joillakin on luonnostaan tumma jopa musta ihonväri ja ihan marokkolaisia ovat.

Vierailija:

Keitä te ah niin ihkut suomalaiset olette valmiita ottamaan vastaan... Ja kertokaapa myös se miksei tänne saisi ketään tulla? Oletteko ikinä käynyt esim vaikka Espanjassa? UK? USA? Ranska? Italia? Saksa? Juu-u.. näkyy siellä muitakin katukuvassa kuin paikallisia... Jopa Marokossa olen nähnyt " värikkäämpää" katukuvaa kuin Suomessa ja siellä on valtion budjetti jonkin verran pienempi kuin Suomen...

Vierailija
42/47 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä noista Yhdysvaltain mustista. Tiedän ettei saisi yleistää mutta oman kokemuksen mukaan näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Marokossa ja tiedän kyllä ihan hyvin. Sinne tulee pakolaisia monista maista.

Vierailija
44/47 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaakin tulee varmasti samalla lailla kuin länsimaissa. Kovasti sieltä Marokosta hinkuvat Eurooppaan.

Vierailija
45/47 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä tuntuu olevan aikamoisen laaja käsitys termistä rasisimi. :)

Vierailija
46/47 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytännössä siihen, että kokonainen ihmisryhmä leimataan jollakin tavalla. Näin ollen, jos kritisoi tiettyä suvaitsematonta suomalaisryhmää, se ei ole rasismia.

Mutta jos heittää kommentteja kuten " somalit ovat laiskoja" , sen voi tulkita jo rasismiksi. Siinä yleistetään ennakkoluulot koskemaan koko ryhmää.

Vierailija
47/47 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ollut yksinhuoltajana vaimonsa kuoleman jälkeen. Tuli erittäin hyvä mieli tuosta jutusta, miten asiat lopulta ovat kääntyneet paremmiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan