Miten vähentää Mirtazapiinin sivuvaikutuksia?
Syön iltaisin 15mg;stä 1/3 osan ja järkyttävä väsymys aamuisin, välillä myös huimaa.
Kommentit (36)
Ilmeisesti käytät lääkettä uneen. Toimisiko sulle 1/4 tabletista? Itse huomasin että olo ja pää keveni annosta pienennettäessä. Söin alunperin kokonaista (15mg) ja olin ihan tööt. Tosin mulle ei sopinut koko lääke ollenkaan (itsemurha-ajatukset, hengittämisen työläys) ja lopettamisesta tuli ihan kauheat vieroitusoireet, vaikka tein sen varovasti vähentäen. Mutta olenkin tosi herkkä lääkkeille, joten älkää te muut säikähtäkö...
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti käytät lääkettä uneen. Toimisiko sulle 1/4 tabletista? Itse huomasin että olo ja pää keveni annosta pienennettäessä. Söin alunperin kokonaista (15mg) ja olin ihan tööt. Tosin mulle ei sopinut koko lääke ollenkaan (itsemurha-ajatukset, hengittämisen työläys) ja lopettamisesta tuli ihan kauheat vieroitusoireet, vaikka tein sen varovasti vähentäen. Mutta olenkin tosi herkkä lääkkeille, joten älkää te muut säikähtäkö...
Joo unettomuuteen käytän. Täytyykin kokeilla ottaa 1/4, ja aikaisemmi illalla. Nyt ottanut 23 aikoihin. -ap
Lopettamalla kaikki antopsykoottipaskat.
Kuinka kauan olet syönyt lääkettä? Väsymyksen pitäisi helpottaa pikkuhiljaa aloituksen jälkeen. Minulla kesti 2 vkoa, jonka jälkeen aamutokkura helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet syönyt lääkettä? Väsymyksen pitäisi helpottaa pikkuhiljaa aloituksen jälkeen. Minulla kesti 2 vkoa, jonka jälkeen aamutokkura helpotti.
6 viikkoa suunnilleen.-ap
Otat ihan liian myöhään!
Mä käytän unettomuuteen myös 5mg ja otan sen 20.30 kun menen nukkumaan klo 22. Jos herään 06 on vielä vaikutusta jäljellä, klo 07 olo on ihan ok.
Mulla ei ole ollut mitään sivareita.
Vierailija kirjoitti:
Otat ihan liian myöhään!
Mä käytän unettomuuteen myös 5mg ja otan sen 20.30 kun menen nukkumaan klo 22. Jos herään 06 on vielä vaikutusta jäljellä, klo 07 olo on ihan ok.
Mulla ei ole ollut mitään sivareita.
Eli mun kannattaisi ottaa se jo 22 aikaan, kun 23 jälkeen meen nukkumaan? -ap
Vaihda se kaikin puolin parempiin bentsodiatsepiineihin.
Vierailija kirjoitti:
Lopettamalla kaikki antopsykoottipaskat.
Mirtazapin ei ole antipsykootti
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nämä paremmat ovat? -ap
Jätä kilipäämyrkky ottamatta. Mitään suotuisia vaikutuksiahan noilla ssri-mömmöillä ei tutkitustikaan ole.
Mirtatsapiini väsyttää enemmän mitä pienemmän annoksen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nämä paremmat ovat? -ap
Esim. midatsolaami. Lääkärit tosin eivät näitä määrää helposti, koska murto-osa voisi luisua väärinkäyttäjiksi. Tästä syystä sitten kaikkien muidenkin on syötävä myrkkyjä kotka a. eivät tehoa esim. unihäiriöihin ja b. aiheuttavat epätoivottuja oireita jotka ap:llekin ovat tulleet tutuiksi. Pitkäaikaisvaikutuksia voi vain arvailla.
Ollut siellä, syönyt sitä. Minua mirtatsapiini lähinnä lihotti. Miksi käytät unettomuuteen höpökakkakemikaaleja, mikset käyttäisi rohdoskasveja? Valeriaana, mustakumina, sininen lootus jne. jne. ... Tutustu yrttien ja rohtojen ihmeelliseen maailmaan ja löydä luonnonmukainen apu!
Moni kasvi auttaa unettomuuteen, ja erityisesti yksi, mutta sitä ei saa mainostaa.
Tee mielellesi ja kehollesi palvelus vaihtamalla kannabikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä.
JAXUHALIIII !!!
Vieläkö noita myrkkyjä joku syö? Eikö nuo sivuoireet jo kerro millaisten aineiden kanssa ollaan tekemisissä?
:/