Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vähentää Mirtazapiinin sivuvaikutuksia?

Vierailija
21.07.2017 |

Syön iltaisin 15mg;stä 1/3 osan ja järkyttävä väsymys aamuisin, välillä myös huimaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat ihan liian myöhään!

Mä käytän unettomuuteen myös 5mg ja otan sen 20.30 kun menen nukkumaan klo 22. Jos herään 06 on vielä vaikutusta jäljellä, klo 07 olo on ihan ok.

Mulla ei ole ollut mitään sivareita.

Eli mun kannattaisi ottaa se jo 22 aikaan, kun 23 jälkeen meen nukkumaan? -ap

Ehkä jopa ysiltä

Vierailija
22/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut siellä, syönyt sitä. Minua mirtatsapiini lähinnä lihotti. Miksi käytät unettomuuteen höpökakkakemikaaleja, mikset käyttäisi rohdoskasveja? Valeriaana, mustakumina, sininen lootus jne. jne. ... Tutustu yrttien ja rohtojen ihmeelliseen maailmaan ja löydä luonnonmukainen apu! 

Moni kasvi auttaa unettomuuteen, ja erityisesti yksi, mutta sitä ei saa mainostaa.

Saa ja pitää mainostaa. Tietoisuuden lisääntyessä laillistamisprosessi etenee hiljalleen täällä pohjolassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin tuota vain muutaman kerran, mutta silti minulle tuli krooninen kuolaus ongelma. Sehän mainitaan sivuoireissa. Nyt tuosta alkaa olla viisivuotta eikä ongema enää ole niin paha. En tiedä mikä olisi hyvä joka päiväiseksi lääkkeeksi, itse käytän Opamoxia silloin kun tarve.

Vierailija
24/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tule yllätyksenä että vauva-palstalla on joku mielialalääkkeitä käyttävä joka saa kymmenittäin ohjeita multa palstalaisilta.

Miksi täällä käy pääosin häiriintyneitä? Tavallisilla ihmisillä on kai sosiaalista elämää.

Vierailija
25/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut siellä, syönyt sitä. Minua mirtatsapiini lähinnä lihotti. Miksi käytät unettomuuteen höpökakkakemikaaleja, mikset käyttäisi rohdoskasveja? Valeriaana, mustakumina, sininen lootus jne. jne. ... Tutustu yrttien ja rohtojen ihmeelliseen maailmaan ja löydä luonnonmukainen apu! 

Moni kasvi auttaa unettomuuteen, ja erityisesti yksi, mutta sitä ei saa mainostaa.

Mä olen kokeillut 33 vuoden aikana kaikki myrkyt ja luonnonaineet, homeopaattiset, yrtit, teet, mindfullnesit, joogat yms yms. Nukahdan aika hyvin melatoniinin avulla mutta en pysy unessa kuin 2-4 tuntia. Mirtazapin on ollut ainoa lääke millä saan vielä pari 1-1,5 tunnin pätkää aamuyölle ja se on ainakin mun elämän ja hermot pelastanut - ehkä liian myöhään tosin. Tässä vaiheessa on ihan sama mitä se tekee elimistölle pitkässä juoksussa kun unettomuus on jo elämän ja terveyden pilannut.

Vierailija
26/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten kyseinen lääke voi väsyttää jotakin. Itsellä ei mitään vaikutusta.

Samoin Ketipinor eikä Tenox väsytä minua.

Vierailija
27/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihominen johtuu siitä että joillakin vaikuttaa ns kylläisyyden keskukseen ja tulee syötyä liikaa ja tulee mielitekoja. Noin farmaseutti kertoi. Kun tiedostaa mahdolliset lisävaikutukset niin voi hallita syömisiään.

Vierailija
28/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat ihan liian myöhään!

Mä käytän unettomuuteen myös 5mg ja otan sen 20.30 kun menen nukkumaan klo 22. Jos herään 06 on vielä vaikutusta jäljellä, klo 07 olo on ihan ok.

Mulla ei ole ollut mitään sivareita.

Eli mun kannattaisi ottaa se jo 22 aikaan, kun 23 jälkeen meen nukkumaan? -ap

Ehkä jopa ysiltä

Täytyypä kokeilla. -ap

Vierailija
29/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee mielellesi ja kehollesi palvelus vaihtamalla kannabikseen.

Alapeukuttajat pitää ilmeisesti hamppua mirtatsapiinia pahempana vaihtoehtona? Äly hoi älä jätä. Tämäkin ketju käsittelee kyseisen myrkyn haittavaikutuksia, mutta mitä niistä kun lääkäri määrää..

Vierailija
30/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttoi, kun aloin juomaan iltaisin vettä Pioni-juomalasista. Se on se kukkasien rauhoittava vaikutus.

Vierailija
31/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mikään autakaan. Aamulla ja seuraavan päivän olin aina koomassa. Paino nousi 10 kiloa, turvotti hirveästi. Enää käytän onneksi enää muutaman kerran vuodessa. Kun lopetin lähti se 10 kiloa pois.

Vierailija
32/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lääke tapletti lihota. Itse joskus käytin mirtaa ja ei paino noussut eikä ollut ylimääräistä nälän tunnettakaan. Nukuttua hyvin sain ja ei ollut mitään sivuoireita.

Vierailija
33/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettamalla kaikki antopsykoottipaskat.

kiitos rakentavasta kommentista.

Vierailija
34/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihominen johtuu siitä että joillakin vaikuttaa ns kylläisyyden keskukseen ja tulee syötyä liikaa ja tulee mielitekoja. Noin farmaseutti kertoi. Kun tiedostaa mahdolliset lisävaikutukset niin voi hallita syömisiään.

Totta.

Mulle on vuoden aikana tullut normaalipainon sisällä 2 kiloa lisää ja sekin ihan syömisestä. Tottakai voisin natustella jotain hyvää koko ajan mutta kun tiedän että se saattaa johtua lääkkeistä syön vain vähän ja terveellistä ruokaa.

Vierailija
35/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettamalla kaikki antopsykoottipaskat.

kiitos rakentavasta kommentista.

Sarkasmisi ei oikein toimi, koska tuo on yksi ketjun parhaita kommentteja ja noudatettuna säästäisi lukemattomilta ongelmilta.

Vierailija
36/36 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa ketipinoriin, omasta kokemuksesta paljon parempi kuin mirtatsapiini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan